تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خسته از خستگی های این دل وامونده

حرف تازه اول:امروز که از سفر اومدم همش مریض بودم،نمیدونم والا پس اگه من برم سفر خارجی و اونجا همه چیز آزاده خودم رو نابود میکنم.

حرف تازه دوم:هیچ وقت هیچ کس رو بت نکنید واسه خودتون.اینو قبلا گفتم دوباره هم میگم هیچ انسانی خاص نیست و همه ما برده احساسات خودمون هستیم.انتظار همه چیز از همه کس داشته باشین.

حرف تازه سوم:شبیه سوسمار شدم.

حرف تازه چهارم:مسافرت خیلی خوبه و این که بیشترین زمانی که نیاز به مرخصی داریم وقتی هست که از تعطیلات میاییم.

حرف تازه پنجم:دقیقا یک سال پیش این پست رو نوشتم.و چقدر عجیبه زندگی.

حرف تازه ششم:پارسال همین وقتها بود که از بس که تنها بودم کم کم داشت زیر سرم بلند میشد.میتونستم ازدواجم رو به هم نزنم و شکست مالی و عاطفی نخورم،ولی هر غلطی هم که دلم خواست بکنم.عوضش ترجیح دادم قدم در راه پر پیچ و خم طلاق و دادگاه و کلانتری بزارم ولی مجرد باشم و غیرمتعهد و هر کاری که دلم بخواد بکنم.

حرف تازه هفتم:ترانه ای هست به اسم" منو بغل کن" که خواننده اش نلی و نازی  هستن و یه ترانه کاملا دخترونه هست که به روحیه منم میخوره.خیلی قشنگه

نظرات 27 + ارسال نظر
پریسان شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:38 ب.ظ

چرا مریض؟! خوب شدی الان؟!

نه.خوب نیستم.

....... شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:35 ب.ظ

ببخشید مگه تو سفر چی کار کردی با خودت ؟!
(خطاب به حرف تازه اول)
بهتره خارج نری.واسه ادم هایی مث شما که جنبه ندارن و نمیتونن کنترل کنن خودشون رو در برابر نوشیدنی ها و دیدنی ها
ایران بهتره:))احتمالا زیاد نوشیدنی غیر مجاز خوردی یا در هر صورت تنهایی سفر رفتن واست مضره.امیدوارم بهتر بشی.

مرسی

. شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:47 ب.ظ

دقیقا یادم چقدر از ازدواجت خوشحال بودی
چقدر به همه توصیه میکردی ازدواج کنن

یادته؟؟چقدر عوض میشن آدمها

مونا یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:12 ق.ظ

زندگی چقدر پستی و بلندی داره !

الف.واو یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:28 ق.ظ http://www.havabanoo.blogsky.com

-و انتظار همه چی رو هم از همه کس داشته باشیم...فکر کنم این بت نساختنه و کاهش انتظارات بزرگترین لطفی بوده که در حق خودم کردم!
_سوسمار عیب نداره،همین که افتاب پرست نشدی خوبه:)
-من از جانب همسرت ازت تشکر میکنم من باب ول کردنش.!

استراحت کن خوب شی:)

مریم یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:34 ق.ظ

چقدر حرف دوم خوب بود تراویس ...منه خواننده خاموش به؟ذوق اومدم کامنت بدم عالی گفتی

fatemeh یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:49 ق.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

تراویس این پست عالی بود، نکاتی که گفتین به خصوص دومی رو

معرکه بود، من این عادت مزخرف رو داشتم و الانم کمی دارم

همچنان امیدوارم که هم حال جسمی و حال روحیتون توووپ بشه

mah یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:07 ق.ظ

رسیدن به خیر اگر رفتی و سفر و مشروب خوردی و قلیون و سیگار کشیدی خوب کردی نووووووووووووش. اصلا هرکاری ادم حال میکنه باید تو سفر انجام بده هرکسی ام که اومد کامنت گذاشت وووووووای چیکار کردی باید در جواب بگی هرکاری عشقم بود به کسی ام ربطی نداره انقدر بدم میاد از اینا که تو فضای مجازیم میخوان نشون بدن خیلی خوبن. بی نمکا

دقیقا منم خوشم نمیاد.
تو چه خبرا؟اوکی شدی؟

چاپ و تبلیغات پارت یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:38 ق.ظ http://www.partchap.ir

خسته از خستگی های این دل وامونده like

اذر یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:32 ق.ظ http://azar1394.blogfa.com

سفر نامه بنویس.کجا رفتی؟

چیز قابل عرضی نبود که بگم جز یک لحظه کشف و شهود

روزهای خوب یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:17 ب.ظ

امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشی چون لیاقتشو داری.
بخاطر معرفتت و صداقتت در زندگی

قربون تو.خیلی گلی

مونا_رژ لب خانم مارپل_ یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:49 ب.ظ

مریض بودن بعد از سفر یه حالگیری حسابیه !

شهرزاد دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:14 ق.ظ

رسیدن به خیر .... خدا بد نده ... بهتر باشید ....

قربونت شهرزاد جان قصه گو

خواننده خاموش دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:52 ب.ظ

حرف تازه پنجم:خب که چی؟
حرف تازه ششم:الان به خودتون افتخار میکنین ؟
خوبه سین چشم سبزم هر کاری دلش بخواد الان میتونه انجام بده:) طلاق یه ازادی تلخه نه ازادی شیرین.متعهد موندنم ربطی به متاهل بودن و نبودن نداره.به کارهاتون مفتخر نباشین لطفا:)

مشخصه که آدم بی تجربه و خیلی جوونی هستی

الف.واو دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 07:58 ب.ظ

اقا خیلی ببخشید که فضول ام!
اومدم ببینم پست گذاشتی..عصبانی شدم!
به این خواننده های گرامت بگو خودشون اگه اون همه دروغ و کارایی که همسرت باهات کرد رو انجام میدادند،برخودشون چی بوده://خیلی هم لطف کردی ولش کردی جدا!
بازم ببخشید که من انقدر زود پسرخاله میشم://

خواهش میکنم.ولی از بعضی از نظرات بر میاد که خانم یا آقای محترم ترجیح میدن متاهل باشن و زیر یه سقف با یکی زندگی بکنن اما هر کاری هم خواستن بکنن فقط طلاق نگیرن چون طلاق خیلی بده.شعور ندارن یه عده که خیانت و عدم تعهد و دوست نداشتن یکی که باهاش زندگی میکنی و دروغ هزاران برابر از خیانت بدتره.
مرسی که پسرخاله ام شدی،منم دختر خاله تو هستم

ترانه دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:18 ب.ظ

این که انقدر شجاع بودید که حاضر شدید تو سختی بیفتید ولی کارهای دیگه ای نکنید قابل تحسین هست کاش همه مثل شما بودند و فاتحه هر چی تاهل نمی خوندند در رابطه با سفر هم بگم کلا بنظر من سفر دو بخش خود سفر و عواقب بعد سفر حالا خوبه برای شما خود سفر ارزشش عواقب بعدش داشته من که یه سفر رفتم اصلا ارزش بیماری و خستگی بعدش نداشت

قربونت ترانه

خواننده خاموش سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:20 ب.ظ

لازمه یه سری توضیح بدم:اولا کاملا اشتباه حدس زدین اقای تراویس اونقدرا هم بی تجربه نیستم !!یه خانم متاهلم که عاشقانه همسرم رو دوست دارم و بابت داشتنش هر روز خداوند رو شاکرم به هیچ عنوان دروغ و خیانت وخدایی نکرده طلاقی هم در کار نیس:)فکر نمیکردم در مقابل نظر من شما و "بعضی" از خواننده های محترمتون جبهه بگیرید .منظور من عبارت :هر کاری دلم بخواد میکنم" بود نه طلاق!!!.اتفاقا اگه همسر منم کارهایی که خانم سین با شما میکرد منم اقدام به جدایی میکردم قطعا . در این شکی نیس و حق با شماست.اما اگر"کمی"دقت بکنید منظورم رو درست متوجه نشدین:)) لطفا قبل از قضاوت و هر گونه واکنش و حتی نسبت دادن القاب بی شعوری به خواننده کمی فکر کنید. از شما بعید بود. .واقعا که..عبدا چه در حضور همسر نازنینم در زندگیم و چه در غیابش هر کاری دلم بخواد نمیکنم هرگز.اینکه شما گفتین در صورت طلاق هر کاری میکنم زیاد جالب نیس چون ادم نسبت به خودش متعهده.چه همسرش باشه چه نباشه.اینطور نیس که هر کی طلاق گرفت از هفت دولت ازاد باشه!همونطور هم که خودتون گفتین طلاق ازادی شرینیست که گرون به دست میاد:)قطعا میدونم که الان خیلی روتون فشار هس روحی روانی و...من به عنوان یه خواننده اتفاقا به جسارتتون احسنت میگم که جرئت اینکارو داشتین .
ولی کمی هم انتقاد پذیر باشین و کنار جنبه های مثبت نظرات دیگه رو هم محترم بدونید بد نیس. در هر صورت هر کس مسئول کار های خودشه.در ضمن وبلاگ شما جزو وب هایی هس که خوانندگان در نظرات هم دخالت شدید دارن اینو بارها متوجه شدم!!ببخشید اگر منظورم رو بد رسوندم قصد بدی نداشتم فقط نظرم رو بیان کردممن عذرخواهم در هر صورت!
موفق و پیروز باشید.

قربونت.من زیاد حوصله بحث ندارم الان.توی مودش نیستم الان.نیازی به عذرخواهی نیست.وبلاگ منم خیلی خیلی خوبه چون هر کسی مختاره هر چی که دلش خواست بگه.

. سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:35 ب.ظ

ترانه خانوم
کل وبلاگ رو خوندید
واقعا تراویس کاری نکرده؟؟؟
حتی الان که به صورت کامل جدا نشده؟؟

خواننده خاموش سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:27 ب.ظ

ممنونم.بحثی نیس اخه:)
بله اینکه اهل دموکراسی هستین عالیه.
و از اپشن های محبوبیت وبلاگ شماست حتی:)
فقط اینکه هر کس مختاره هر چی دلش خواست بگه؟حتی اگه توهین به یه مخاطب دیگه باشه؟؟!به نظرم خواننده ها با رعایت احترام به همدیگه اگه نظر بدن خیلی بهتره و اینکه خیلی تو نظرات همدیگه دست نبرن .ازادی بیان وقتی درست انجام میشه که هر کس راجب موضوع مد نظر عقیده شو بیان بکنه برای نویسنده مطلب نه اینکه نظرات دیگران نقد بکنه.منظورمم شخص خاصی نیس خدایی نکرده کلی عرض میکنم اخه بارها شاهد حمله چند مخاطب به یه مخاطب بودم حتی!!!شرمنده ام به هر حال اینم نظر من بود به عنوان یکی از خوانندگانتون که مدتها میخواستم بهتون بگم ولی نمیشد.امیدوارم ناراحت نشیدایشالله در بهترین مود ممکن باشین همیشه

ناراحت نشدم
قربونت

سمیرا سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 07:22 ب.ظ

اهنگ:منو بغل کن تو این خیابووون ...
امروزپخش انلاینش روشنیدم فیلتر بود لینک دانلودش اکثرا.
اونجایی که ریتم تند داشت دوس داشتم.
اره متنش به روحیه شما کاملا میومد.
اونجایی که گفت بزار مطمئن شم یکی دوسم داره دل ادم ریش میشد.ممنون برای اهنگ:)
خوبین؟(اشاره به عنوان پست)

خوشحالم که خوشت اومده
آره.الان خوبم.مرسی

رهگذر چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:22 ق.ظ

آهنگش الکی بود.
پیرو اون پست ... مرد واقعا باید خیلی بی شعور و پست و رذل باشه که در جواب گشنمه بگه...

آهنگش خوبه که.

........ چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 07:52 ق.ظ

تراویس جان لطفا پست بزار.
منتظرم :))

قربونت

ترانه چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:13 ب.ظ

اقا یا خانوم نقطه عزیز من در جریان ریز جزئیات زندگی تراویس نیستم و برداشت و نظر خودم از پست هایی که میزاره میگم و خب ممکنه نظر من با شما فرق داشته و این طبیعیه من کل وبلاگ خوندم و نظر شخصیم همونی هست که تو کامنت قبلی گفتم

درست میگی شما.حق دارین

@@@ چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:08 ب.ظ

کجایی تراویس؟! سرت شلوغه که نمیتونی پست بزاری؟!
این سکوت مشکوک میزنه:)))))
ما دلتنگ میشیم بهر حال .ناز نکن بنویس

سرم شلوغه کار و زندگی هست.خبر خاصی نیست که بنویسم.و این که توی این دنیای بی در و پیکر هنوزم دنبال تیکه گم پازلم هستم

@@@ چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:09 ب.ظ

تیکه گم پازل همون نیمه گمشده اته؟
خب همونطور که دنبال بانو تیکه میگردی از نتیجه تحقیقاتت برای ما هم بنویس .تازه از این ول گشتن هام پازلت تکمیل نمیشه ها
خسته از خستگی های زندگی هم نباشی بزرگ مرد پازل باز:))
جدا از شوخی بهت عادت کردیم حتی اگه حرفی نباشه واسه نوشتن .برواستراحت بکن شب خوش.

مرسی

پگاه اصفهانی پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:12 ق.ظ

تراویس دلم واست تنگ شده

من بیشتر

طه چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 03:33 ب.ظ

حرف تازه ی سوم رو به شدت پسندیدم. خنده دار و بامزه بود
حرف تازه ی چهارم، حرف دل من هم بود
حرف تازه ی هفتم: ترانه ی منو بغل کن و منو ببوس بارون خودش می دونه کی بیاد و گوش کردم و لذت بردم. ریتم آهنگش مثل آهنگ «خفته ی بیدار» بود.
در ضمن فهمیدم که اگه توی این دنیای وانفسا که هیشکی به هیشکی نیست، یه نفرو پیدا کردی که سلیقتون باهم جور بود، اگه آهنگی معرفی کرد، برو گوش بده چون ارزش دوستی بیشتر از وقتیه که صرف این کار می کنی.
(به یاد باران)

قربونت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد