تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

یک فیلمی هست به اسم" ماهی و گربه" که مدتها بود دلم میخواست ببینمش.و امروز دیدمش.باید بگم که واقعا فیلم بدی بود.هیچی ازش نفهمیدم.شما هم این فیلم رو نبینید.

نظرات 8 + ارسال نظر
میلو پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:03 ب.ظ

فیلمش فلسفیه آدمای معمولی متوجه نمیشن

می سا پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:25 ب.ظ

سلام
برای طبع شناسی میتونی به این آدرس http://www.tabaye.ir سر بزنی .
تیلوتیلو معرفیش کرده .

مرسی

سحر پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:35 ب.ظ

من ابد و یک روز رو دیدم خیلی خوشم اومد بازی نوید محمدزاده مخصوصن عالی بود. بنظر من هنر توی اینه که همه قشر از یه فیلم لذت ببرن چه معمولی چه غیر معمولی. شما سینمای کوبریک رو ببین یا کاپولا رو، آدم اهل سینما یه جور لذت میبره و چوپونی که نمیدونه مولفه های سینما رو هم باز لذت میبره، حالا یه جور دیگه

منم ابد و یک روز رو دیدم و به نظرم خیلی خوب بود و با نظرت هم موافقم

. جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:52 ق.ظ

فکر میکردم فیلم خوبی باشه

نه.اصلا خوب نیست

مونا جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:48 ق.ظ http://marpel.ir

یه فیلم قشنگ بگو که این اواخر دیدی ما هم ببینیم

Bel ami

سحر شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:47 ب.ظ

یه آهنگ قشنگ، کشف جدیدم:
آهنگ مسیح و آرش AP به نام بیا بازم

دمت گرم

ستایش یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:55 ب.ظ

میشه نقدت رو راجب ابد و یک روز بگی؟از چه نظر میگی خیلی خوب بود؟دوست دارم نظرتو نوبدونم راجب این فیلم.

چی بگم والا
من که راجع به ابد و یک روز حرف نزدم

طه چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 03:21 ب.ظ

با دیدن پوسترش فکر کردم قشنگه و فکر می کردم خیلی هم هنریه که توی سینمای مخصوصی فیلمای هنری داره پخشش می کنه. هر وقت پوسترشو می دیدم، وظیفه ی خطیری رو روی دوشم حس می کردم و اونم تماشای اون فیلم بود. اما ته دلم همیشه دلم می خواست از زیر این حس لعنتی در برم. حالا که گفتی فیلمش خوب نیست، خیالمو راحت کردی. دیگه نمی رم ببینمش و عذاب وجدانی هم ندارم.
گاهی آدم باید روح هنری سرکشی داشته باشه و پشت پا بزنه به هر چی هنره.

دقیقا.آفرین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد