تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

عیب کسان منگر و احسان خویش.

دوستان عزیز دعوا نمک زندگی هست و هیچ زن و شوهری بدون دعوا وجود نداره و اگر دیدین که یه زن و شوهر با هم دعوا ندارن بدونید به درجه ای از بی تفاوتی و سرد بودن رسیدن که دیگه دعوا ندارن و همسرشون تخمشون هم محسوب نمیشه.من با همسرعزیزم آشتی کردم و همدیگه رو بوسیدیم و هیچ مشکلی نداریم.لطفا کمتر به من برچسب های گوناگون بزنید.

نظرات 13 + ارسال نظر
آنا یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:28 ب.ظ

درسته نمک زندگی هست ولی نه ماهی چندبار
خوشحالم.خوش باشید و خوب
اینکه همدیگه رو بوسید یعنی خوبید؟!:دی

مستر بین یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:18 ب.ظ

درسته که نمک زندگیه ولی مواظب باش شور نشه
سعی کنید کمتر تو روی هم حرف بد و توهین آمیز بزنید
شما شدین مثل دوتا بچه که هی دعوا میکنن بعدش آشتی

اگه یکم از خود گذشتگی نشون بدی قول میدم بهترین زندگی رو داشته باشی
موفق باشی

ثریا یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:41 ب.ظ

زن و شوهر دعوا کنن، ابلهان باور کنن
تراویس، من امروز به صورت کاملا اتفاقی فیلمی دیدم و یکهو متوجه شدم که بازیگر اون فیلم، نقش تراویس بیکل رو بازی می کرد. رابرت دنیروی جوان.
از نظر من فیلم جالبی نبود و نمی دونم توی این فیلم و اون شخصیت چی دیدی که دلت خواسته شبیه تراویس توی اون فیلم بشی.
لطفا به من بگو که چرا از فیلم تراویس بیکل خوشت اومد؟
آیا بین خودت و تراویس بیکل شباهتی می بینی؟
لطفا اون شباهت ها رو برام بگو.
ممنونم

گلشن یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:58 ب.ظ

من یه کامنت دادم که نمیبینمش و شاید تایید نشده درسته؟ احتمالا این پست مربوط به کامنت منه؟

phil یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:12 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

دو روز دیگه دوباره برمی گردی فحش و بد و بیراه.

کیمی آ یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:36 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

چه قدرررررر خوب و خوشحال کننده :) خوب باشید همیشه :*

مهشید دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:02 ق.ظ

چند روزه سرم شلوغه
نرسیدم بخونمت
پست قبلتو دیدم ناراحت شدم
اما اینو ک دیدم خوشحال شدم عوضش
زندگیه دیگه بالا پایین داره


دلم لک زده برا فیلم دیدن
دلم کلی فیلم خوب میخواد ک بشینم ببینم
ی وقتایی وقتی انقدر سرم شلوغه و گرفتارم
ی لحظه مثلا تصویر فیلمی ک دوس دارمو
تو ذهنم تجسم میکنمو میگم : این روزا ک تموم بشه
میرم میبینمش،بعدش کلی خوشحال میشم
حس خوبی بهم میده.
الان فقط دلم لک زده برا دوئیدن
برا ورزش کردن
میخوام فقط ورزش کنم
نمیدونم چرا برات تعریف کردم اما گفتم دیگه :)
ببینم این اواخر فیلم خوب نگاه کردی؟
دلو دماغشو داشتی؟


برم بخوابم.شب بخیر

سلام
خیلی خوبه.همه ما همیشه دلتنگ یه سری کارها واسه انجام دادن هستیم

زرین دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:14 ق.ظ

سلام
من فکر نمیکنم تو یه بیمار جنسی عوضی هستی من فقط فکر میکنم شما دو نفر برای زندگی کردن با هم ساخته نشدین و لطفا تا زمانی که کاملا مطمئن نشدی بچه دار نشو.همین.
به نوعی تو برادر کوچیک منی.شاید هم من بعضی حرف های همسرم رو تو وبلاگ تو پیدا کنم.

چوپان دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:12 ق.ظ

تراویس! یعنی ما بدبخت شدیم؟!
بنظرت تکلیف لاتاری چی میشه :| با این قانونی که سنای آمریکا تصویب میکنه :| ایرانیارو خط میزنن؟ :((

حالا مگه ما اینقدر خوش شانس بودیم که اسممون در بیاد؟؟؟

سارا دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:27 ب.ظ

سلام
تازه با وبلاگتون آشنا شدم
از لینکهایی که بلاگسای میذاره در قسمت تازه ها
یه دوسالی از وآرشیو بلاگت را خوندم
بخاطر شباهتت با مردی که دو ماهه باهاش آشنا شدم ...

من اونور قصه ام ... سین چشم سبز نیستم ...

فیلم gone girl را ببین
اگه نداری لینک دانلودش را برات بذارم

ببین خیانت چطور یه زن را دیوانه میکنه ... چقدر خشمگین ...
اون زن مشکلات شخصیتی داشت .... خیانت کارش را به قتل رسوند
زنت بفهمه تمام احساسش کشته میشه ... دیگه هیچوقت اون آدم سابق نمیشه. تمام زندگیت به فنا میره حتی اگر به ظاهر آب از آب تکون نخوره ... منم یه روز اونور قصه بودم. سین چشم سبز بودم.

آنا دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:03 ب.ظ

یلدات خوش تراویس

فدات

م ر ی م ی سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:39 ق.ظ

مباااااااارکه.....

ماهی کوچولو سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:52 ب.ظ http://tekrareman.blogsky.com

دیدی؟؟
دیدی صبر نداری؟؟خودت یه چیزی مینویسی که قضاوت بشی!بعد میگی برچسب نزنید!
عزیز خودت با حرکات و نوشته هات جلوی سینه ات یه برچسب میگیری و ما فقططط برات میخونیمش! نه اینکه ما برچسب بزنیم! هرگز دیگران رو ما برچسب نمیزنن یادت نره...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد