تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بشر به‌خوشبختی خیلی زود عادت می‌کند و چون خیلی زود عادت می‌کند، خیلی زود هم فراموش می‌کند که خوشبخت است

سرم گیج میره و بی حس هستم.به تلویزیون خیره شدم که داره به طور مستقیم خبر دستگیری صلاح عبدالسلام مظنون حملات تروریستی پاریس رو به طور زنده پخش میکنه.یه سیگار توی دستم دارم آروم دود میکنم،سین چشم سبز پست سر هم حرفهای ضدونقیض تو تلگرام میفرسته که همه بی جواب میمونن و توی سرم دارم به واقعیت مجازی فکر میکنم و به این که آینده بشریت توی واقعیت مجازی خلاصه میشه.یه خلسه طولانی و یه زندگی لبریز از عشق و سکس ارمغان این خواب طولانیه.

نظرات 3 + ارسال نظر
پریسان جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:44 ب.ظ

هلنااااااا من که با تو نبودم بابا با اونایی هستم که بهتون گیر میدن!
عصاب نداریا :))))

پریسان جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:46 ب.ظ

الان سین با شما زندگی نمیکنه؟
دبگه همه چیز تموم شده فقط مونده طلاق؟؟
جواب بدبا
در ضمن من وقتی شماره هیچکس رو ندارم چه جوری گروه بسازم!:دی
یه نفر باید باشه خو

پریسان جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:17 ب.ظ

باز جواب ندادی
پررو :/ :دی

ببخشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد