تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

در حوضی که ماهی نیست، قورباغه سپهسالار است

توی یکی  از شبکه ها داره نشون میده که به عده دانشمند دارن قورباغه های یه برکه کوچیک رو توی یه منطقه دورافتاده که نزدیک پونزده تا میشن از آب در میارن و وزن میکنن و اندازه گیری میکنن و پوستشون رو بررسی میکنن و بهشون فرستنده های خیلی کوچیک وصل میکنن که همیشه مراقب سلامتیشون باشن و چند کیلومتر اونورتر توی یه برکه دیگه رها میکنن.

به من مربوط نیست و شاید هم درست نباشه و گفتنش بی معنی باشه ولی عصبی میشن،طپش قلب میگیرم،اعصابم کیری میشه وقتی میبینم هزاران کودک بی پناه تو مرزهای مقدونیه و تو سوریه و عراق و افغانستان و فلسطین و افریقا و جاهای دیگه جونشون رو به خاطر کمبود امکانات و جنگ از دست میدن اونوقت چندتا دانشمند دغدغه قورباغه ها رو دارن.

نظرات 7 + ارسال نظر
خانم ف پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:37 ق.ظ http://khanomef.blogsky.com

شما به اعصابت مسلط باش حالا

درود بر تو

مگهان پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:46 ق.ظ

یکی از پستهای عجیب حرف دل منو بزن بود این پست.

مرسی

پریسان پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:14 ب.ظ

البته من کاری به دعوای اخیر ندارم
اما برای دعوای بیشتر خواستم بپرسم هلنا جون مگه خدافظی نکردی؟!:)))
من اون بار تو گروه نبودم اما میدونم دعوا شده بود و پشیمون بودی!الان ب نظرت کار خوبی گروه؟!
البته من منتظرم!

هلنا تلگرام نداره اصلا
ولی خوب خودش باید بیاد جواب بده.
هلنا منتظر جوابت هستیم

پریسان پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 04:43 ب.ظ

کامنت من دو قسمت بود
چندتا کامنت قبلی هلنا خدافظی کرده بود آخه
در مورد گروه نظر تورو پرسیدم تلگرام

پریسان جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:14 ق.ظ

اینجا هربار یه نفر پر حاشیه میشه
تا چند مدت پیش یکی بود به اسم آنا خیلی بد و بیراه بهش میگفتن بیشتر از شما :)))))))
تو گروهم با چندنفر دیگه خیلی شلوغ میکردن
راسی تراویس آنا چی شد؟؟؟؟؟؟

از حودت بپرس

پریسان جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:44 ب.ظ

یعنی تو هم ازش بی خبری!خیلی اینجا بود آخه
نمیدونم
اوشون خیلی مخالف آب شنا میکرد شما تعداد کامنتات زیاده :)))))))))
خدا ب همه شفا بده اخر سالی

پریسان جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:43 ب.ظ

هلنااااااا من که با تو نبودم بابا با اونایی هستم که بهتون گیر میدن!
عصاب نداریا :))))

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد