تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

کسانی به خرد دست یافته‌اند که گمان نمی‌برده‌اند دارای آن هستند.

زندگی واسه من افتاده روی دور تکرار بی هیچ هیجان و هیچ تجربه جدیدی.این بود زندگی که میخواستم؟این بود آرزوهای من؟

تمام چیزی که میخوام قدرت متحول کردن این زندگی هست.دلم میخواست مثل یه آنارشیست همه چیز رو به هم بریزم و تمام زندگیم رو متحول کنم.همه چیز این زندگی بی معنی به نظر میرسه.هیچی از زندگیم نمیفهمم.نمیدونم میخوام چی کار کنم و چی قراره پیش بیاد.نمیخوام وقتی چهل ساله شدم هنوز ویندوزxp نصب کنم.نمیخوام چشم رو هم بزارم و ببینم یه عاقله مرد کچل با شکم بزرگ شدم که دوتا بچه داره و تا خرخره زیر بار مسئولیت و قسط و قرض هست.

نمیدونم چی میشه فقط خسته هستم.خیلی خسته هستم.هیچ نشاط و سرزندگی تو زندگیم ندارم.

نظرات 8 + ارسال نظر
ف، م دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:50 ب.ظ http://crisises.persianblog.ir

سلام
ببین زندگی همینه. زندگی همین تکراره. نگاه تو تغییر بده. ایراد از زندگی نیست. نگاهت ملال رو می بینه، به معنی این نیست که واقعا ملالی وجود داره.
زندگی هیچ ارتباطی به نصب ویندوز یا مدیریت مایکروسافت نداره. زندگی اون لذتیه که وقتی به همسرت نگاه می کنی، می بری. بی هیچ ارتباطی به کچلی یا پرپشتی موهای سر...
زندگیت عالیه. من که از دور در حال تماشاتم (از طریق همین نوشته ها)، سرشار از حس زندگی می بینم روزگارتو...
آنارشیسم رو فراموش کن. به این فکر کن که از آرامش جاری این روزهاتون محافظت کنی...

آنا دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:44 ب.ظ

هرچی بگیم شعار و میگی چرت و پرته
اما من واقعا درک نمیکنم این همه نا امیدیت رو با خودت صادق باش تو چی میخواستی؟چرا نمیتونی داشته باشیشون؟غیر ممکن هستن تراویس؟

تازه وارد سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:07 ق.ظ

به قول دوستان گفتنی ما دیگه از گیج یه پله اونورتر، دیوونه شدیم...
من که نمی دونم کدوم پست و کدوم حرف رو قبول کنم از این وبلاگ

Mohamad سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:29 ق.ظ

تو اصلاً نمیدونی از زندگیت چی میخوای
داشتن هدف خودش یه انگیزه میشه واسه آدم که زیر بار مسئولیت و مشکلات زندگی شونه خالی نکنه
یه پدر که بچه‌هاشو دوست داره حاضره بخاطر راحتی اونا هر سختی رو تحمل کنه و از آسایش اونا لذت میبره
یه مرد که برای بدست آوردن عشقش کلی تلاش کرده و حالا که بدست آورده باید برای خوشبخت کردنش از هیچ کاری دریغ نکنه
موفق باشی تراویس جان

man سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:16 ب.ظ

tahavol mikhay?

be divune khuneha sar zadi tahala? beri beheshun komak koni?

be khuneye salmandan?

behzistia?

tahala baad az 1 ruz kuh navardi, 1 hafte tu tabiat camp zadi?

bachehaye saabolalaj, saratani chi?

makhsusan jahayike sare zabuna nisto mardom sar nemizanan, rafti?

میم سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:47 ب.ظ

یعنی تا چهل سالگی شما ویندوزxpهست؟
یعنی الان ویندوز 7،8و...نصب نمی کنی

sam سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:22 ب.ظ http://khanoo.blogfa.com

ی سوال یک مرد کچل شکم گنده با دوتا بچه نمی تواند خوشبخت باشد؟..

این تصویر چ قدر شبیه تصویر پدرهایمان است...

زن عاشق سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:40 ب.ظ

همسر زیبا و وفادارم ...نکنه بازم خیانت کردی ک داری اینجوری عذاب وجدانتو کم میکنی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد