تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

یکی از اصولی که به انهدام هر نوع فرهنگ و سلیقه متعالی می انجامد آن است که انجام هر کاری بهتر از این است که هیچ کار نکنی.

کثیف ترین شوخی که این روزها رواج پیدا کرده همین کاری است که به تقلید از داعش میخوان سر ببرن و بعدش بلند میشن و میرقصن.خیلی وقیحانه و غیرانسانی است که مرگ و ذبح و مثله شدن انسانهایی بی گناه اینجوری اسباب طنز و خنده بشه.

نظرات 12 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:46 ب.ظ http://elhamsculptor.blogsky.com/

جدیدا خیلی چیزا اسباب خنده شده:(

Mohamad سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:31 ب.ظ

خداحافظ تراویس
تو رو با دوستانت تنها میزارم
واسه تو و همه جوونا آرزوی موفقیت و خوشبختی میکنم
غرورم بیشتر از این نمیزاره مورد تمسخر بعضی دوستان قرار بگیرم
از این به بعد میشم خواننده خاموشت

Mohamad سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:42 ب.ظ

خداحافظ تراویس
تو رو با دوستانت تنها میزارم
واسه تو و همه جوونا آرزوی موفقیت و خوشبختی میکنم
غرورم بیشتر از این نمیزاره مورد تمسخر بعضی دوستان قرار بگیرم
از این به بعد میشم خواننده خاموشت

تازه وارد چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:00 ق.ظ

پناه بر خدا!!!

پرستو چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:19 ق.ظ http://the0emigrant0shorebird.blogsky.com/

می دونی یاد چی افتادم؟
پارسال که بعضی پسرهای بی وجدان به صورت دخترها آب می پاشیدن و دخترها می ترسیدن خیال میکردن اسیده ...

آنا چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:32 ق.ظ

واقعا موافقم

م ر ی م ی چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:23 ب.ظ

گل گفتی تراویس بیکل....

عاطفه پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:56 ق.ظ

سلام
من یه زن شوهر دارم . بدون ترس از قضاوت دیگران راحت مینویسی وومیخوام با این شیوه حرف دلم و بزنم . دردودل کنم و بگم یه جورایی احساست و میفهمم و یه جورایی نه. چند وقتیه تا بیکار میشم میام و میوفتم به جون ارشیوت . شاید هر پست و چند بار خونده باشم. بعضی از ما انقدر احساسات و عاطفمون زیاده که میتونیم به بیشتر از یک نفر عشق و محبت بدیم و سیرابش کنیم. شاید اشتباه میگم ولی خیلی جاها حس کردم رابطه هات هوس و فقط نیاز جنسی نبوده و واقعا دنبال یه محبت و عشق واقعی بودی . همسرت زن خوبیه خدارو شکر. حالا به این نیاز تو و غریزه یا عادتت کاری ندارم. حرفی که میخوام بزنم چیز دیگه ای . شاید تو شاید مخاطبات بگن عجب زن عوضی و هرزه ای .
ولی منم یه ادمم. اول یه انسانم بعد یه زن و متاسفانه یا خوشبختانه بعدش یه مادر !
ولی نیاز دارم . به محبت دیدن . به احترام دیدن . به احساس با ارزشی کردن و تمام این حداقل های نیازهای انسانی . به اینکه کسی باشه تا تاییدم کنه . حمایتم کنه . تحسینم کنه و تشویق . سی سالمه . درس خونده ام . تو رشته ی خودم کار بلدم ولی انسانم و محتاج دم دستی ترین احساسات روزمره.
واسه همین کم اوردم و بعد هفت سال تلاش و بعد کلی خانمانه و نجیبانه رفتار کردن هشت ماهی هست که با کسی دیگه خوش و بش میکنم. خواستگار قبلیم تو فامیل که متاسفانه اونم همسر داره .
عذاب وجدان با لذتی که از مصاحبت باهاش میبرم برابره ولی هروقت میخوام تمومش کنم و یاد تنهایی هام میافتم میترسم. میخواستم با گفتن اینا کمی خودم و سبک کنم . بگم فقط مزدا نیستن که این اشتباها رو مرتکب میشن . من زن هم پام و کج میذارم . به عاقبتشم فکر کردم . هر روزم تنم بابتش میلرزه . رابطه ی جنسی نداریم ولی ابروریزی همین چهار تا تماس و قرار یواشکی واسه هفت پشت جد و ابادم بسه ولی بهش محتاجم . کسی هست این و بفهمه ؟

رها پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:48 ق.ظ

چقدر اینجا مسموم و خطرناکه
با خوندن دو سه تا پست و نظرات میشه فهمید اینحا چقدر خطرناک و زشتی خیلی چیزا رو داره تمیز نشون میده.
نمیدونم چی شد اومدم اینجا اما میدونم باید فرار کنم از اینجا
برای همتون آرامش میخوام و زندگی درست
آخه ما انسانیم،درک و شعور داریم
خدای من کمکشون کن.

کیمی آ پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:32 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

مردم ما همین جورین
از همه چیز یه سوژه ای واس مسخره کردن پیدا میکنن .

+ از دلایلی که این مدت زیاد دلم نمیخواد اینجا کامنت بذارم اینه که دیگه جواب کامنتا رو نمیدی .

خانم ف پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:16 ب.ظ

کجایی تراویس شب ه جمعه شده ها،بیا یه چیزی بنویس

سها شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:28 ب.ظ

آره عاطفه جون من می فهممت تقریبا تجربه مشترکی داریم البته من از سر گذروندمش با پناه بردن به خودم با دوست داشتن خودم امیدوارم تو هم بتونی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد