تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اینجا موهات رنگ قدیما بود و رنگش تند و پیدا بود

چه زیبا بود امروز که بعد از بیشتر از سه سال دوباره"میم خال گوشه گونه" رو دیدم.خالش رو که من دوست داشتم،از روی گونه اش کنده بود.دوست پسر قبلیش بهش گفته بود،یحتمل دوست پسر بدسلیقه ای داشته.خوشگل تر شده بود بعد از سه سال که دیدمش اما غمگین تر،خیلی غمگین. اونم به من گفت که چاق تر شدی.چهار،پنج ساعت با هم بودیم و دوباره حس میکنم که یه جوون بیست ساله هستم.دوباره مثل اون دفعه بهم یه لیوان داد.شاید بره و دوباره تا سه سال بعد ازش خبری نباشه.

نظرات 11 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:13 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/


اسمش خیلی با حال بود

خواننده خاموش چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:07 ب.ظ

:)

سحر چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام. چند وقت پیش خیلی دلم برای وبلاگت تنگ شده بود. پیداش نکردم. اخرش از طریق خاطرات مرد ناتمام پیدات کردم. تو قلم خوبی داری برای نوشتن. ولی امروز که داشتم مطالب جدیدت رو میخوندم متوجه نشدم آیا زنت رو طلاق دادی؟ این میم جدیده؟ بعدش یهو یه حس عجیب پیدا کردم بهت. توام یکی از همین مردای خیلی زیاد و عادی و هوسباز و کثیف جامعه ای منتها قلم خوبی داری، همین. اسم وبلاگت رو بزار هزاران مرد مثل من. امروز به خودم گفتم مگه مجبورم همش میام سر میکشم به اینهمه گند و کثافتی که جامعه رو برداشته، خب مگه مریضم؟!! جدی احساس امروزم بهت خیلی جدید بود. میتونی هرچی فحش بلدی نثارم کنی چون من دیگه اینجا نمیام که بخونم. توام قاطی گه و کثافتایی که داره از سر و کول زندگیای امروز بالا میره، توام یکیشونی دیگه، حتی اگه قلم خوبی داشته باشی و چنتا خواننده هم دورت جمع شن، ببخش اینو میگم بخدا فحش نیست، جدی حسم بهت اینه که خیلی کثافتی. شاید منم مث تو باشم، ولی دیگه نمیخوام منم کثافت باشم. دیگه بسمه کثافت بودن. مث من و تو خیلی زیاده توی این جامعه، کاش بتونم خودمو از این گه و کثافت بکشم بیرون. یه کتاب هست ب اسم بزمرگی، یه شخصیت داره ب اسم ک گ ب. تو عجیب شبیه اونی

اگه تونستی لینک دانلود کتاب رو بزار.یا بگو نویسنده اش کیه و از کدوم انتشارات هست که برم کتاب رو بخرم.اتفاقا مدتها هست کتاب نخوندم.باید برم تهیه اش کنم و بخونمش

پگاه چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 09:39 ب.ظ

اصن بخت تو توی میم و سین . به جز اینا راه دیگه ای نداری :))))
خال روی گونه؟اگه بزرگ بوده فکر نکنم دوست پسرش خیلی هم بد سلیقه بوده باشه

پریسان چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:20 ب.ظ

چقدر از خوندن نظر سحر لذت بردمگ
یکی که بالاخره فهمید خیلی چیزارو...

ترانه پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:00 ق.ظ

گاهی وقت ها دیدن ادم های گذشته خیلی لذت داره حتی باعث میشه بشینی و برسی کنی گذشته رو بعد بفهمی چی شد که این جوری شد سوالی که شاید همون موقع جوابش پیدا نکردی

گلشن پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:25 ق.ظ

تراویس بیکل تو هر کی هستی نمیدونم اما این آهنگ رو خیلی دوس دارم و تو معرفیش کردی و لازمه باز بگم منو یاد تراویس میندازه? خدایا ! من این آهنگو خیلی دوس دارم!

هومن اژدری؟؟؟
من خاک پای ملت هستم
اون آهنگ هم تو رو خیلی دوست داره

مگهان پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 05:04 ق.ظ http://Meghan.blogsky.com

اگر راه داشت یه قل و زنجیری می بستمت اینقدر دنبال انواع میم و سین و جیم نباشی...
اصلا درک نمی کنم چطور ظرفیت داری اینهمه آدمو در عرض مدت کوتاهی کنار خودت داشته باشی، من قول میدم اگه 3ماه ترک عادت کنی و تنها باشی جاش 4تا کار مفید کنی مثل کتاب خوندن و یه کار نو شروع کردن و.. حالت خیلی خیلی بهتر میشه
متاسفانه آروم کردن خودت با خانم های مختلف اشتباه بدیه، چیزی جز سرخوشی آنی نیست و شما تو این سن ابدا قصدت خوشی لحظه ای نیست. نمی دونم چطور بگم حرفهامو، فقط دلم می سوزه که اینقدر انرژی صرف این جریانات می کنی :(

بالاخره باید انرژی رو یه جوری صرف کرد

بیضا پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:41 ق.ظ http://mydailydiar.blogsky.com

تو میخای کلیکسون دوست دختر راه بندازی

نه.

بیضا پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:00 ب.ظ http://mydailydiar.blogsky.com

پس چرا اینهمه؟؟؟؟

این همه چی؟

شیرین سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام
لینک کتاب بزمرگی که از سحر خواسته بودی:
s2.picofile.com/file/7352760963/Bozmargi.pdf.html
ببین آقای تراویس فکر نکنم تو مشکل حادی داشته باشی اما بی قراری خاصی تو شخصیتت هست که اصلا عادی نیست، ما همه خودمون هم مشکلاتی داریم هیچ کس بی اشکال نیست تو باید منشأش رو بشناسی و حلش کنی به کمک یه روان شناس کار بلد،خواهشا بخاطر آرامش خودت برای یک جلسه هم که شده برو پیش یه روان شناس ماهر نه هر روان شناسی، کسی مثل دکتر میثاق یا اگر شهر ما بودی دکتر خیلی خوبی رو بهت معرفی میکردم که خودم اگه مشکل مالی نداشتم حتما چند جلسه میرفتم پیشش.تو که از لحاظ مالی مستقلی خساست به خرج نده فقط یه جلسه برو اگه به درد نخور نرو..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد