تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

پیغام به دوست

"زن عاشق" وبلاگت رو خوندم.فقط میتونم بگم خیلی خری.نمیشه با موبایل کامنت گذاشت.خر نشو و اسیر توهمات کس خل گونه مغزت نشو.

نظرات 9 + ارسال نظر
.... دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:54 ق.ظ

تو فکر زندگی خودت و بکن.چقد بوی لجن میدی

اتفاقا یه ادکلن فرانسوی همسرم واسم خریده.هیچ بوی بدی نمیدم که هیچ.خیلی از خانمها هم میگن بوی خوبی داره

.... دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:26 ب.ظ

توی گند و لجن تو با هیچ ادکلنی مخفی نمیشه.ادما کثافتارو از چشماشون میشماسن.
جنده و هرزه ک فقط تو زنا نیسن.تو هم ی مرده جنده و هرزه ای

تو از کجا میدونی من جنده و هرزه هستم؟؟؟یک دلیل قانع کننده واسه من بیار.
کسی که از دیگران هیچ شناختی نداره و در موردشون قضاوت میکنه از تمام دنیا هرزه تر و کثافت تره.تو یه موجود کثیفی که حتی جرات نداری اسم واقعی خودت رو بنویسی.تو از تموم دنیا پست تری

آنا چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:28 ب.ظ

اتفاقا داره بهترین کار رو میکنه.زندگی با ی خائن حماقته
تراویس مطمئن نباش اگه سین بفهمه باهات بمونه مگر اینکه از اون زنا باشه ک فقط شوهر بخواد....

تو زندگی زناشوئی خیلی از این مسائل پیش میاد.قرار نیست تا اتفاقی افتاد زوجین درخواست طلاق بدن

آنا پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:24 ق.ظ

خیانت اتفاق نیست
تو هرجور راحتی فکر کن.من متاسفم برای نگاهت
احسانم اگه چنین کاری کنه من طلاق میگیرم البته من ازش قول گرفتم روزی اگه دلش با من نبود بهم فقط بگه اگه با غرورم بازی کنه انایی رو میبینه ک تا حالا کسی ندیده
من از یه جهت دیگه هم برات متاسفم تو گفتی اگه سین بهت خیانت کنه طلاقش میدی.پس چی شد.فکر نمیکردم از اون مدل مردا باشی ک فکر میکنن مرد از زن سرتره...

متاسف نباش
گفتم اگه بفهمم طلاقش میدم.اگه نفهمم که نوش جونش هر گهی خورد.
من کی گفتم مرد از زن سرتره؟؟؟؟

آنا پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:09 ق.ظ

خب الان زن عاشق فهمیده.پس باید طلاق لگیره
نگفتی از حرفات اینطوری برداشت میشه...

تازه وارد پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:59 ب.ظ

ادرس وبلاگ زن عاشق رو به منم بدین لطفا

سیما پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:27 ب.ظ

زن عاشق کیه؟اقلا ادرس وبشو بزار

گلشن جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:44 ب.ظ

با آنا کاملا موافقم
بعدشم اینطور مسائل تو زندگی زناشویی تو زیاااد اتفاق میوفته انقدر راحت بسطش نده و اگه قراره بسطش بدی همه چیو بسطش بده !افتاد? اگه قرار نیست زوجین سریع درخواست طلاق بدن پس تو هم درصورت خیانت سین نباید درخواست طلاق بدی!

کامنت آنا هم جواب ندادی چون به صورت تلخی فهمیدی تو همونی هستی که آنا میگه

زن عاشق شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:20 ب.ظ

اتفاقا غروبی داشتم میدوییدم ب فکر این بودم ی پست درباره تو بزارم

عشق منی تو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد