تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تو در مورد دلتنگی واقعی چیزی نمیدانی چون این زمانی اتفاق می افتد که کسی را بیشتر از خودت دوست داشته باشی

دلم میخواد بخوابم و وقتی بیدار شدم تو با اون چشمهای خوشگل و ناخنهای لاک زده کنارم باشی.
نظرات 10 + ارسال نظر
مگهان دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:04 ب.ظ

من خیلی دلتنگم، یعنی خیلی خیلی خیلی دلتنگم...
ولی این واقعا یعنی من کسی رو از خودم بیشتر دوست دارم؟

شاید

مونا_رد پای شبح عاشق_ دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:12 ب.ظ http://3pecter.ir

میم لبخند قشنگ ؟

نه.عمه من

نازنین دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:52 ب.ظ

هنوزم به این اعتقاد داری؟

http://travisbickle1.blogsky.com/1392/03/05/post-209/#comments

نه.اصلا

... دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:45 ب.ظ

منظور از "تو " کی هس حالا؟!

عمه ام

روزهای خوب دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:55 ب.ظ

آمین

مرسی

اعظم 46 دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:18 ب.ظ

خـــــــــــــــــــــــــــوب رو خاستگاریش باهاش ازدواج کن با اون ناخن های لاک زدش کنارت باشه


قبلش تکلیف سین رو روشن کن
خانم ناخن لاکی از هوو خوشش نمی آد

باشه

... دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:22 ب.ظ

واقعا؟پس خوش بحال عمه ات
________________
تو چت شده ؟
اینروزا ساکتی و مشکوک ؟!!!
جنس نوشته هات عوض شدن تریپ سکوت برداشتی ..

ظاهرا رابطت با میم لبخند قشنگ همچنان پابرجاست !!!!
اگه اینجوری نبود تا الان راجب یه اشنایی مجدد نوشته بودی !
خلاصه داری خطرناک میشی ها
نگوو که واقعا گرفتار شدی
به قول خودت max دوستیت با دختر یه ماه بوده!
و کمتر پیش میاد دختری واقعا دوس داشته باشی!!
اخه خواستگارییییی !!!!
به نظرم بعد طلاق یه وقفه و رست فکری به خودت میدادی بهتر بود
تا یه شروع مجدد!
امیدوارم تجربه تلخ گذشته برات دوبار رقم نخوره.
عجله نکن...
در شناخت فردمقابل بیشتر اگاه شو.
همه دوستی ها رنگ حقیقت ندارن

چشم

گلشن سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:19 ق.ظ

باز از جوابا معلومه مسامحه کار شدیا

نه

تیلوتیلو سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 09:37 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

دلتنگی را هرکسی نمیتونه درک کنه

دقیقا

مریم چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:25 ق.ظ

گاهی در زندگی دلتان به قدری برای کسی تنگ میشود
که میخواهید اورا از رویاهایتان بیرون بیاورید
و ارزوهای خود را در اغوش بگیرید . (اشاره به تیتر)

چقدر قشنگ گفتی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد