تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مروری بر سال نود و چهار مستراح

خوب حالا که به پایان سال گه 94 رسیدیم،میخوام خودم رو چس کنم و بهترین پستهایی رو که تو این سال گذاشتم رو اینجا بزارم دوباره که بخونید.شما دیگه به بزرگی خودتون ببخشید،به این کار من میگن:"خود عن پنداری"

آنچه از زندگی نمیدانید.


خیانت واژه ی تلخی ست ، حقیقتی زهرآگین ، فرود دشنه، پی در پی ، بر پیکره ی دوستت دارمها ، هرگز تبرئه ای نیست


































نظرات 4 + ارسال نظر
دندون شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:14 ق.ظ

متاسفم اینجوری داره زندگیت پیش میره اون موقع که من تو بحران زیادی بودم و دائم فکر جدایی بهم میگفتی اصلا به جدایی فکر نکن حالا خودت... نمیدونم اما اگه حتی یه راه باریکه هم میبینی بمون ... تموم نکن زندگی رو.... یادته حرفاتو به من... حالا به خودت بگو... هروقت میخونمت (که هروز هم هست) قلبم فشرده میشه برات خیلی مواظب خودت باش

ممنونم ازت دوست خوب و مهربون و خوش قلبم

Mohamad شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:36 ق.ظ http://alamtu94.blogfa.com

چه پست خوب و جالبی
عشق و سختی رو بهترین پستت میدونم

مخلصیم جناب

Mohamad شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:37 ق.ظ http://alamtu94.blogfa.com

همه به شما می گویند:
سال خوبی داشته باشید
ولی من به شما می گویم :
" سال خوبی را برای خودتان خلق کنید "
به فکر آمدن روزهای خوب نباشید!
آنها نخواهند آمد …
به فکر ساختن باشید…
روزهای خوب را باید ساخت
انتظار نداشته باشید کسی برای شما کاری کند
آرزو می کنم
بهترین معمار سال جدید باشید...
دوست عزیزم
امیدوارم که سال جدید واست پر بشه از لحظه‌های بیادماندنی
شاد و سلامت باشی

دمت گرم داداش

Negar دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:46 ق.ظ http://negarkhatooon.blogfa.com

خب اینا ک همش از عشق شما ب همسرتون بود پس چرا یهو دو صفحه اخر وبلاگ نوشته هاتون تغییر کده؟!

همش که اینجوری شما میگین هم که نبود.
ولی خوب جوری هم نبود که این اتفاق و اختلافات عمیق یک شبه پیش بیاد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد