تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

یک آه برای کسانی که دوستم دارند و یک لبخند برای کسانی که از من متنفرند.

در راستای بازی هایی که وبلاگ نویس های بیان راه انداختن و یکیشون معرفی وبلاگ نویس تاپ هست و در خصوص این که بنده حقیر آدم فضولی هستم و نیازی به دعوت کسی ندارم.باید عرض کنم که وبلاگ نویس تاپ از نظر من کسی نیست جز: PHIL

به خاطر قدیمی بودنش

نگاه خاصش به مشکلات

بی تفاوت نبودنش نسبت به جامعه

طنز فوق العاده هوشمندانه اش

توصیف هنرمندانه اش در مورد فیلمها،جاهای مختلف و مراحل زندگیش

خلاصه و مفید نوشتنش

امیدوارم سالهای سال بنویسه و وبلاگش همیشه همین جور واحه ای سبز باشه در کویر وبلاگ نویس های بلاگ اسکای.

------------

و این رو هم عرض کنم که من همیشه دلم میخواسته دوستی واقعی مثل ایشون در دنیای واقعی داشته باشم.

نظرات 10 + ارسال نظر
phil چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:54 ب.ظ

حقیقتا شرمنده کردی منو، چیز بیشتری نمیشه گفت.

این حرفها چیه بابا

. چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:12 ب.ظ

جای شکرش باقیه ایشون از نوع مذکر هستن

فاطیما چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:25 ب.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

از طریق وبلاگ شما با دو تا وبلاگ خوب دیگه آشنا شدم اما این وبلاگ رو هنوز ندیدم حتما می خونمش، جالبه که من وبلاگ شما رو از طریق تعریف یک خانم در اینستاگرام دیدم

کدوم وبلاگ ها رو آشنا شدی؟؟
کدوم خانم؟

یوکتو :) چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:10 ب.ظ http://yukto.blog.ir

به افتخار phil .

نل چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:41 ب.ظ

منم از وبش خوشم میاد و از طریق وب شما اشنا شدم.مرسی ازشما و ایشون.

قلمش مانا:)

خواهش میکنم

اعظم 46 چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:45 ب.ظ

خدا رو شکر حالت خوبه دیدی نوشتم غروب آفتاب رو هم می بینی
phil اخیرا بی ادب شده فکر کنم با رفیق بد ارتباط داره

از وب ماجراهای خواستگاری (یاشل )دیدن می کنی ؟

نه زیاد.خیلی پست هاش طولانیه.ولی خوب اکثرشون رو خوندم.
مرسی که به فکرم بودی

فاطیما پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:19 ق.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

نمیدونم کدوم خانم، فقط گفت یه همچین وبلاگی هست و جالبه، وبلاگ خاله ریزه که بیشترش رو خوندم و دست نوشت دلقک که هنوز کامل نخوندم

دست نوشت دلقک رو نخون.به درد نمیخوره

فاطیما پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:21 ق.ظ

راستی قدیمی ترین وبلاگی که میخونم و شاید 4 ساله همیشه اول چک میکنم، وب نوشت های یک جراح هست

ترانه پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:00 ب.ظ

بازی خیلی خوبی هست من به واسطه این بازی با کلی وبلاگ خوب اشنا شدم تا باشه از این خلاقیت ها باشه . وبی که معرفی کردید هم خیلی خوب بود دقیقا همین جور که تو پست گفتید بود

ممنون ترانه جان

ستایش یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:50 ب.ظ

خب چرا با همین اقا میلاد دوست واقعی نمیشی؟:)
به نظرم میتونین دوستای خوبی واسه هم بشین چون یه جورایی
هم خیلی دوسش داری که کاملا مشخصه هم اینکه زبون همو دو جنس موافق میفهمین. اینکه ادم رفیق خوب داشته باشه عالیه.

نمیشه دیگه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد