تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

عشق اشتباه فاحش فرد در تمیز دادن یک آدم معمولی از بقیهٔ آدم‌های معمولی است

حال که سلامتیم به من برگشت و شهوت روکو سیفریدی و قدرت مایکل فلپس و نگاه جیمز دین و جذابیت جرج کلونی و هوش گری کاسپاروف و شوخ طبعی عبیدزاکانی و نصیحت کنندگی خواجه عبدالله انصاری و زبان شناسی نوام چامسکی رو در وجودم دوباره حس میکنم و مثل یه کودک نوپا در پی شناخت جهان و مثل یک نووجون دنبال شناخت بدن جنس مخالف هستم و احساس خیلی خوبی از سلامتی دارم باید به شما یه چیزی بگم:

قدر سلامتی خودتون رو بدونید.این چند روزی که مریض بودم همش به این فکر میکردم که اون آدمهایی که روزها و ماه ها و سالها بیمار هستن چه عذابی میکشن.بمیرم واسشون.هیچ رنجی بالاتر از بیماری نیست.

نظرات 6 + ارسال نظر
تیلوتیلو پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:46 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/


چه عنوان جالبی داره این پست
دقیقا یک واقعیت غیرقابل انکار هست

اعظم 46 پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:40 ب.ظ

شاید جنس مخالف هم بدش نیاد یه شناختی از جیب مبارک داشته باشه ؟
لطفا سراغ حروف تکراری نرو

تازه فهمیدم چرا فرعون با یه پشه از پای درآمد
چقدر از خودت تعریف کردی خودشیفته یادت نره همین چند روز پیش بود به امتحان الهی ک..درد دچار شدی

هر چی که شما بگی

پریسان پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:02 ب.ظ

خوبه ک خوب شدی

مرسی

ترانه پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:03 ب.ظ

انشالله همیشه سلامت باشید

ممنونم.

مینا جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:26 ق.ظ

عاخ گفتی چ خوب ک خوب شدی

فدای تو

یوکتو :) جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:25 ق.ظ http://yukto.blog.ir

عه؟نمردی؟؟خدا رو شکر :))

خدا رو شکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد