تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

گل را میتوان زیر پا لِه کرد، ولی بوی عطر آن در فضا را نمی‌توان کشت

من برگشتم.

دلتنگی و دوری از وبلاگ برای من نیست.دیگه مودبانه تر مینویسم.

ولی خداییش هر چیزی هم که بی ادبی مینوشتم درون مایه ای پندآموز داشت.

و در نهایت عاشق همتون هستم.

نظرات 28 + ارسال نظر
Mohamad دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:01 ب.ظ http://alamtu94.blogfa.com

بابا پند آموز...
بر منکرش لعنت...
از اینکه برگشتی خیلی خوشحال شدم
امیدوارم اینجا پر بشه از ثبت لحظه‌های خوب
میدونی مد شده همه میگن....
به قول تراویس من عاشق همتون هستم
من که خیلی این جمله رو دوست دارم

فدات.قربونت.
چی کار کنم دیگه.قلب مهربونی دارم.نمیتونم کسی رو دوست نداشته باشم.عاشق همه هستم و همه رو دوست دارم

دندون دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام خوبی؟
تو عید اومدم خوندمت و بعد پیغامت که خواستم جواب بدم فیلتر شدی خوبه میتونی بنویسی... من نمیدونم چرا دست و دلم به نوشتن نمیره.. حتی به وب خونی... جز 2-3 نفر هیچکی رو نمیخونم... خوبه برگشتی...

درست میشه دندون جون.همه روزهای خوب و بد داریم.ولی چیزی که هست بدی و حال بد هیچ وقت همیشگی نیست

* دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:01 ب.ظ

خوبه که برگشتی خیلی خوشحال شدم.

قربونت

Lady دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:11 ب.ظ http://writtenbylady.blogsky.com


خوش اومدید جناب آقای تراویس مهربان

مرسی عزیزم

ناشناس دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:49 ب.ظ

باادب باش که تکلیف جوانان ادب است

فرق مابین بنی آدم وحیوان ادب است
البته آرشیوت هنوز همونه ولی خب خوشحالم که باادب تر شدی
به خدا میسپرمت پسرم

ناامیدم مکن از سابقه لطف ازل
تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت

ورونیکا دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:14 ب.ظ http://veronikaa.blogfa.com

چه خوب که برگشتین

مرسی دوست خوبم

zahra دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام
منم خوشحالم که برگشتی

مرسی زهرای عزیز

مهناز دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:56 ب.ظ

خوشحالم برگشتی تراویس بیکل
امیدوارم حالت خوبه خوبه خوب باشه

حالم که خوب نیست.ولی خوبش میکنم

^_^ دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 05:24 ب.ظ

جان خودت خیلی غصه خوردم فیلتر شده بودی
خوشحالم بازم هستی

مرسی دوست خندانم

نل دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 05:40 ب.ظ

خوش برگشتی

ممنون نل عزیز

جلبک خاتون دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 06:29 ب.ظ

:)

خوشحالم....
و تشکر ویژه از« لیدی »که اخبار بود و نبودت رو بهمون میداد....


من‌ همون موقع پست گذاشتم برات میخواستمم توش بگم که ادرستویه دونه یک بهش ااضافه کنی که اینقد اعصابم‌خورد بود که دیگ نگفتم.
ولی به لیدی گفتم بهتون‌خبر بده...
:)

حالا هم ایده تو رو عملی کردم و گرنه من که خودم عقل درست و حسابی ندارم

تیلوتیلو دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 06:44 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

وای
بی نهایت خوشحالم که برگشتی
اصلا دوست ندارم وبلاگها تعطیل بشن
و ................سال نو مبارک
انشاله امسال سال بهتری باشه برای هممون
اصلا نمیدونم چطوری ابراز خوشحالی کنم

مرسی و ممنون دوست خیلی خوبم

مهشید دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 06:54 ب.ظ

خوش برگشتی


دقیقا پند آخری راجب
جناب تام هاردی بود که وبلاگ به فنا داد ;)
تا باشه ازین پندا ....

کدوم؟؟؟بگو کدوم که برم پاکش کنم

چوپان دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:25 ب.ظ

پس خیلیا پیشنهاد 1 رو داده بودن:)
از وبلاگ مگی خبردارشدم آدرس جدیدتو. موفق باشی در خونه ی تازه

فدات چوپان مهربون
ولی نفهمیدم اون پستی که پاک کردی چی بود.حس کنجکاوی عمیقی دارم

Lady دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:38 ب.ظ http://writtenbylady.blogsky.com

از همین تریبون از جلبک خاتون کمال سپاس را می دارم
از تراویس هم همینطور که قبول کردن و خاسته ی دوستان رو اجابت کردن

قربانت برم

بیضا سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:39 ق.ظ

خوشحال شدم

قربانت

سپید سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:48 ق.ظ

خیلی خوشحالم برگشتی تراویس
من اینجا رو خیلی دوست دارم.ممنون.

اینجا هم همه تو رو دوست دارن عزیزم

سارا روزهای دورا از خانه سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:00 ق.ظ http://perinparadais.blogsky.com/

خوشحالم که هستی

مرسی سارای عزیز

مگهان سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:35 ب.ظ

انجام وظیفه بود تراویس گرامی
بنده گول بخور نیستم! نگران نباش؛)

فدات

بهار سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:51 ب.ظ

خوشهالم ک برگشتی

قربونت عزیزم

نگار سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام.
من نگار درد و دل های زن متاهل هستم


جدا شدی از همسرت؟

همونی که کرج بود خونتون.عروسی نکرده بودین اما با هم زندگی میکردین؟؟؟زن 94 یا یه همچین چیزی،درست نمیگم؟؟؟؟
دارم میشم.

خانومی سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:32 ب.ظ

منم همینا که بقیه گفتن!
خوبه که باز میخونمت

خیلی ممنون خانمی.وبلاگت رو خوندم.ظاهرا رفتی سرکار.موفق باشی.اولش یه کم سخته.

نگار چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:40 ق.ظ

آره همونم. وضعیت ما هم خیلی بد شده. هم شوهرم راضی به جدایی هست هم من.

حس میکنم دیگه شوهرم دوستم نداره.
چقد بار روانی جدایی سخته. دیگه نمیدونم چیکار کنم. به شدت دنبال کار هستم.
اگر کار پیدا کنم جدایی واسم خیلی راحتتره.

چرا اکثر کسانی که میبینم تو زندگیشون به مشکل خوردن؟

ببین چقدر خوب یادم مونده.یادم میاد که خانواده تو و شوهرت هم توی شهرهای جداگانه ای بودن.
اگه تهران یا نزدیک به تهران زندگی میکنی پیدا کردن کار زیاد واست سخت نیست.
در مورد بار روانی طلاق اگه حلقه خانواده و دوستان خوب و پشتیبانی داری نگرانی نداره و زیاد سخت نمیگذره.
اگه واقعا تصمیم به طلاق داری حتما یه کار پیدا بکن.
و در مورد سوال آخرت باید بگم والا چه عرض کنم.خیلی مشکلات هست و خیلی چیزا باعث این طلاق میشه
بازم بهم پیام بده.خوشحال میشم بالاخره پیدات شد.خیلی به یادت می افتادم

رهگذر چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:51 ق.ظ

ناشناس عقده ای: خاک تو سرت
تا آدم هایی امثال تو، تو این مملکت هستن به هیجا نخواهیم رسید
یکی مثل این هم تو همسایگی ما بود که کل محله از این خونواده بدشون می اومد، به قول معروف راپورت چی بودن، پشه پر می زد این می دوید تو کوچه
اححححححححح، چقدر بدم میاد از این مدل آدم های دستمال به دست

مهناز چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

خوشحالم که برگشتی...

ممنونم

هانیه چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 06:56 ب.ظ

چه خوب شد که برگشتی :-)
چه بد که مجبوری مؤدبانه بنویسی! به نظرم لحن نوشته هات خیلی خوب بود ولی بازم خوشحالم مینویسی و میخونمت.

مرسی هانیه عزیزم.

کیمی آ پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:53 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

ولکام بک :)

من هی 2 میذاشتم آخر آدرس هی خبری نبود !
الان تو وبگذرم دیدم آدرس اینجا رو و ذوق کردم کلللی !!

+ تراویس بیکلی که تو توییتر مینویسه هم شمایی ؟

نه.من توئیتر ندارم.بدم میاد ازش
وبگذر چیه دیگه؟؟؟
فدای تو کیمی آی مهربون و خوشگل

خاله ریزه دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:47 ب.ظ http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

خوش اومدی.

فدات

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد