تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آماده شدن برای دستگیری از پیران، و وفاداری نسبت به‌ دوستان و مهر ورزیدن به‌مردم، آرزوی من است.

 امیدوارم سال جدید سال خوبی باشه واسه کسایی که این وبلاگ رو میخونن.اینجا میخوام از اونایی که اسمشون تو ذهنم هست اسم ببرم و تشکر بکنم از همه شما دوستان عزیزم و در نهایت هم بگم که عاشق همتون هستم.

دندون

محمد

پریسان

مگهان

چوپان

دلقک

هولدن کالفیلد

فیل

خورشید

گلشن

خانوم ف

آنا

مهشید

رهگذر

ورونیکا

جلبک خاتون

سارا

آویشن

خاله ریزه

ماهی

مهدیس

لوچیا

ماتیلدا

هانیه

آذر

تیلوتیلو

خانوم میم

فرساد

مریم

ندا

نل

عقاید مجستیک آقای دکتر

مروارید

اوهام بانو

مینااااا

سامبادی

ایرانی

مهناز

سها

الی

اعظم46

خانومی

مانیا

بیضا

الهام

آیدا

آناد

مونا

کیمی آ

زن عاشق

چلچله شمالی

روزهای خوب

بهار

^_^

نظرات 52 + ارسال نظر
خانومی شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:56 ق.ظ http://Maaan.blog.ir

ممنونم .انشالله سال جدید برای شما هم سال خوبی باشه :)
امروز روز من بود انگار ،همه جا ازم نام میبرن...

مهشید شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:42 ق.ظ

هی پسر مهربون ممنون.
ی وقتایی خیلی خیلی مهربون و خوب میشی
انقدر ک شبیه این پسربچه کوچولوها میشی.
امیدوارم که سال 95 اوضاع و احوالمون میزون بشه
دوست دارم بیای و برامون از شادیات بنویسی
بگی بالاخره گذشت روزای سخت
دعا میکنم از ته دلم ک سین چشم سبز و خودت
بهترین براتون ممکن بشه.

مرسی دوست خوبم

مروارید شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:07 ق.ظ

سال 94 سال اسب بود اولش نجیب بود ولی آخرش برای همه لگد وفتق پروند
سال 95 سال میمونه خدا بخیر کنه از بازیاش
امیدوارم سال پر از سلامتی دل شاد وجیب پرپول برای همه باشه همه بلند بگین آمین

عامین

اذر شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:06 ب.ظ http:///azar1394.blogfa.com

واقعا اسم من تو ذهنت بود (بابا ایول)
در سال جدید بهترینهارو ارزو دارم واسه شما وخانواده

مرسی.سال نوی شما هم مبارک

:) شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:30 ب.ظ

خوش آمد گل وز آن خوشتر نباشد
که در دستت بجز ساغر نباشد
زمان خوشدلی دریاب و در یاب
که دایم در صدف گوهر نباشد
غنیمت دان و می خور در گلستان
که گل تا هفته دیگر نباشد
ایا پرلعل کرده جام زرین
ببخشا بر کسی کش زر نباشد
بیا ای شیخ و از خمخانه ما
شرابی خور که در کوثر نباشد
بشوی اوراق اگر همدرس مایی
که علم عشق در دفتر نباشد
ز من بنیوش و دل در شاهدی بند
که حسنش بسته زیور نباشد
شرابی بی خمارم بخش یا رب
که با وی هیچ درد سر نباشد
من از جان بنده سلطان اویسم
اگر چه یادش از چاکر نباشد
به تاج عالم آرایش که خورشید
چنین زیبنده افسر نباشد
کسی گیرد خطا بر نظم حافظ
که هیچش لطف در گوهر نباشد حافظ

بهار شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:36 ب.ظ

منم بااینکه اسمم جز این لیست نبود پیشاپیش عیدو بهت تبریک میگم و ارزوی سال خوبی برات دارم

فدای تو مهربون
اسم تو هم باید باشه

^_^ شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:25 ب.ظ

تراویس پس من چی
خعلی خورد تو ذهنم جون تو

ببخشید

هانیه شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:52 ب.ظ

مرسی تراویس عزیز لطف کردی.
امیدوارم سال 95 با آرامش و شادی منتظرت باشه.عیدت مبارک :))

فدات

الی شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 06:23 ب.ظ http://elhamsculptor.blogsky.com

امیدوارم سال جدید برات پر بار و برکت باشه

مرسی خوشگل خانم

بیضا شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 06:54 ب.ظ

ممنون موفق باشی

قربانت

سپیده مشهدی شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:38 ب.ظ

سال خوبی داشته باشین

فدات خانمی

phil شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:16 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

بوس

بوس به خودت.خیلی مخلصیم مرد هندی.راج کاپور زمانه.فیلسوف معاصر.ببخشید من یه کم مستم.عاشقتم

sara شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:22 ب.ظ

Eidet nekoooo travis

فدات بشم خوشگله

biiitaaa شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:57 ب.ظ http://maloosak.69.mu

امیدوارم سالی که پیش رو دارین....
آغاز روزایی باشه که آرزو دارین....
پیش تا پیش عیدتون مبارکاااااا...^___^
خیلی مشتاقم به منم سر بزنید
8651

فدات بشم

خانوم میم یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:00 ق.ظ

تراویس عزیزامیدوارم امسال مثه پارسال نباشه واسمون.منم دوستت دارم

دوستت دارم عزیز دلم

آناد یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:15 ق.ظ http://mydeliriums.mihanblog.com

و من هم که همچنان عاشق عنوانهات
من هم آرزو میکنم سال جدید تمام تلخی سال 94 رو بشوره و به جاش کلی شادی برات بیاره

امیدوارم عزیزم

مهناز یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:24 ق.ظ

سال خوبی برات ارزو میکنم تراویس

فدات

خورشید یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:48 ق.ظ

سلاااااام خوبی؟ من خیییییلی وقته میخونمت. از کجا فهمیدی؟؟ اصن شاید منطورت من نبودم. در هر صورت سال خوبی داشته باشی کلی ❤️

قربونت.من میدونم دیگه

مهناز یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

امیدوارم سال جدید،برات پر از اتفاقات خوب باشه و همه چی همونجوری که دوس داری،برات رقم بخوره.
عیدت هم پیشاپیش مبارک

قربانت برم

لوچیا یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:17 ق.ظ

تراویس جون، سلام بلبل خوش الحان خوش آتیه
سال نو میمون بادت !!! هاهاها
مرسی از محبتت :)

سال خوبی داشته باشی!
برات آرزوی خوشبختی می کنم.

فدات جیگری

رهگذر یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:56 ق.ظ

ماشالا به حافظه.لطف داری/
منم امیدوارم که سال جدید، سال تموم شدن مشکلات خانوادگی با همسرت باشه و همه چی رو به راه بشه، هرچند سال 94 برای منم زیاد خوب نبود
و امیدوارم تو سال جدید واسه هر پست یه کامنت مفید و مختصر از هلنا ببینیم نه ده هزارتا.

آنا یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:28 ب.ظ

نمیدونم منظورت از آنا منم یا اون یکی آنا
البته فرق نمیکنه!
سال خوبی برات آرزو میکنم تراویس

تو کدوم آنایی؟؟؟هر دو آنا منظورم بود.

نل یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:50 ب.ظ

ممنون ک به یادم بودی:)
برات ارامش و شادی توی سال حدید خواستم.انشالله که بهشون برسی.و انشالله به راه درست و هدف درستی که دوست داری برسی و از سردرگمی و خستگی فاصله بگیری:)
یکی از وبلاگهایی هستی ک خاص مینویسی!از دل خودت و فکرت مینویسی!امیدوارم ادامه بدی خودت بودنو
سال نو مبارک:)

فدات نل عزیز

خواننده خاموش یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:28 ب.ظ

سال نو مبارک

قربانت

فرساد یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام مرسی توقع نداشتم منو یادت باشه، برات بهترین ها را درسال 95 آرزو میکنم شاد و سلامت باشی

چرا یادم نباشه؟؟؟؟خیلی مخلصیم

آنا یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:38 ب.ظ

من آنا سنندجی هستم

فدات.بوس بوس

مگهان یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:58 ب.ظ

سال نوت مبارک جناب تراویس
خوشحالم که اسم من پنجمین اسمه! یکی از اعداد مورد علاقمه!
امیدوارم امسال برای همه مون خیلی خیلی سال خوبی باشه :) برای شما بیشتر...

مرسی مگهان عزیزم

خاله ریزه دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:12 ق.ظ

تراویس عزیز سال نوت مبارک. امیدوارم بهترینها تو سال جدید برات اتفاق بیفته.

فدات گلم

مجید پدیده دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:36 ب.ظ http://majidpadideh.blogsky.com

سال نو تون مبارک
امیدوارم سال دیگه منم تو لیستت باشم

ممنونم

سامبادی دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 07:52 ب.ظ

منم ازت متشکرم رفیق!
سال خوب و شیرینی داشته باشی و سالم و سعادتمند باشی.

قربانت

هلنا دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:27 ب.ظ

خندوانه بابک جهانبخش که صداشو دوست داشتی دعوت کرده الان. بزن کانال نسیم ببین حال کن.

^_^ دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:36 ب.ظ

فدات
چرا نظرات هلنا حذف شده

mahee سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:57 ق.ظ

واقعا همه این اسما توو ذهنت بودن؟
انشالا توو سال جدید گره های زندگیت باز بشن و احساس آرامش و خوشبختی بکنی..تنت سلامت باشه انشالا

هم تو ذهنم بودن و هم تو قلبم
ممنونم از لطفت
امیدوارم تو هم سالی داشته باشی که همه چیز جوری پیش بره که خودت بخوای

گلشن سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:14 ب.ظ

سال نو مبارک تراویس امیدوارم امسال سال خوبی برات باشه مثل یه سکوی پرتاپ به سمت روزای بهتر و حسای قشنگتر خیلی ممنونم که به یادم بودی

فدات گلشن جان

خورشید سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 05:34 ب.ظ

انشالله سالی پر از خیر و برکت و سلامتی و خوشحالی داشته باشی و نوشته های بعدیت پر از خبرای خوب و خوشحال کننده باشه

ممنون

sara سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 06:43 ب.ظ http://www.motevalede-dember.blogsky.com

عیدت مبارک باشه تراویس،سال خوبی داشته باشی پسر:)

فدات

پایا سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام تراویس جان. عیدت مبارک.
امیدوارم امسالت زیباتر و شادتر از سالهای قبلت باشه. :)

دال چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:10 ق.ظ

هلنا کو؟
نظراتش اسمش چرا همه رو پروندی!؟

کیمی آ چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:41 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

ببخشید که دیر دیدم پستتو
امیدوارم سال خوبی بسازی :*

ممنون عزیزم

جکی هستم جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:00 ب.ظ

تموم شد خوندم!
ایشالا امسالو با امید شروع کنی
با یه اعصاب آروم :)

مرسی

ورونیکا شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام سال نو مبارک،سوپرایز شدم از دیدن اسمم،ممنون که یادم بودین .امیدوارم امسال آغاز اتفاقای روشن و پررنگ و مثبت باشه براتون

مرسی عزیزم
سال نوی شما هم مبارک

پایا شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:39 ق.ظ

اصولا ادب حکم میکنه وقتی یکی داره سال نو رو بهت تبریک میگه یه تشکر خشک و خالی هم شده ازش بکنی. حس خیلی بدی گرفتم از این کارت جناب تراویس. این دومین و البته آخرین کامنتم بود. موفق باشی.

سال نو مبارک
موفق باشی.

:) شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 05:39 ب.ظ

فقط خواستم بگم من اون :) نیستم که کامنت گذاشته

:|||

چلچله شمالی شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:21 ب.ظ

مرسی سال نوی تو هم مبارک انشاله سال خوبی باشه

قربان شما

جلبک خاتون یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:35 ق.ظ

عه!...پیدا کردم خودمو :)

3 بار زیر و رو کردم ببینم هستم یا نه...چشمام کور شد :|
شما هم سال خوبی داشته باشین و پر از خوشی و ارومی و با یه روحیه ی شاداب و پر طراوت....:لبخند:
همیشه هم بخندین امسالو :)

فدات

چوپان یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:05 ب.ظ

شادباشه سال نوت

مرسی چوپان عزیز

مهشید دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:56 ق.ظ

چ سکوتی؟

سلام تراویس، رو ب راهی؟
درچ حالی؟

خوبم خدا رو شکر

خانم ف دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:34 ب.ظ http://khanomef.blogsky.com

بیا بنویس دیگه،حوصلمون سر رفت آخه،
:(((

چیزی واسه گفتن ندارم.
یه آدم بازنده شکست خورده چه حرفی واسه گفتن میتونه داشته باشه.

یاشل.ماجراهای خواستگاری دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:18 ب.ظ http://majerahayekhastegari.blog.ir/

خوش به حالت که همه رو ردیف کردی.حافظه خوبی داری.منم یه بار به ذهنم رسید اینکارو کنم ولی حالا دیگه ازت حسودی نمیکنم خخخخ
سال نوت مبارک ایشالا گره های زندگیت باز شه

ممنون.ایشالا شوهر خوشتیپی نصیبت بشه.پولدار هم باشه.اخلاقش هم خوب باشه.اصلا یه تام هاردی خدا نصیبت بکنه

اعظم 46 سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام سال نو مبارک
دعا می کنم سال خوبی در کنار سین چشم سبز داشته باشی با یه نی نی خوشگل
راستی پیوند شمالی وجنوبی بچه شون چه شکلی می شه؟ هــــــــــــــــــوم فک کنم خاکستری یه خورده بخندتراویس

خنده هامون تموم شد.

مانیا چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 05:10 ب.ظ

واااااااااای واقعا؟؟؟
اسم من چجوری یادتون مونده؟؟؟
راستی من و آبجیم آرشیو وبلاگت رو تا سال 93 خوندیم

آفرین به تو و آبجی مهربونت.
آبجی رو ببوس از طرف من

روزهای خوب یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:51 ق.ظ

جالبه منم هستم

مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد