تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دقیقا کجایی....

منم تسلیم وسوسه شدم و غرق دیدن سریال شهرزاد شدم.سریال خیلی خوبیه.دیشب ساعت یک و نیم شب که داشتم سریال رو میدیم و آخر قسمت ششم بود که این ترانه چاووشی آتیش به جون من زد.همزمان با ترانه میخوندم که عزیزم کجایی که همسرم برگشت و گفت عزیزم من که اینجام غافل از این که تو دل من چی میگذره.

نظرات 17 + ارسال نظر
میم چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:58 ب.ظ

چی می گذشت؟؟؟؟
بنده خدا سین چشم سبز
یادمه ی موقع می گفتی دوست ندارم از واژه همسر و... استفاده کنم

اذر چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:36 ب.ظ http://azar1394.blogfa.com

چقد همه از شهرزاد حرف میزنن.من که اهل تی وی نیستم.کدوم شبکه س؟
حالا تو دلت چی میگذره؟

اذر چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:04 ب.ظ http://azar1394.blogfa.com

چرا شما جواب کامنتهای منو نمیدی

ببخشید

اذر چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:10 ب.ظ http://azar1394.blogfa.com

چرا به کامنتهای من جواب نمیدی ؟

ببخشید

مهشید پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:03 ق.ظ

آخ ک عن این آهنگ محسن چاووشی ام درومد
فکنم مثل سونامی زد همه رو نابود کرد
منم ک برا اولین بار گوش دادم قلبمو مچاله کرد.
من وقتی ی سریالو میبینم ک کامل همه قسمتارو داشته باشم
ازینکه بمونم تو خماری قسمت بعد و فصل بعد بدم میاد
برا همین هرچقدرم قشنگ باشه نمیبینم.
تازه ایرانی ک اصلا حوصلم نمیکشه.
دلم کلی سریال خارجی میخواد
اصلا دلم کلی چیز میخواد
مثلا دلم میخواد تنهایی برم سینما و لذت ببرم
یا برم رستوانو تکی خودمو مهمون ی غذای تووپ بکنم
اصلا غصه هامو فراموش کنم و تو اون لحظه فقط از وجود خودم لذت ببرم.
دل بیچارم خیلی کم به خواسته هاش میرسه...

m.d.s پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:05 ق.ظ

i'm here honey

آویشن پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:29 ق.ظ

با اینکه خوشم نمیاد بگم ولی دیگه خز این آهنگ و در آوردن.تو خیابون از هر 3 ماشینی که رد میشن دوتاش با صدای بلند عزیزم کجایی چاووشی گذاشتن دیگه.درست،صداشو دوست دارین،طرفدار سریالین هرچی.نمیشه یکم با وولوم کمتر گوش بدین.والا :-\

نه.نمیشه

آنا پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:51 ق.ظ

خب راست میگه آذر بهش باید میگفتی شبکه نمیده.سی دیش هر هفته میاد

آنا پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:52 ق.ظ

تو ذهنت دقیقا دنبال کی بودی؟!اعتراف کن.همین الان!

یه بنده خدایی بود دیگه

سحر پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:32 ق.ظ

جالبه چون منم واقعاً از صحبت با برادر شوهرم که مجرده سیر نمیشم، البته فکر میکنم لابد یه ربطی به مجرد بودن طرف داره چون این حس رو به اون یکی برادرشوهرم که متاهله ندارم اصلاً. آدمها روابط پیچیده ای دارن (یاد فیلم میل مبهم هوس لوییس بونوئل افتادم). اما چیزی که من فهمیده م اینه که شیطانی درون آدم هست که فقط کافیه یکم دهنه ش رو شل کنی یا یکم تغذیه ش کنی، دیگه هیچی جلودارش نیست، شاید حتی یه نگاه الکی و وسوسه انگیز برسه به یه فاجعه!

ریحانه پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:31 ب.ظ

چ نامرد

؛ پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:06 ب.ظ

تو ک پنج شنبه تو زندگیت خبری نیس و بیچاره ای بیا
بغغغغللللللل،بوسسسسسس،
حال کن:))))

جوووووووووووووووووووووووووووون

. پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:44 ب.ظ

اگه خانومت خونه دار بود و حواسش به غذا و سکس تو بود بازم چقدر احتمال داشت بهش خیانت کنی؟

. پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:08 ب.ظ

کاش جواب بدی برام مهمه.بازم میرفتی دنبال اینجور برنامه ها

نمیدونم والا

زن عاشق پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:35 ب.ظ http://armi0.blogfa.com/

کدوم شبکس ..

؛ پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:22 ب.ظ

طفلک بیچاره

زن عاشق جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:16 ق.ظ http://armi0.blogfa.com/

بابا تو دیگ چقد گش*ا*دی... تایپ چنتا کلمه چ کاری داره مگه

فدات بشم.دوستت دارم.عاشقتم گلم.اینم چند جمله زیبا.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد