تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

یلدات مبارک همسر مهربونم

همسر زیبا و مهربونم فکر میکنه که من خوابم و بهم زنگ میزنه.اما من الان مست شدم و لب هام بی حس شده و یه سیگار گوشه لبم و جواب تلفنش رو نمیدم و فیلم ted رو میبینم.

نظرات 10 + ارسال نظر
آنا سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:12 ق.ظ

جواب اون رو نمیدی اما میتونی اینجا آپ کنی
چی بگیم بهت آخه ...

مهشید سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:43 ق.ظ

چ جذاب این صحنه رو شرح دادی...

از مارک والبرگ نمیدونم چرا خوشم نمیاد
یعنی اونقدر برام معمولیه که وقتی تو فیلمی هست
اصلا برام جذابیتی نداره برم ببینمش
همین فیلم فکنم بیشتر از یک سال بشه،دارمش اما ندیدم.

ولی سعی میکنم ببینم .
ی فیلم دیگه بود ،مل گیبسون بازی کرده با جودی فاستر؟!
اونم ی عروسکه دست از سرش برنمیداره!
اونو دیدم خوب بود.
مل گیبسون دوس دارم..

فکر میکنی تو گه ترین شرایط چی حال آدمو خوب میکنه؟
اینکه به چیزای خوب فکر کنی یا خودتو مشغول ی کاری بکنی
انونقدر زیاد ک شرایطتو نفهمی؟

sara سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:09 ق.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

تراویس کل دیشبو خواب دیدم درحال خوردن عرق سگی و بال مرغ بودم:| همینقد بیجمبه م من!

. سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:09 ق.ظ

منکه نفهمیدم چی عوض شده

مانا سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:58 ب.ظ

متاسفم که این حرفو میزنم ولی بنظرم شما از هم جدا میشین.

هیچ کس از آینده خودش خبر نداره

... سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:22 ب.ظ

چرا این همه مطالب مسخره می نویسی

وبلاگ خودم هست.دوست دارم.به تو ربطی نداره

Mohamad چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:44 ق.ظ http://alamtu94.blogfa.com

مطمئنم که اگه یکم منطقی به کارهای خودت نگاه کنی میبینی کهحق با اونه
بد نیست اگه بعضی وقتها خودتو بزاری جای اون
یه روزی میفهمی که چه فرشته ای در کنارت بوده ولی تو قدرشو ندونستی

هدیه چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:57 ق.ظ

همه آدم ها محترمند، اما فکر کنم زندگی قشنگی ندارید آقا...

م ر ی م ی چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:50 ق.ظ

ااِاِاِ...جواب بده خو وُلِک !!!!!!!

شاید کار مهمی داره..شاید خبری شده....جواب بده پسر...

پریا چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:24 ب.ظ

نووش

فدات پریا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد