تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

کاین باقیِ عمر را بقا پیدا نیست

من عاشق این ترانه هستم.منو جون به جون بکنن چند پشت عقب ترم باید شمالی باشه.من عاشق این ترانه هستم.حس خوبی بهم میده.

نظرات 31 + ارسال نظر
پریسان چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:56 ق.ظ

چقدر دلم می سوزه برای خواننده‌هات که جدیت می‌گیرن
قبلنم گفتم می‌خونمت چون خیلی برام فانی

ممنون

پریسان چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:20 ق.ظ

پیام خصوصی داری

بازم فحش؟؟خسته نشدی دیگه؟بکش بیرون جون هر کی دوست داری
اصلا من همه اون حرفایی که میگی هستم.تو راست میگی

تیلوتیلو چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:45 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

روزهای خوب چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:53 ق.ظ

انگار قراره دوباره داخل کامنت ها چلنج داشته باشیم

بنده چلنجی ندارم.دیگران میپرن به من

پریسان چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:54 ق.ظ

با دقت می خوندی
دیگه نمی‌خواد مغز نخودی
در ضمن دقیقا همونا هستی که من می‌گم.
همین که بهم فحش نمی‌دی مشخصه که نمی‌تونی چیزی بهم بگی

چی رو با دقت میخوندم
چی نمیخواد؟؟؟
من چی هستم؟
من هیچ وقت به هیچ کس فحش ندادم

mina چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:42 ب.ظ

وای خانم پریسان شما دلت برای خودت بسوزه نه باقی خواننده ها . هرکس برای هدفی وبلاگ تراویس میخونه شما برای فان و باقی برای هرچیزی لطفا به شعور و اختیار بقیه کاری نداشته باشین و نظرات فیلسوفانه رو واسه خودتون نگه دارین. یا اون هلناس یا آنا الانم پریسان. دوس دارن جنجال بپا کنن

mina چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:43 ب.ظ

لطفا نظرات جنجالی رو که با هدق خاصی نوشته میشه تایید نکن

چشم

پریسان چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:43 ب.ظ

الزایمر داری بنده خدا
برو کامنتای پستای قبل رو بخون بفهمی فحش می دادی یا نه

من آدم مودبی هستم

پریسان چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:45 ب.ظ

در ضمن قبلا هم گفتم چه جونوری هستی
واژه ادم حیفه برات به کار بره

پس یه جایگزین دیگه واسم پیدا کن

مگهان چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:46 ب.ظ

منم عاشقشم، به شدت و حدت و فیلان و بیسار...
همشم زمزمه ش می کنم! من با صدای شاهین نجفیش رو تازگی شنیدم، یکی واسه چوپان فرستاده بود، شایدم شما بودی، نمی دانم

مگه کس دیگه ای هم جز شاهین نجفی اینو خونده؟؟
کاش میشد صدای زمزمه کردنت رو میشنیدم
واسه من نفرستادی

روزهای خوب چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:03 ب.ظ

دیگران مشکل دارن چرا جوابشونو نده خب

چشم

.... چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 06:02 ب.ظ

تراویس چرا اجازه میدی کسی بهت توهین کنه واقعا تعجب میکنم که کامنتای ادمای بیمار رو چطور تایید میکنی ؟ اینم یه نوع خودنماییه
از این که بگذریم همیشه برام این سوال وجود داشته که چرا خودتو یه ادم منحرف و مریض نشون میدی در حالی که نیستی تو وجود همه ادما خوب و بد هست که تو قسمت اشکال دارتو پر رنگ کردی واجازه میدی هر بی سر وپایی بهت بد وبیراه بگه با کارا و رفتارت مخالفم واین کامنت نشونه تاییدش نیست ولی دلیلی نمی بینم بگمتو منحرفی چون اون قسمت خوب وجودتو که بهم اسیبی نرسوند دیدم قبلا کامنت گذاشتم تایید نکردی به چه دلیلی خدا میدونه که بی خیال الان اومدم بگم تو ادم بدی نیستی که بقیه فکر میکنن وگرنه خیلی راحت می تونستی به من اسیب برسونی ته دلت خیر وصلاحمو خواستی اینو اینجا نوشتم که بقیه هم بدونن تایید کردن یا نکردنش با خودته و ممنونم بخاطر خوبیت

ای کاش اسمت رو میگفتی.من اینقدر خوب بودم و خودم خبر نداشتم.باریکلا به خودم

زینب چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:59 ب.ظ

ای کاش اسمت رو میگفتی.من اینقدر خوب بودم و خودم خبر نداشتم.باریکلا به خودم
اره باریکلا به تو که نخواستی منو ازار بدی اسمم رو بگم یا نگم چه فرقی داره مهم فعلا خودتی که متاسفانه خوب بودنتو قبول نداری و مدام اصرار داری اون جنبه اشکال دارتو نشون بدی واجازه میدی بقیه بهت توهین کنن همیشه این توهین ها آزارم میده چون اون ادمی که توهین میکنه تحقیر میکنه هم جنبه خوب وبد تو وجودش داره اصلا همه ما خوب وبد داریم میتونیم اونقدر خوب باشیم که بشیم فرشته و اونقدر بد باشیم که بشیم یه جانی حالا که اسممو گفتم امیدوارم اون قسمت خوب وجودت وحرفایی که بهم گفتی یادت بیاد امیدوارم سعی کنی اون قسمت خوب وجودت رو هم اندازه قسمت بد وجودت پرورش بدی واجازه ندی کسی بهت توهین کنه خدایی من جای تو از اینکه توهین بهت کنن ناراحتم تو دیگه پوستت کلفته ادم خوب و پاک و نجیب تراویس هر چی هست نخونش اصلا بذار دروغ بگه توهم بزنه یا هر چی دلش خواست بنویسه ، اصلا واقعا یه منحرف نخونید ولی شخصیت خودتون رو هم اینجور نشون ندین این که دیگه کار سختی نیست

دمت گرم

پریسان پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:19 ق.ظ

:)))))))
اینا که هلاکتن تو رو قدر من می‌شناسن؟
باهات چقدر حرف زدن؟
برات وقت گذاشتن؟
خانوم مینا تو حرص نخور تو این موجود رو دوست داشته باش :))))))
زینب خانوم شما هم حرص نخور.شما احتمالا همون اوا هستی و زینب توی گروه
جوابی داری برای سوال‌هام؟؟؟؟

سپیده پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:41 ق.ظ

تراویس میشه بگی چرا کامنتهای آدمهای مریضی مثل پریسان تایید می کنی؟!
نه اینکه مهم باشه ها نه هممون به مزخرفاتش آشناییم. دقیقا چون مهم نیست تایید نکن .
در هر صورت تراویس خیلیا قبولت دارن و به نظرات و حرفات هر چند گاهی قبول نداشته باشن احترام میذارن مثل خود من.

کامنتهای پریسان تایید میشه چون من همیشه قائل به دموکراسی و آزادی بیان بودم.
و اما در مورد نظر تو باید بگم که خیلی دوستت دارم و خیلی ممنونم از محبتت

Poopak پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:41 ق.ظ

تراویس،اگه واقعا حرمت واسه خودت قائل نمیشی واسه باقی خواننده هات قائل شو و نظرات سخیف رو تأیید نکن،اگه تراویس آدم کثیفی و پلیده شما که خوبین نیاین وب این آدم کثیف،برای فان تون هم دنبال یچیز بهتر باشین

کاملا درست میگی.من معذرت میخوام از طرف اون

پریسان پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:44 ق.ظ

جوابی نداری :))))))

نع

^_^ پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:09 ق.ظ

پریسان بگو از چی ناراحتی
تراویس چیکار کرده

پریسان پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:39 ب.ظ

خانوم لبخند
همین که می‌بینید ساکته و تایید می کنه بدونید گند بزرگی زده
برای من اهمیتی نداره چون خیلی‌ می‌شناسمش
برای بقیه اونایی که هیچی نمی‌دون و نظ رمی‌دن متاسفم
در ضمن از طرف من از کسی عذرخواهی نکن
من کاری به این ادم‌ها که کورکورانه حرف می‌زنن ندارم.

زینب پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:44 ب.ظ

خانم پریسان من تراویس رو جور دیگه میشناسم نه اوا هستم نه تو گروهی بودم زینب هیچ گروهی هم نیستم فقط با تمام وجودم ایمان دارم تراویس اون چیزی که نشون میده نیست سالهاست که میشناسمش فقط هیچوقت نفهمیدم چرا اون جنبه اشکال دارشو پر رنگ میکنه و به شدت معتقدم زن باید حیا داشته باشه به هر دلیلی به اون چیزی که میخواستی نرسیدی پس یا سکوت کن یا اینجوری خودتو نشون نده به خودت احترام بذار و بیشتر از این اجازه نده کسی قضاوتت کنه چون اینجور پیش بره همگی فکر میکنن با یه دختر بچه طرفن

دقیقا درست میگی

پریسان پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:28 ب.ظ

خانوم نظرت برام هیچ اهمیتی نداره :)))))
نظر شما هم در مورد من اهمیت نداره
من عمیقا دلم براتون می‌سوزه و اینجا برام فانه
هیچ قصد و نیتی هم ندارم ک بخوام بهش برسم :))))

تو چقدر بیکاری که اینجا واست فان هست.یعنی هیچ دلخوشی دیگه ای تو زندگیت نداری؟؟

بهار جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:21 ق.ظ

پریسان عزیز کاش بگی تا ما هم بدونیم چی شده

پریسان جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:42 ب.ظ

:))))))))
خب جواب سوالم و خودت می‌دونی
کلا اینجا نیم ساعتم وقتم و نمی‌گیره
وقتی شخصیتت رو می دونم نوشته هات برام فانه
البته تو نمی‌فهمی اینارو :)))

شیوا جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 04:40 ب.ظ

به گذشته ات به حالت که نگاه میکنم .به نوشته های زینب خانم بیشتر نزدیک میشم .شما تمام نوشته هاتون فقط نشان دل پر داشتن از زندگی هست که دوست داشتید خوب باشه اما نشد...و گرنه نه دختر بازیتون فکر کنم آنچنان خوب باشه نه حال و حوصله اش رو داشته باشین..من که خودم دلم پره واسه دق دادن شوهرم بر عکس حرفهای شما رو به همسرم میگم...روزهای خوبی رو براتون آرزومندم

روزای من وقتی خوب میشه که حالم خوب باشه

شیوا شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:48 ق.ظ

روزهای خوبت رو خودت باید بسازی ....

ممنون

روزهای خوب شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:02 ق.ظ

الهم اشف کل مریض

همگی باهم آمین

عامین

بهنام شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:15 ب.ظ http://harfehesabi.blogsky.com/

عالیهههه
مخصوصا با صدای شاهین...

دمت گرم بهنام

دلقک شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:35 ب.ظ http://jokker.blogfa.com

تو دست از سر من برنمیداری؟؟؟؟
با آنا چکار کردی؟ اومده فحش هاشو به من میده.اصلا متوجه حرف هاش نمیشم.ادرسی،آی دی،چیزی ازش داری برام بفرست ببینم قضیه چیه که حالا من بد شدم.

متوجه نشدم.من به آنا فحش دادم؟؟؟آنا کی هست اصلا؟؟چی شده؟؟

نغمه شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:45 ب.ظ http://hamhame0.blogsky.com/

واسه چی اینقدر دیر پست میزاری هی میام سر میزنم زود زود بنویس

من نمیتونم به خودی خود پست بزارم.پست ها باید خودشون بهم الهام بشه.

:) شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:58 ب.ظ

تو مگه وبت فیلـ تر نشده بود؟
پس چرا آرشیوتو داری؟!

شرمنده دیگه.ببخشید.شما ناراحتی من آرشیو رو پاک کنم.

:) شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:22 ب.ظ

سوالم جدی بود دلقک الدوله :|

کدوم سوال؟؟؟چرا به من میگی دلقک؟؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد