تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

با اینا تابستون رو سر میکنم

از اون جایی که من از این بازی ها و چالشها خوشم میاد و از اون جایی که اگه یه دختر خانم محترم ازم کاری بخواد نمیتونم انجام ندم منم تو این چالش شرکت میکنم .منتهای مراتب الان دارم فکر میکنم و تا شب بهتون میگم چی به چیه.

فیلم:

- درخشش ابدی یک ذهن پاک

- آسمان وانیلی

- پی

 - نوح

- آخرین وسوسه مسیح

- در حال و هوای عشق

- لبوسفکی بزرگ

---------------------

کتاب:

من اصلا کتاب نمیخونم.

--------------------

موسیقی:

آلبوم مترسک از کاوه یغمایی

سه تا آلبوم Minus1

همه کارهای کاوه آفاق

همه کارهای آراد آریا

-------------------

مستند:

- تمام کارهای ورنر هرتزوگ،به خصوص غار رویاهای فراموش شده

-------------------

حالا دوباره هم چیزی یادم اومد میام و میگم.

کسی رو باید دعوت کنم به این چالش؟

نظرات 7 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:12 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

یوکتو :) یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:15 ب.ظ http://yukto.blog.ir

ممنون .
با توجه اینکه فیلم زیاد میبینی همش منتظر بودم ببینم چه فیلمایی رو معرفی میکنی برم ببینم .

مرسی

رهگذر یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:59 ب.ظ

کتاب خوبه.چرا نمی خونی؟

چون فرصتش رو ندارم و کتاب خوبی هم سراغ ندارم و پولش هم گرونه

فاطیما دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:30 ب.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

بابت معرفی فیلم ممنون، و اینکه کتاب صوتی گوش بدید اگه بحث هزینه اس، اگرم حوصله ندارید که هیچی.

کتاب های صوتی بهروز رضوی رو دوست دارم.صدای بقیه رو دوست ندارم

فاطیما سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:54 ق.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

بهروز خان رضوی معرکه اس، زود قضاوت نکنید، کتاب ها رو که همیشه یک نفر نمیخونه، یکم گوش بدید اگه دوست نداشتید دانلود نکنید، آخر شب گوش دادن کتاب صوتی ادم رو از فکر و خیال دور میکنه

نه.نمیخوام

گلشن سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:04 ب.ظ

درخشش ابدی یک ذهن پاک رو خیلی دوس دارم

طه چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 03:43 ب.ظ

از بین همه ی اینایی که نام بردی، «درخشش ابدی یک ذهن پاک» جیم کری رو خیلی دوست داشتم.
یادمه وقتی به مامانم گفتم این فیلمو دوست دارم، جوری نگام کرد که انگار مخم تاب برمی داره یا ناسلامتی زده به سرم... نگرانم شد
یعنی آدما حق ندارن از بعضی فیلما خوششون بیاد؟

چرا حق دارن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد