تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

انسان ِ بدون عشق هرگز در سرود باشکوه بشریت همنوا نخواهد شد.

نکته بیخوابی اول:ترانه ای داره Adele به اسم " Someone like you " که اگر متوجهش بشین یا ترجمه اش رو بخونید میفهمید که عینا داستان زندگی همه ما هست.منتهای مراتب اونجایی که میگه that you find a girl یه boy باید بزاریم اگه پسریم.در هر صورت دقیقا در مورد همه ما صدق میکنه.

نکته بیخوابی دوم:از کولر متنفرم.کاش میشد کولر رو خاموش کنم تا خونه گرم بشه و بتونم بخوابم.منی که همیشه دنبال یه جای گرم هستم و زود سردم میشه و تو تابستون هم باید دو تا پتو بندازم روی خودم طبعم سرده یا گرم؟؟و این یعنی چی که میگن فلانی طبعش گرمه یا سرده؟

نکته بیخوابی سوم:یه برنامه موبایلی هست به اسم " smule" که روی ترانه های مختلف لب میزنید و امکانات مختلفی داره.تا خزش نکردن نصب بکنید.منتها نمیدونم نسخه ios داره یا خیر؟؟صد در صد داره.

نظرات 3 + ارسال نظر
ترانه پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:05 ب.ظ

کاش متن اهنگی که معرفی کردید میزاشتید به فکر تنبل ها هم باشید خب . کولر همیشه عامل سرماخوردگی من تو تابستون نباشه نمیشه باشه هم مصیبت بدن هست

ستایش یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:53 ب.ظ

فک میکردم جنوبی ها خونگرمن و طبعشون هم گرمه.
برام جالبه که سرمایی هستی! !

ببخشید

طه چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 03:28 ب.ظ

نکته ی بیخوابی دوم، سوال منم هست.
یه چیز دیگه هم بهش اضافه می کنم. اونایی که زود با آدم می جوشن و خونگرمن، هم طبعشون گرمه؟ لابد از تابستون هم بدشون میاد و عاشق زمستونن. و لابد روابط عاشقانه شون، خیلی پرشور و گرمه...

احتمالا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد