تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

این شهر تا همیشه بوی ما رو میده بیرونمون نمی کنه چون توی ما رو دیده

دیروز دم تاتر شهر یه کاری داشتم که باید انجام میدادم و اصلا توی مود این نبودم که برم دنبال کسی یا بخوام با کسی آشنا بشم.در اثنای منتظر بودن برای تحویل امانتی ام بودم که توی ولوله گیتار زن ها و سروصدای دخترها با همخوانی ترانه حمید صفت چهره زیبایی منو به خودش جذب کرد و علی الظاهر که اونم بی میل نبود.از سرم افتاد و داشتم میرفتم خونه که پشیمون شدم و برگشتم و رفتم کنارش نشستم و باهاش دوست شدم.از من 8 سال بزرگتر بود و طنز تلخ ماجرا از جایی شروع میشه که دقیقا هم استانی و هم زبون و همشهری "سین چشم سبز" بود،ولی مگه مهمه؟؟؟همین که یه نفر باشه نه از پشت مانیتور و موبایل و مجازی،یک نفر که واقعی باشه و بتونی دستاش رو لمس کنی کافیه.حال 8 سال از من بزرگتر باشه یا که 18 سال.

القصه امروز هم بیرون رفتیم و موقع شام من به سرم زد که ببرمش رستوران ولیمه سر چهاراه امیراکرم.اونجا رو به یاد آوردم که اولین بار بی پول و تنها و غریب روز اولی که اومدم تهران رفتم اونجا و حالا بعد از چند سال همه چیز تغییر کرده بود و من دوباره همون جا بودم و  جالب این که دقیقا روی همون صندلی نشسته بودم.

با خودم گفتم که کی میدونه که آخرش چی میشه.زندگی همیشه غیرقابل پیش بینی هست.شام خوردیم،دست دادیم و رفتیم دنبال زندگی هامون.

نظرات 11 + ارسال نظر
رضا جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:43 ب.ظ http://tanhataren-pesar.blog.ir/

شما که میتونی از زندگیت لذت ببر من که نمیتونم هیچ جور فقط درد و درد ... امیدوارم خوش باشی

الان واست یه پیغام خصوصی میفرستم

خانوم میم شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:03 ق.ظ

واسم جالبه که تو خود مایی!!
خودی که سرکوب کردیم ....

چاکریم

سامبادی شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:14 ب.ظ

فاصله سنی که منم این روزا دارم تجربش میکنم!
هشت سال مهمه یا مهم نیست؟

اصلا مهم نیست توی دوستی.از یه سنی به بعد دیگه همه مثل هم میشیم.توی سنین پایین فاصله سنی مهمه.مثلا غیر نرماله دختره بیست ساله دوست پسر 12 ساله داشته باشه.یا پسر 20 ساله دوست دخترش 12 ساله باشه.ولی دیگه تو سن ما اهمیتی نداره من سی ساله دوست دخترم 38 ساله باشه یا 37 ساله.یا یه پسر 37 ساله بیاد با یه دختر 30 ساله دوست بشه.
نظر شخصی بنده حقیر این بود.

جکی هستم شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:59 ب.ظ http://fromagain.blogfa.com/

به به خوشحالم برگشتی تروایس مث خودم

بعدش یه چیزی : آدم عاقل یه اشتباهُ دوبار مرتکب نمیشه! حالا دیگه...

قربونت
کدوم اشتباه؟؟؟چون زنم خائن و دروغگو از آب در اومده و منو ول کرده و رفته دلیل نمیشه که تا آخر عمر زانوی غم بغل بگیرم و غصه بخورم.من گریه هام رو کردم.التماس هام رو کردم.حرفام رو زدم.یه مدت اندوهگین بودم.ولی دیگه تموم شد.نمیخوام بقیه زندگیم مقل یه مرد شکست خورده غم بخورم.

سامبادی شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:11 ب.ظ

عالی بود!
تکبیر!
منجر به ازدواج میشه بشه؟
مخالفت خانواده چی؟
و کلی سوال دیگه!

تا الان داشتم از دوستی حرف میزدم.حرف از ازدواج به میون که میاد تفاوت سنی مهم میشه خصوصا وقتی زن از مرد بزرگتر باشه.به نظر من یکی دو سالی زن بزرگتر باشه طوری نیست.ولی هشت سال یه کم جای بحث داره.حالا بازم خودتون میدونید.هیچ دو آدمی مثل هم نیستن

سامبادی شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:28 ب.ظ

خوب این خیلی طبیعیه اگه مرد از زن بزرگتر باشه.
اگه زن از مرد بزرگتر باشه چی؟ اونم هشت سال
اینجاس که قرآن خدا غلط میشه! : (

عرض کردم به نظر بنده هیچ ایرادی نداره.الان من 30 سال دارم و این خانمی که تازه باهاش آشنا شدم 38 سال داره و هر دو هم تا الان که راضی بودیم.

کیمی آ شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:00 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

والا ما یه دوستی داریم که خانومش ۱۰ سال ازش بزرگ تره
خیلی هم زندگی شیرین و قشنگی دارن !
مهم مچ بودنه
سن بهانه ست !

بنده هم عرض کردم هیچ دو آدمی مثل هم نیستن.

شیوا شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 07:12 ب.ظ

این خانم 38 ساله مجرده؟

بله مجرده.

سامبادی شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:00 ب.ظ

شاید مطلقس!
البته مهم اینه ک باهم خوش باشین وگرنه واقعاً چه فرقی داره؟

والا

رضا شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:03 ب.ظ http://tanhataren-pesar.blog.ir

سلام
۳۸ ساله مجرد!؟ خوشحال و خوش باشید.
نوش جان تراویس بیکل جان

فعلا که نوش نشده.ولی ممنون

رهگذر یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:05 ق.ظ

خیره ایشالا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد