تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هیچ چیز مثل بدبختی کودکان را ساکت نمی‌کند.

فردا میرم بانک و قرض و دینی که بر گردنم هست رو تسویه میکنم و گرهی از گره های کور بین من و"سین چشم سبز" رو باز میکنم تا زیر بارعذاب وجدان هیچ چیزی نباشم.

این روزها گیج و گنگ هستم.دیگه به هیچ زنی علاقه و میلی جنسی طغیان کننده ندارم.دارم یاد میگیرم که میشه به یه زن لبخند زد بدون این که هدفی شوم داشته باشم.دارم یاد میگیرم که نباید با همه ریخت رو هم.دارم خیلی از قوانین و موازین اخلاقی شخصیم رو تغییر میدم.نه احساسی و نه پرازشور جنسی و نه عاشق پیشه و ترسو و نگران از دست دادن یار.از این به بعد سعی میکنم منطقی تر رفتار کنم.

از فردا که این دین رو ادا بکنم باری رو از روی دوش خودم برمیدارم و یه برنامه ریزی هایی دارم واسه خودم انجام میدم که انسان درستکارتر و بهتری بشم.

نظرات 22 + ارسال نظر
آزی شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:49 ق.ظ

احساس میکنم اتفاقات بزرگی داره میفته
اتفاقاتی که هرچند از بیرون بد بنظر میرسه ولی اتفاقات درونت عالیه تراویس.انگار یهو داری بزرگ میشی، شاید تعبیر مناسبی نباشه ولی بنظر میرسه داری پوست میندازی،تغییر بزرگی درونت درحال افتادنه که تقریبا آرومت کرده.این پوست انداختن درد داره تراویس ولی اینقدر نتیجه خوبی داره که به زحمتش می ارزه پس تحمل کن.
نگران شرایطت هستم ولی واقعا امیدوارم.

ممنون آزی

کیمی آ شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:46 ق.ظ

چه قدرررر مرد شدی یه هویی !

صابر شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:49 ق.ظ

یاد یه دیالوگ از راننده تاکسی افتادم :
اونجا که گفت از این به بعد سازمان یافته میشم!
O-R-G-A-N-I-Z-A-T-I-O-N-S

+ نظرت راجع به ورزش کردن چیه؟
+ ایشالا که که هر قدمی در راستای آرامش خاطرت ور میداری کار ساز باشه داداش، فارغ از ماهیتشون! حالا چه ادای دین چه لبخند ساده ای به یک زن ...

ممنونم

رهگذر شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:07 ق.ظ

آفرین
البته به شرط الوعده وفا!

تیلوتیلو شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:49 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

وای
حالت نگران کننده است
امیدورام زودی بهتر بشی

بده دارم عاقل میشم؟؟؟

خاله ریزه شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:48 ق.ظ http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

بهتره زیر این نوشته هات انگشت بزنی تا یادت نره چی گفتی. چون خیلی وقتها جبر آدمها رو مجبور به بد عهدی میکنه.

بیتا شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:38 ب.ظ

خر عیسی گرش به مکه برند چوبازآید همان خرباشد،،...

سامبادی شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام. برات آرزوی موفقیت میکنم واقعاً. میدونم سخته ولی دیدی که میشه دوام آورد. آفرین.

مرسی

رزا شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:25 ب.ظ

من جند هفته ی میشه خاموش میخونمتون
چقدر عالی خیلی براتون خوشحالم بابت این تغییرات مثبت
کاش همگی رو به تغییرا ت مثبت باشیم این یعنی ارتقاء پیدا کردن یعنی رشد یعنی پیشرفت پیشرفت که فقط از نظر مالی نیست

مرسی رزا جان

اذر شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:25 ب.ظ http://azar1394.blogfa.com

چرا حالا ک سین رفته ؟

Poopak شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 06:36 ب.ظ

تقلب الله یا شیخ،البته در عفوان میانسالی باید توبه بنمایی،اما یک نصیحت اینقد متعصب وارانه نباش

نغمه شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 07:31 ب.ظ

این عاقل شدنت باعث مزخرف شدنت شده تو همونجور بی ادب بامزه بودی

سارا روزهای دورا از خانه یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:21 ق.ظ http://perinparadais.blogsky.com/

امیدوارم خوب نشی چون ما تورو همین جوری که هستی دوست داریم

مروارید یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام امیدوارم از این پیله سختی ها که داری در میای یک پروانه زیبا باشی

از صمیم قلبم برات دعا کردم با همسرت اشتی کنی چون فکر میکنم نباید خراب شه آشیونت.

مرد آن است که سنگ زیرین اسیاب باشد.همه تلاشتو بکن چون حقته عشقته سهمته --- باچنگو دندون نگهش دار.امیدوارم زندگیت درست بشه.

منم مشکل بزرگی دارم دعا کن حل شه

مریم یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:02 ق.ظ

مروارید درست میگه. بهتره یه فرصت دیگه به خودت و به س و مهمتر، به زندگیت بدی. معمولا بعد از این گسست ها زندگی بهتر میشه
این حرفو هیچوقت فراموش نکن که ما زنها ( مثل شما مردها) همه کمابیش مثل همیم. پس با اونی زندگی کن که در حال حاضر می شناسیش و نقاط ضعف و قدرتشو میدونی
اینهایی که تشویقت میکنند به جدایی و طلاق، می خوان فیلم سینمایی تماشا کنند، خودت را سوژه نکن
یک کم عاقل شو برادر من.

دیگه واسه این حرفها دیره

نگار یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:22 ق.ظ

:)

ورونیکا یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:23 ب.ظ

شاید این که میگم نتیجه تجربه های شخصی خودم باشه فقط ولی اینجا هم میگم،حس خوب زندگی تو تعادل و هدفمند زندگی کردن ،تعادل در همه چی و اهداف روشن داشتن .این میتونه به برنامه ای که میخوای بریزی معنای جدیدی بده

مرسی

قاصدک یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 04:33 ب.ظ

تو همه جوره عزیزی تراویس
به جون خودت راست میگم

ممنونم ازت دوست خوبم

^_^ یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:32 ب.ظ

تراویس مریم و مروارید حرفای خوبی زدن
بیشتر فکر کن

باشه

بهاره دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:26 ق.ظ

فکر میکنم این تغییراتی که گفتی باعت بشه درون اروم تر وزندگی بهتری داشته باشی...برات خوشحالم

مرسی بهاره

مهناز دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:18 ق.ظ

امیدوارم هر چی که خیره برات پیش بیاد تراویس

فدات

مروارید دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:25 ب.ظ

به نظرم این حالتی که برات به وجود اومده همون چوب خداست که صدا نداره

مال کی رو خوردم؟؟از دیوار کی بالا رفتم؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد