تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

عشق من پاییز نگیر

ترانه"گل دلفریب" از مرحوم هادی پاکزاد چقدر قشنگه.

ترانه"ببخشید عزیزم" از سینا حجازی چقدر قشنگه.

ترانه"محرم اسرار" از بهنام صفوی چقدر قشنگه.

ترانه"تو داری به چی فکر میکنی" از تتلو چقدر قشنگه.

ترانه"آی لیلی" از شاهین نجفی چقدر قشنگه.

ترانه"ادامه بده" از آراد آریا چقدر قشنگه.

ترانه"دل دیوونه"از داریوش خیلی قشنگه.

ترانه"کوچه باغ های نیشابور" از نمیدونم کیه خواننده اش خیلی قشنگه.

آدم وقتی توی تلاطم احساسات عاشقانه دوطرفه درگیر میشه انگار که همه چیز واسش یه رنگ تازه داره

.یادم میاد 19 ساله بودم که همیشه تار میدیدم و فکر میکردم که دنیا همین جوریه.نمیدونم از بس به خودم ور میرفتم یا از شدت درس خوندن یا هر چی چشمهام ضعیف شده بود و همیشه سر درد داشتم.رفتم سنجش بینایی و یه عینک مسخره رو چشمهام گذاشت و تازه فهمیدم که چقدر همه چیز قشنگه و دنیا چقدر شفافه.از پنجره درختهای نخل رو دیدم و میخواستم با همون عینک مسخره بیرون برم.

حالا همون حکایت انگار داره دوباره تکرار میشه.تازه کم کم دارم میفهمم زندگی یعنی چی.


جسم مرا بگیر و در خود مچاله کن

خواهد چکید از بدنم چشمهای تو


عاشق همتون هستم.

نظرات 10 + ارسال نظر
پگاه چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:46 ب.ظ

به خودم ور میرفتم!!!!!'

الان یه سری پیغمبر زاده میان میگن ما نکردیم این کار رو.باشه بابا اصلا شما نداشتین.

ورونیکا پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:12 ق.ظ

کوچه باغ های نشابور از حجت اشرف زادست و عالیه واقعا

آهان.مرسی

مگهان پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:24 ق.ظ

حجت اشرف زاده
همونیه که من معرفی کرده بودم! آی لیلی رو چوپان معرفی کرد، فک کنم شما بهش معرفی کرده بودی...
با صدای شاهینش رو البته منظورمه، منم روزی سه بار حتما گوش میدم از یه ماه پیش تا الان... خاک تو سرش که انقد ناز خونده:|

نه.من معرفی نکردم
خیلی خوب خونده لامصب

سارا روزهای دورازخانه پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:28 ق.ظ

کوچه باغ نیشابور از حجت اشرف زاده.
باگوش دادنش یاد مگی می افتم.

مگی هم یاد تو میفته حتما

گلشن پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:17 ب.ظ

چه گوگولی شدی تو آخه!

جدا؟

روزهای خوب پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:33 ب.ظ

ترانه"کوچه باغ های نیشابور"

حجت اشرف زاده

آهان

رهگذر جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:31 ق.ظ

هادی پاکزاد مرحوم و مرگ خودخواسته

یک زن جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:17 ق.ظ

"بغلم کن" تتلو رو هم به لیستت اضافه کن، پشیمون نمیشی

ایول.منم دوستش دارم

hasti جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:52 ب.ظ

تراویس جان زود عاشق ودلباخته میشی.شاید دلیل ازدواجت با سین چشم سبز هم همین باشه که از روی ظاهر افراد قضاوت میکنی.برای ازدواج عجله نکن.حداقل شش ماه با طرف مراوده داشته باش تا اخلاقش دستت بیاد.حتما مشاوره قبل ازدواج برید.موفق باشی

ممنونم از راهنماییت.

چوپان شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:41 ق.ظ

http://dl.melodyfars.ir/Album/Christophe%20Rezai%20-%20Dar%20Donyaye%20To%20Saat%20Chand%20Ast/Christophe%20Rezai%20-%20Dar%20Donyaye%20To%20Saat%20Chand%20Ast%20(128)/Christophe%20Rezai%20-%2028%20-%20Ki%20Sa%20(128).mp3

اینم خوبه
ترجمشم تو وب خودمه!

مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد