تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

انجام حتی کوچکترین بدی برای دست یافتن به بزرگترین خوبی ها جایز نیست.

تنها آغوشی که واقعا به من آرامش میداد آغوش"سین چشم سبز"بود.دلم واسه اون آرامشی که توی ماه های اول زندگیمون بهم میداد خیلی تنگ شده.دلم واسه خیلی چیزاش تنگ شده.نمیدونم کجاست الان و چی کار میکنه.فقط میدونم که از من تنفر داره و واسه نابودیم هر کاری میکنه،حتی اگه مملکت بی قانون بود و ترس به دام افتادن نداشت منو خلاص میکرد.

خیلی بده که آدمها وقتی بینشون به هم خورد تمام حرمتها و احترام ها رو زیر پا بزارن و بدون مرز با هم دشمنی بکنن.

نظرات 8 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:54 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

منم از دشمنی بد از پایان متنفرم

@@@@ دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 09:10 ق.ظ

آه آه
چقدر این دلتنگی ها سخته....

کاش کسی تجربه نکنه

از خدا برات آرامش و صبر میخوام

راستش دلم میخواد یه معجزه بشه سین چشم سبز برگرده پیشت و تو دیگه هیچ وقت تنهاش نذاری....
آمین

توهم برای من دعا کن من مشکل دارم شاید خدا دلش سوخت گفت آمین

همه برای هم دعاهای خوب بکنیم

. دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:06 ق.ظ

چون تنها آغوشی بود که حس مالکیت کامل داشتی
بدون محدودیت ..

شاید

... دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:58 ب.ظ

رابطه زن و شوهری فرق داره
هیچ وقت دوست دختر زن آدم نمیشه.

فرساد دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام
در گذشته نباید زندگی کرد، اما نباید همه چیز را فراموش کرد جون اشتباهات گذشته تکرار میشه؟
بهتر توی یک جمع حقیقی مثل همکاران یا همسایه ها یا فامیل دنبال یک دوست واقعی بگردی
این تنهایی ها با یک دوست واقعا صمیمی تموم میشه
حتما پیدا می کنی

مروارید دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:14 ب.ظ

این حسا گذراست و یادت میره
شاید به خاطر این که الان تنهایی
شاید به خاطر این که دلت برای وقتی که برای اون عشقو اون زندگی گذاشتی و نشده میسوزه
اما میدونی اگه واقعاآدم از وجود یکی آرامش بگیره به هیچ قیمتی حاضر نیست ازدستش بده
و این که تو اونو نخواستی و از دست دادی شاید معنیش این بوده که ازش آرامش نمیگرفتی

دقیقا درس میگی؟؟؟

بیضا سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 09:48 ق.ظ http://mydailydiar.blogsky.com

کاش تو زنده ګی هیچ طلاق و جدایی وجود نداشت برای من واقعا قابل قبول نیست،

ترانه سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:13 ب.ظ

اغوش بنظر من تاثیر زیادی داره حس های خوب زیادی داره بنظر من ادم باید نسبت به ادم هایی که باهاش دشمنی دارن بی تفاوت باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد