تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

طوری ازدواج نکن که بقیهٔ عمرت را صرف حل کردن و گرفتار شدن به مسایلی بگذرانی که ازآن پدید می‌آید

دعوا،دعوا،دعوا.توهین،فحاشی،شکستن غرورهمدیگه،تهمت،دادو بیداد،هتاکی،ناراحتی،بغض،کینه و دشمنی.

بعد از مدتها که پیش هم هستیم.فقط یک شب نرمال بودیم و شب دوم که امشب باشه دوباره کینه ورزی شروع شد.

زندگی لعنت به تو.



نظرات 19 + ارسال نظر
ف، م پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:42 ب.ظ http://crisises.persianblog.ir

الا بذکرالله تطمین القلوب
از خود خدا بخواه که از این آستانه ی پر حادثه، بگذرونتت... خدا به ترین حلال مشکلاته و طوری ردت می کنه که تو خیال هم نمی دیدی... فقط ازش بخواه. بخواه که خودت رو و زندگیت رو به آرامش برسونه. حتما می رسونه. آمین

تازه وارد پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:46 ب.ظ

دو روز دیگه باز آشتی میکنید. به به چه چه آت شروع می شه
ناراحتی نداره که

آنا جمعه 27 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:38 ق.ظ

تراویس امیدوارم خوب بشین با هم.امیدوارم خوشبخت باشی.واقعا ناراحت میشم وقتی میخونمت.

ماهی کوچولو جمعه 27 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:21 ق.ظ http://tekrareman.blogsky.com

یه انتقادی ازتون بکنم؟!!
شما یه مرد بسیار کم صبر، ضعیف و بسیااار ایده آل گرا هستید...
فکر میکنید زندگی همه عالی و بدون نقص و دعواست و اصلا پستی بلندی های زندگی رو تحمل نمیکنید!
دلم خیلی به حال زنت میسوزه! با یه مرد ضعیف ازدواج کرده...
ببخشید رک گفتم!

Mohamad جمعه 27 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:15 ق.ظ

هر کی بگه که اندازه من با زنش مشکل داشته من باور نمیکنم
اگه اوایل ازدواج بهم میگفتن چند سال دیگه نمیتونید یه لحظه دوری هم رو تحمل کنیدباور نمیکردم
این دعوای شما برای اختلاف سلیقه و ایده های متفاوتیه که دارین
فقط گذشت زمانه که شما رو به هم عادت میده
بهر حال برای لذت بردن از زندگی باید بعضی مواقع کوتاه اومد چون مقابله به مثل کردن هیچ دردی رو دوا نمیکنه
من فکر میکنم اگه تو هم جای اون بودی و اعتقادات اونو داشتی تحمل تراویس برات کار سختی بود

? جمعه 27 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:09 ب.ظ

دقیقن ماهی کوچولو درست میگه....ازین حرکاتتون معلومه که زود عصبانی میشین وتصمیهای عجولانه میگیرین مثلن همینکه بخاطر حرفی سریع کامنتا رو بستی یا کلن می بندی وبلاگتون رو.حالا دیگه تو زندگی خصوصیتون تا چه حد در مقابل کوچکترین بحث وحرفی موضع گیری میکنین خدا عالم است وخانمتون.من از رونوشته هاتون شما رو یه جور دیگه تصور میکردم.
ولی دارین دایم همسرتون رو میرنجونین.شما خیلی نسبت به چندین وقت پیش عوض شدین....چرا؟

کیمی آ جمعه 27 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:24 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

http://travisbickle.blogsky.com/1393/07/21/post-818/%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D8%AF%D9%85%D9%87%D8%A7-%DA%86%D9%87-%D8%B2%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D9%85-%D8%AE%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%86-


میدونی تراویس
فکر کنم از این پستت به بعد بود که اختلافاتون شروع شد ... انگار اون کودورته هیچ وقت لکه ش پاک نشد .. فقط بزرگ و بزرگ تر شد .

اعظم 46 جمعه 27 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:08 ب.ظ

زندگینامه ات رو از سال 93 خوندم از بعضی پست هات خوشم آمد بخصوص یه جا که نوشتی:


چهارم:لزومی نداره هر روز سکس داشته باشین تا مردونگی خودتون رو اثبات بکنید.شما وقتی همسرت احساس بکنه که یه حامی داره و شوهرش دوستش داره و بهش خیانت نمیکنه واسش بزرگترین لذت هست که هیچ سکسی جایگزینش نیست.


کاش به این نوشتت پایبند بودی واینقدر سین چشم سبز رو نمی رنجوندی

... جمعه 27 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:51 ب.ظ

برام جالبه که همه فکر میکنند تراویس سین چشم سبز رو داره زجر میده کسی فکر نمیکنه کسی که تو مجردیش اونقدر نرمال بوده بعد تاهل چرا اینجوری شده!
خیلی جالبه برام

من شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:46 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

من از نظرای بعضیا واقعا حیرت زده میشم
برای همین یادم میره اصلا چی میخواستم بگم
چی باید بگم

Mohamad شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:00 ب.ظ

به تو هم میشه گفت مرد
فقط داری اسم مرد رو یدک میکشی

زرین یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:13 ب.ظ http://zarbanoo.blogsky.com

سلام
خوب من آرشیوت رو خوندم.یه جاهاییش خیلی تلخه.کلا به نظر من وقت ازدواجت نبود.یا اینکه باید یه دختر تند و تیز جنوبی میگرفتی.کاش دنبال خیانت نرفته بودی.بهش معتاد شدی.یه روزی هم بالاخره دستت رو میشه.بعد تازه میفهمی چقدر دوستت داره و اصلا فکر نمیکرده تو چه نیازایی داشتی.
خانمت بچه میخواد تو نمیخوای و طبیعیه که به رابطه فکر نکنه چون ثمری توش نمیبینه.کارش زیاده و میل جنسیش کم.تو برعکس زمان آزاد بیشتری داری و کار راحت تری.اون هر روز تو خون و استفراغ و مرگ و شیون غرقه تو توی دنیای جذاب نت!چقدر فرق دارین با هم؟

زرین یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:21 ب.ظ http://zarbanoo.blogsky.com

راستش نمیخوام قضاوتت کنم.تو گرم مزاجی .خودت هم با دیدن فیلم پورن و بقیه چیزها تحریک میکنی.خانمت خسته میاد خونه و توقع داری بپره روت.اونم این کار رو نمیکنه در حالی که داره روانشناسی میخونه و باید بدونه که نیاز تو چیه.بعد تو میری با صد نمونه ادم خودتو ارضا میکنی و با یه بدن کثیف میری تو بغل پاک اون.وای به روزی که بفهمه. کاش جدا بشین از هم.یادت باشه هیچوقت بچه دار نشی .بذار یا خیانت از سرت بیفته یا اینکه خانمت بفهمه و یه فکری بکنه.

زرین یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:25 ب.ظ http://zarbanoo.blogsky.com

اصلا قصدم این نیست که تو رو محکوم کنم.مشکل جامعه اس.پسرا با دوست دختراشون ازدواج نمیکنن.با دخترایی که باهاشون میخوابن ومیدونن چقدر هات هستن .چون از نظرشون بی غیرتیه.میرن یه دختر آفتاب مهتاب ندیده میگیرن بعد شاکی میشن.در حالی که تو کشورای دیگه طرف چند سال با یکی دوسته و بعد هم تصمیم میگیره باهاش ازدواج کنه یانه.ولی مردای ایرانی از تو بغل دوست دخترشون با مامانشون واسه خواستگاری دختری قرار میذارن که هیچ شناختی ازش ندارن.

زرین یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:29 ب.ظ http://zarbanoo.blogsky.com

من و تو و سین وهمسرم هیچکدام مقصر نیستیم.مقصر جامعه اس.
تو یکی از پستات خوندم تو بچگی یکی از فامیل_گمونم دایی مامان)قصه های جنسی برات میگفته.شاید بهت آسیب رسونده.شاید سین یه دختر چشم و گوش بسته بوده.شاید تو اولین مردی هستی که بهش دست میزنی.شاید اگه اونم از دوازده سالگی تو بغل هر کسی خوابیده بود میتونست الان حداقل وانمود کنه خیلی هاته و چند مدل برات کار کنه تا تنوع داشته باشی.ایراد همینه شما خیلی تفاوت دارین.
میدونم طرفدار دو آتیشه زیاد داری اینجا.خدا به دادم برسه.

هیچ کس طرفدار من نیست.
ولی لطفا تو هم فکر نکن که من یه بیمار جنسی منحرف کثیف عوضی هستم

سها یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:30 ب.ظ

آدمایی با روحیات تو نباید ازدواج کنن مگه همه آدما حتما باید مزدوج بشن ببین حالا که ع ازواجت پشیمونی حداقل دوباره اشتباه نکن و بچه دار نشو

مستر بین یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:21 ب.ظ

منم با حرفهای زرین صد در صد موافقم

ستاره یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:07 ب.ظ http://small-light.blogsky.com

جالبه برام بعضی آدما چقدر راحت از خودشون فیلمنامه درست میکنن و تحلیل و قضاوت میکنن!! من در مورد زندگی نزدیکترین افرادمم انقدر راحت قضاوت نمیکنم چون همیشه میگم حتما خیلی چیزا هست که من ازش خبر ندارم و بالاخره هرچی باشه زندگی اون هست و اون شخص همه چیز رو تجربه کرده، نه من!
چقدر عجیبه! خیلی خیلی عجیبه!!

شهرزاد چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:17 ب.ظ

طوری ازدواج نکن که بقیهٔ عمرت را صرف حل کردن و گرفتار شدن به مسایلی بگذرانی که ازآن پدید می‌آید




این جملتو باید با اب طلا نوشت

فدای تو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد