تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اوج تمام شوخ‌طبعی‌ها به جایی ختم می‌شود که انسان خویشتن خویش را نیز به مسخره می‌گیرد

اعتراف میکنم که عاشق و دلباخته بازی pou هستم.هر باز نصبش میکنم و پوی بیچاره ام چهار،پنج ساله میشم اما از ترس این که کسی مسخره ام نکنه پاکش میکنم.

نظرات 5 + ارسال نظر
سیما یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:47 ق.ظ

اعتراف میکنم که مسحور عناوین پستهاتون میشم. عمیق هستن. اینارو از کجا می یارین که خیلی وقتا هم اصلا ربطی به پستتون نداره

گلشن یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:59 ق.ظ

اعتراف میکنم که برای اولین بار بعد پست تو پو نصب کردم

پوی عزیز

تیلوتیلو یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:01 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

منم باید همچین اعترافی بکنم

. یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:52 ب.ظ

نیاز به عشق ورزیدن

دقیقا

زینب دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:15 ب.ظ

منم تازه پو نصب کردم یعنی بعد خوندن همین یه خط پستت :) دوستش دارم تازه واردم ونمیدونم چیکار کنم کل دیروز رو فقط بهش غذا دادم وبردمش حمام الان یه پوی چاقالوی بی ریخت رو دستم مونده :))
گاهی ما اونقدر قاتی ادم بزرگا میشیم که حسابی کودک درونمون ودنیای بچگیمون رو فراموش میکنیم یه بازی ساده و معمولی رو از ترس مسخره شدن از خودمون دریغ میکنیم چرا ؟ گور ... خب بخندن مسخره کنن من همینم که هستم گاهی جدی گاهی اونقدر خل گاهی تو دنیای واقعیت گاهی هم عالم هپروت

تو همیشه خوبی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد