تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مناجات

الان دارم با "میم لبخند قشنگ" از پارک ملت برمیگردم تو بی آر تی نشستیم.من ته اتوبوسم و اون تو قسمت زن ها.از اون ته بهم نگاه کرد و چشمک زد و لبخند قشنگش رو فرستاد طرفم.ترانه "when we were young" از adele تو گوشم میخونه و دارم دیوونه میشم از این حال خوبی که دارم.خدایا اگه هستی یک بار هم شده به حرف این بنده کونیت گوش بده.من میخوام کنار این دختر پیر شم و بمیرم.
نظرات 18 + ارسال نظر
مونا_رد پای شبح عاشق_ چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:42 ب.ظ http://3pecter.ir

امیدوارم خدا وقتی به حرفت گوش بده که صد در صد با این دختر خوشبخت بشی

امیدوارم

مگهان چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:48 ب.ظ

هستی به حرف منم اگه می خواست گوش بده خیلی خوب میشد.

تیشالا به حرف تو گوش بده، به حرف ما که نمیده

چی بگم والا.گوش نمیده اصلا

. چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:48 ب.ظ

مگه فکر میکنی هست؟؟؟

چه عرض کنم

چلچله شمالی چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:35 ب.ظ

وای خدا تو چقد زود عاشق میشی
انشالله خدا به حرفت گوش می کنه
انشالله

انشاالله.انشاالله.
امیدوارم
I hope
sperare
espoir

. چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:12 ب.ظ

تا جاییکه که میدونم مطمئنی وجود نداره
پس چرا ازش درخواست میکنی؟؟

ببخشید.دیگه درخواست نمیکنم

میم و ر چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:53 ب.ظ http://mimvare.blogsky.com

حست ما رو برد تو فکر...

چه فکری؟؟

تیام پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:43 ق.ظ

سلام...حالا چرا به خودتون فحش میدید؟

کو؟کجا؟

چلچله شمالی پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:08 ق.ظ

خب حالا

باشه

فاطمه پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:11 ق.ظ http://life-me.blogsky.com

آخی اون پیرشم و بمیرم رو خیلی از ته دلت گفتی... ان شاالله که خیره :)
ان شاالله امید داشته باش که بهترینش رو بهت می بخشه :)

مرسی گلم

بیضا پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:20 ق.ظ http://mydailydiar.blogsky.com

خودتو فحش نده میشه اګه یه کم با اراده باشی

امیدوارم داشته باشم

آب پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:38 ق.ظ

تراویس عزیز سلام
حس زیبای دوست داشتن... عالیه...امیدوارم همیشه این حس خوب همراهت باشه...
نمیدونم مثه این ادمای نچسب بدبین حرفی بزنم وسط این حال خوب یا نه... اما چون وقتی با چشم سبز آشنا شدی و سکوت کردم به خاطر عجله ات... بعدها به عنوان خواننده ات دلم گرفت...
تروایس جان میدونم که دیگه خودت بهتر میدونی... آروم باش و محتاط باش و دیگه عاقلانه دوست بدار تا آسیب نبینی ... ایشالا همه چی خیره

امیدوارم
مرسی از این که به فکرمی

زینب پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:17 ق.ظ

خوشحالم حالت خوبه اگه اون چیزی که گفتی واقعا از ته قلبت باشه خدایا میخوام کنار این دختر پیر بشم وبمیرم رو میگم حتما بهت میده منم برات دعا میکنم که به خواسته ات برسی البته اگه خیر وصلاحت باشه
این روزا مامانم میگه اگه زینب دعا کنه مستجاب میشه داداشم میگه تو دعا کنی امتحانمو قبول میشم همسرم میگه دعاهای زینب و... فکر میکنم پیغمبر زاده بودم خودم خبر نداشتم :))) اگه اینا راست بگن وواقعا مستجاب بشه برای تو هم دعا میکنم ولی کی برای خودم دعا کنه ؟:(

عمه من واست دعا میکنه

گلشن پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:15 ب.ظ

هههههه با خدا حداقل عین آدم حرف بزن تراویس

باشه.

روزهای خوب پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:31 ب.ظ


خیلی خالصانه بود

مطمئنم خدا متوجه شده

امیدوارم

. پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:12 ب.ظ

کلا آدم بلاتکلیفی هستی
تو خوشی ها ازش کمک میخوای تو سختیا میگی نیست اگه بود که سختی نمیکشیدیم !

چه عرض کنم

سیما پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:13 ب.ظ

من این روزا حال خوشی ندارم تو هیر و ویر جدائی از همسرمم.کامنت گلشن و جواب شما به زینب کلی منو خندوند. خداخیرتون بده ایشالا.

خدا تو رو هم خیر بده

زینب شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:21 ق.ظ

عمت ارزونی خودت والا تو عاقل نمیشی :))) گذشته از شوخی خوبه که ارومی امیدوارم همیشه خوش باشی و زندگی به کامت باشه حالا خوبه با کامنتم و جواب گهر بارت باعث خنده یکی هم شدم :) از اون کامنتای عجیب غریبم شکر خدا خبری نیست همه چی خوبه

شکر خدا

زینب شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:29 ق.ظ

اون خدا خیرت بده سیما خانم نصفش مال منه چون کامنت من بود تک خوری نکنی همه خیر و خوشیا رو :))

خدا جفتتون رو خیر بده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد