تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

همه را دوست بدارید و خوبی های دیگران را ببینید و به زبان بیاورید، تا طرف توجه و محبوب همه باشید.

طی تحولات عمیقی که در رفتار و اخلاقم به وجود اومده و در راستای تصمیماتی که گرفتم با دوستی آشنا شدم به اسم"ر قدبلند".امروز با هم بیرون رفتیم و برای اولین بار و برخلاف همیشه طرف مقابلم از من دقیقا 8 سال کوچیکتره.اولش حس خوبی نداشتم به خاطر قدش که یه نمه از من بلندتر بود و سنش که از من به زعم خودم خیلی کمتر از من بود.ولی خوب در نهایت این عشق و محبته که به همه این چیزا بالاخره پیروز میشه.

باید دید چی میشه.فقط این خوبه الان که حال خیلی خوبی دارم.

نظرات 7 + ارسال نظر
چوپان سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:57 ب.ظ

منم یک زمانی قدوبالا و قیافه و سنوسال خیلی برام مهم بود! ولی همینجور که بیشتر پیش میره، کم اهمیت تر میشن این فاکتورها و درمقابل چیزهای باطنی پررنگ...
موفق باشی مرد

فدات

پریسان چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:18 ق.ظ

انسان باش و این رو آزار نده
اخه دهه هفتادی :)))
البته مهم نیس اینا واسه سرگرمیه
سکس پولی هست ب هر حال :))))

تیلوتیلو چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:41 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

داری دقیقا چیکار میکنی؟

چطور مگه؟

خواننده خاموش چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 04:21 ب.ظ

به دهه هفتادی هم رحم نمیکنین ؟:|
نه به اون پست پایین تون نه به این :||
من موندم اگر تو پدر همین دختر بودی آیا دوست داشتی یکی مثل خودت باهاش اینجوری دوست میشد و ...؟
حقا و انصافا اینکارو ادامه نده.

پرنیان چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 04:40 ب.ظ

من تو چند روز تقریبا تا ٤٠ صفحه از وبلاگتونو خوندم! صداقت نگارشتون منو جذب کرد
ولی یه سوال: تو یکی از پست هاتون گفته بودید پسری که باهاتون دوست میشه و حرف از خواستگاری نمیزنه حتما دنبال یه چیزیه، با توجه به اینکه الان احتمالا به اون دختر حرفی از خواستگاری نزدید، این یعنی برای شما هم حرف خودتون صادقه؟

اعظم 46 چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:23 ب.ظ

طی تحولات عمیقی که در رفتار و اخلاقم به وجود اومده و در راستای تصمیماتی که گرفتم با دوستی آشنا شدم

شما واقعا تغییر کردی؟:

دوباره درحال لاس زدن با جنس مخالفی

میشه بنویسی برا رفع تنهایی ویا جایگزین "سین چشم سبز" بود
معلومه مهره ی مار داری این همه تنوع تودوستی وچقدر راحت باهات ارتباط می گیرن - رستوران می آن ..

نغمه پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:57 ق.ظ

اخه افسرده بودنت بخاطر کاراته بداخلاقیات مستیات شوهر نبودنات ،راهکارش پیش خودته با وجود سین هنوز دلت با بقیس ؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد