تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آدم‌ها زن و شوهر و دوست‌دختر و دوست‌پسر می‌گیرند، برای این‌که به خودشان اجازه ندهند تا بیش از حد عجیب و غریب شوند

ساعت 6 صبح

من دارم میرم سرکار

اما فکرم مشغول اینه که ما پسرا چرا دوست دخترهامون رو که چند وقتی باهاشون بودیم و خوب و خوش بودیم رو ول میکنیم و میریم با کسی ازدواج میکنیم که هیچ شناختی روش نداریم.

نظرات 17 + ارسال نظر
کیمی آ یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 06:53 ق.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

پسرا اینجوری نیستن والا !
اونایی که رابطه ی جنسی دارن تو دوران دوستی ، اینجورین ؛ تازه اینم نمیشه گفت همه !
نظر شخصی منه و چیزی که دیدم !

نظر شخصی تو اشتباهه

فرشته یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:52 ق.ظ

آدم بهتره با دوست دختر خودش ازدواج کنه تا دوست دختر یکی دیگه :/

والا

اذر یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:33 ق.ظ http://azar1394.blogfa.com

واقعا چرا

تو فهمیدی به منم بگو

تیلوتیلو یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:07 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

والا نمیفهمم چرا همچین کاری میکنید
خب نکنید

چه عرض کنم والا

سامبادی یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:56 ق.ظ

منم با کیمی آ موافقم!
البته صددرصد درست نیست ولی بیشترین درصدو این مدل به خودش اختصاص میده.

رضا یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:23 ق.ظ http://tanhataren-pesar.blog.ir/

شما با دوست دخترت ازدواج کن ! مگه بد! هم دیگه رو کامل شناختید دیگه به جلسه معرفی م احتیاج نیست.

بعدشم ما یک جامعه کاملا مذهبی و سنتی هستیم با چنین باورهای که ادم ها با دوست پسر/دختر خودش ازدواج کنه رو بد میدونه شاید این جمله رو شنیده باشی همسر/شوهری توی خیابون پیدا بشه همونجا هم میمونه بهرحال زمان میبره شاید نوه های و نتیجه ها شم

Mohamad یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:29 ق.ظ http://alamtu94.blogfa.com

به نکته جالبی اشاره کردی
شاید یکی از دلایلش اینه که فقط برای آرامش گذرا و استفاده از تنوع ، دوست دختر میگیرن

فرشته حرف خوبی زد
واقعا چرا....
شاید فکر میکنن اون دختری که برای ازدواج انتخاب کردن هیچ دوست پسری نداشته

چه میدونم والا

هانیه یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:06 ب.ظ

از بس تنوع طلبین!
خب وقتی با دوست دخترشون رابطه خوبی دارن و راضی ان چه دلیلی داره برن سراغ یکی دیگه؟؟ مثلا فکر میکنن یه دختر غریبه بهتر از دوست دختر خودشونه؟

چه عرض کنم والا

خانومی یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:19 ب.ظ http://Maaan.blog.ir

اتفاقا منم امروز داشتم به همین فکر میکردم ...

تله پاتی داریم

مانیا یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:35 ب.ظ

بنظر من دست خودتون نیست که ولشون میکنید لابد اتفاقی چیزی می افته دیگه...

شایدم این باشه

Negar یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:04 ب.ظ

کتاب او را دوست داشتم از آنا گاوالدا رو بخون. حتما بخون. شایدم خونده باشی.
دیشب از شهریور تا الان وبلاگت رو خوندم. اصلا غریبه نبود نوشته هات برای من . چون من و همسرم همین روند رو داشتیم.

جالب بود که شما هم به مشکل خوردین. فهمیدم در هر دو سمت رفتاری، ممکنه به راه اشتباهی برسه.
مثلا در مسئله مالی اگر یادت باشه من جهیزیه نخریدم و پولش رو دادم همسرم به نام خودش خونه خرید. پول دادیم ماشین خرید. الانم مدیر مهندسی بزرگترین شرکت ایرانه و همه چیز زندگیش اوکی هست و پولهاشم دست خودشه !!!!!!!


و موقع دعوا میگفت من موقع طلاق پول خونت رو بهت میدم ! در ازای مهریه ت !

و ازین ور شما هم اینجوری !

بجث تکراری شدن زن واسه شوهرش که نوشتی رو خیلی ناراحت کننده بود واسم .
در حالی ک منم از یکنواختی شوهرم خسته شدم. و به خودم حق میدم اما به اون حق نمیدم از من خسته بشه.

ولی احساس میکنم زندگی شما خوب میشه. باور کن ممکنه کسی که حتی دادگاه هم رفته باشه با خانومش، بعد یه مدت زندگیش بهتر بشه.

راجع به دوست پسر و دوست دختر هم ، ما بعد از پنج شیش سال دوستی با هم ازدواج کردیم.
بنظرم اگر کسی بود که دوسش نداشتم ، بیشتر واسش ناز میکرد و طاقچه بالا میذاشتم و در نتیجه قدرم رو بیشتر میدونست .

الان که با دوستی ازدواج کردیم هرچیزی رو از هم به صرف دوست داشتنمون انتظار داریم.

تو خیلی حرفها واسه گفتن داری نگار.دلم میخواست تو یکی خوشبخت باشی

جکی هستم یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 07:08 ب.ظ http://fromagain.blogfa.com/

بهش میگن پدیده حرف مردم ....!

پدیده حرف مردم.جالبه

ورونیکا یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 07:46 ب.ظ

فکر نمیکنم بی دلیل باشه این ول کردنا!خب اگه واقعا تفاهم و علاقه و هماهنگی باشه رابطه جدی تر میشه مگر اینکه تردیدای جدی باشه یا از اول رابطه برای فان بوده فقط!تجربه خودم اینجوری بود و نهایتا هم ازدواج کردیم

اینم درسته که تو میگی

H یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:56 ب.ظ

خیال پردازی و ایده آل گرایی باعث میشه ارزش چیزی ک هست مشخص نشه.
+هدف

زری دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:17 ق.ظ

چون همه جوره ازش استفاده کردین و حالا میخواین دستمال کثیفرو بندازین دور و یه زن آفتاب مهتاب ندیده بگیرین که از قضا هم پولدار باه هم کارمند هم خوشگل هم وار به تمامی قوانین پورن که هرجا حتی بر پشت شتر شما را راضی کند.

شاید هم این باشه که شما میگی

mah پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:47 ب.ظ

اره خیلی جالبه همه پسرا میگن ما عمرا دوست دخترامون رونمیگیریم فکر کردن خیلی تیزن که این کارا میکنن اخه برادر من میری دوست دختره یکی دیگه که اون نگرفته رو میگیری دیگه.

دقیقا

Blue Mahya شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 10:17 ب.ظ http://Bluemahya.blogsky.com

این یک fact دردناکه.
منم دچارش شدم. ولی بعدش به ازدواجه پا ندادم.

شاید فکر میکنیم کمتر شناختن،کمتر دیدن و فهمیدن، درد کمتری هم همراه خودش داره. ولی خب اشتباهه.

(ببخشید انقدر کامنت میذارم)

مخلصم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد