تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

از سخت ترین درس‌های زندگی این است که آدمی یاد بگیرد چگونه بگوید خداحافظ.

با فیلتر شدن این وبلاگ بنده حقیر فدوی امت هم به آخر خط وبلاگ نویسی رسیدم.دوباره برمیگردم،اما نمیدونم کی و چه زمانی.اما چیزی که مطمئن هستم دیگه  توی این وبلاگ هیچ چیزی نمینویسم.

وبلاگ رو حذف نمیکنم تا نوشته هام چونان طوماری سرگردان درون یک بطری تو دریای اینترنت به جا بمونه ازم.

از دوستان خوبم چی بگم که گفتنی خیلی دارم. آدمهای خیلی خوبی این وبلاگ رو میخوندن و این همیشه باعث افتخار من بود که با نوشته هام تو قلبشون جایی داشتم.دلم واسه همه تنگ میشه،چه اونایی که تو پیام خصوصی بهم فحش میدادن و چه اونایی که همیشه نسبت به من لطف داشتن.باور نمیکنم که منم دارم تبدیل میشم به آدمی که دیگه هیچ کس ازش یاد نمیکنه.

وقتش رسیده که با بزرگترین ترس زندگیم روبرو بشم،ترس فراموش شدن.

زندگی من این روزها اون قدری به هم ریخته و نامنظم شده که فقط باید واسه سامان دهی و سازمان یافتن خودم تلاش بکنم.من و"سین چشم سبز" هم دیر یا زود طلاق میگیریم.

دیگه حرفی واسه گفتن نمونده.قسمت نظرات رو باز میزارم واسه همیشه.فقط بچه های خوبی باشین و حرف بد نزنین.

دوستون دارم.قربون همتون.

تراویس بیکل.

11 فروردین 1395

نظرات 6 + ارسال نظر
بیضا پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:20 ق.ظ

ای کاش میبودی و برامون مینوشتی

. پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:55 ب.ظ

دلم تنگ نجمیشه

ناشناس جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:39 ب.ظ

از اینکه این وبلاگ فیلتر شد خیلی خوشحال شدم:)
من خیلی به بلاگ اسکای پیام دادم که کلا مسدودت کنن ولی خب گوش نمیکردن. گزارش فیلتر شدنت رو هم خودم دادم. بالاخره یک سری قوانین وجود داره و اون قوانین باید رعایت بشه. هر کسی که میخوای باشی.
برات آرزوی موفقیت میکنم.

Mi جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:40 ب.ظ

همیشه تو یادم میمونی تراویس

جلبک خاتون دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 07:45 ب.ظ

و بالاخره یادم‌موند و لینک هم شدین :)))
با ادرس جدید البته...

گرچه اقیانوس محقری داریم....ولی باعث افتخاره که هستین.

من هی آدرس تو رو گم میکنم.خوب آدرست رو بزار دیگه

جلبک خاتون سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:42 ق.ظ

Www.zendegiejolbakieman.blogsky.com

مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد