تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هر چی که سیاهی دیدیم امروز تو این لباس سفیدی

بدترین چیز واسه یه آدم اینه که توی سنین میانسالی شغلش رو از دست بده.

بدترین چیز توی زندگی هر کسی طلاق هست.آزادی شیرینی که خیلی گرون به دست میاد.

چطور یک زن میتونه قبول بکنه تا سالهای متمادی،شاید ده سال یا بیست سال از شوهر سابقش مهریه بگیره در صورتی که شاید حتی باهاش زندگی هم نکرده باشه.

یه بازی موبایلی هست به اسم quiz of kings که خیلی باحاله و هر کس که نصب کرده بیاد بگه بهم تا من آیدیم رو بدم بهش و با هم مسابقه بدیم و صد البته که من شکستش بدم.

تا چند روز دیگه آلبوم"جلد دوم پیر شدیم ولی بزرگ نه"از سیجل و جی جی بیرون میاد.شما هم منتظرین؟

نظرات 15 + ارسال نظر
sin دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:32 ق.ظ http://lifewithoutme.blogsky.com

من نصب کردم معتاد شدم از کار و زندگی افتادم آن اینستال کردم

خیلی باحاله.من کلی لولم رفته بالا

. دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:34 ق.ظ

کارتو از دست دادی؟؟::

نه.خدا نکنه.زبونت رو گاز بگیر

فاطمه دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:08 ق.ظ

بیکاااااار شدین؟

من هیچوقت اسم آثار یادم نمیمونه متاسفانه

متاسفم

نازلی دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:58 ق.ظ

تو قانون ما تنها حقوق زن مهریه هست که اونم نیم بنده . یعنی هزارو یک راه برای ندادنش هست تراویس
حالا من این سوالت با یه سوال جواب میدم . بنظرت مردها چطور میتونن زندگی و. اینده یک زن تباه کنن و بعد راحت سالیان سال به زندگیشون ادامه بدن و عین خیالشون نباشه ؟
مهریه بعد مالیش در 90% مواقع مطرح نیست .
وقتی بچه بودیم و از کسی عصبانی میشدیم دیگه برامون مهم نبود قدمون به زانوهاشم نمیرسه . با مشت میزدیم به پاهاش چرا ؟ چون زورمون همین حد بود .
خیلی وقتها (البته نه همیشه ) مهریه گرفتن هم مصداق اینه
بنظرم باید از قانون گله مند باشی نه از زنها

دلقک دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:15 ق.ظ http://jokker.blogfa.com

تو مشکل ات چیه؟ تو که زن مفتی گرفتی.14 تا سکه انداختی جلو پاش گفتی هرررری
به شما مردها نباید آسون گرفت.بعد میگین چرا دخترا مهریه میزنن

کاش 14 سکه بود و میتونستم این کار رو بکنم

شهرزاد دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 07:36 ب.ظ

و بدتر از طلاق واسه خود ادما ... بچه طلاق بودنه و ازدواج مجدد پدر و مادر و مسایلی که به دنبال داره ... خوبه که بچه نداشتین و جدا شدین ....
من خودم بچه طلاقم نوزاد بودم جدا شدن و بنظرم هیچ چیز بدتر از نداشتن محبت پدر و مادر و نداشتن خانواده نیست ... ببخشید پرحرفی کردم ..

قربونت شهرزاد عزیز.بازم بگو برام.تو شهرزاد قصه گویی.باید هزار و یک کامنت بزاری.تا الان دو تا گذاشتی

سحر دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:14 ب.ظ

سخت ترین چیز تو دنیا... نمیدونم چی بگم، بعضی وقتا انقد غم رو دل آدم تلمباره که نمیدونی واسه کدومش بیشتر غمگینی. ولی هیچی مث این غمگینانه نیست که بدونی بین این 6، 7 میلیارد آدم هیچکی نیست که بتونی باهاش دوکلمه حرف بزنی ... دلم آغوش بی دغدغه میخواد....

خیلی سخته

فاطمه سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:33 ق.ظ http://life-me.blogsky.com/

گاهی دوستی بین دو نفر سالها طول میکشه بعد یک پایان تلخ داره و کسی ام متوجه نمیشه... بیشترین بدی طلاق بخاطر انگ مطلقه بودنش هست و این بگیر و بکش های دادگاهی...! برای دخترا خیلی بدتره !!!
امیدوارم بعد از جدایی یک همسر خوب و مهربون قسمتتون بشه و طعم خوش زندگی مشترک رو هم بچشی :)

مرسی عزیز

وی سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:23 ب.ظ

همه وبلاگتو تو چند هفته خوندم. واقعا خوب بود.ناراحتم که تموم شد. شاید یه بار دیگه بخونمش.

دمت گرم واقعا.
شما خیلی به من لطف داری و نظر لطف و محبت شماست.درود بر شما

روزهای خوب چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:52 ب.ظ

منم داشتم سوالا تکراری شده بود
هیچکس هم نمومد بازی کنه فقط خودم بودم

الان خوب شده خیلی

صابر کرمی پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:43 ق.ظ

Sadka95
۱۱ شب به بعد در خدمتم.

این چیه؟؟

شهرزاد پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:12 ب.ظ

حتما سر فرصت براتون مینویسم ... هزار و یک کامنت .... کل سال رو باید کامنت بذارم ...:-)

من همچنان منتظرم شهرزاد قصه گوی مهربون

شهرزاد جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:09 ب.ظ

شما لطف دارین ... ولی از کجاش بگم ... قصه ی زندگی من واقعا اندازه هزار و یک شب طولانیه و هر شبش یه قصه ... و شاید برای خواننده های دیگه جالب نباشه ...

ولی واسه من که جالبه

صابر شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:08 ب.ظ

آیدیمه تو همون بازی که گفتی ...
Sadka95

سهیلا یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:58 ب.ظ http://Nanehadi.blogsky.com

منم بازی میکنم . الان سطح 14 هستم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد