تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

یادآوری خاطراتِ رنج‌های گذشته، بدون غصه‌خوردن، لذت‌بخش است.

سخن اول:بعضی وقتها تو راه برگشت از سرکار و تو بی آر تی به جای این که با دخترها آماربازی بکنم،به مسائل فلسفی فکر میکنم.یکی از چیزایی که امروز بهش فکر میکردم این بود که تکلیف این دنیا و اعمال آدمها چی میشه؟گروهی از انسانها معتقد به این مسئله هستن که بعد از مرگ رستاخیز و روز حساب و کتابی وجود داره،گروهی به کارما اعتقاد دارن و برگشت آثار اعمال به آدمی و یه سری هم مثل من گیج و گنگ.من نمیتونم بفهمم تکلیف بدی هایی که یک شخص میکنه چی میشه؟آیا واقعا همه انسانها در همین دنیا به خاطر بدی هاشون مجازات میشن؟

-----------

سخن دوم:من نمیدونم والا "جاست فرند" دیگه چه صیغه ای هست که الان کلی جاست فرند دارم.ولی خوب از طرفی هم خوبه،چون توقع ازدواج ندارن دیگه.بدی یا خوبی من اینه که هر کس با من آشنا شد دلش میخواد باهام ازدواج بکنه

-----------

سخن سوم:خیلی دوست دارم اصطلاحات بجه های جدید رو یاد بگیرم،یکیشون رو تازه یاد گرفتم و اونم اینه که وقتی یکی از یکی خوشش بیاد و اون طرف ندونه میگن فلانی روی فلانی کراش داره.پس نتیجه گیری میشه من رو خیلی ها کراش دارم.

-----------

سخن چهارم:ببخشید دیگه من آدم خز و خیلی هستم،ولی از این که تتلو به زندان افتاده ناراحت هستم.

-----------

سخن پنجم:آلبوم"پیر شدیم ولی بزرگ نه" قسمت دومش از اسطوره های رپ سیجل و جی جی با کلی تراک  قراره به زودی پخش جهانی بشه از رادیو جوان.حدس بزنید در چه روزی؟دقیقا در روز تولد بنده حقیر.چی از این بهتر؟برو بریم

نظرات 13 + ارسال نظر
پریسان چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:13 ب.ظ

به اولی بیشتر فکر کن
مطمئن باش بدیهای هرکسی به خودش یه روزی برمیگرده البته من تو تجربیاتم دیدم به خودشون برنمیگرده به عزیزانشون بر میگرده
فقط تو نیستی که همه میخوان باهات ازدواج کنن
الان متاسفانه دوستی برای اکثر افراد یعنی اردواج!!! :)))

اعظم46 چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:24 ب.ظ

تراویس با این افکارت مناسب خارج هستی موفق باشی

حالا بنویس کارت با سین چشم سبز به کجا کشید؟

قربونت
به جایی رسید میگم

. چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:11 ب.ظ

خداوند اعتماد به نفس را از شما نگیرد

الهی آمین

فاطمه پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:50 ق.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

والا منم قاطی کردم اما تصمیم گرفتم انسانی عمل کنم اینطوری حالم بهتره البته سخته ولی خوبه.... شما هم رادیو جوان گوش میدین؟ منم یه رادیوییم البته از وقتی تیم برنامه ساز رو عوض کردن کمتر گوش میدم، تاریخ برنامه رو بگین حتما و ساعتش

سایت رادیو جوان نه ایستگاه رادیویی جوان
قربونت

mah پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:49 ق.ظ

شوهر منم مثل تو فکر میکنه البته نمیگه همه دخترا میخواستن با من ازدواج کنن ولی کلا تا بحث دوستی هر دختر پسری میشه میشه میگه ای بابا باز فاز ازدواج میگیره این دختره . یعنی من میگن چقدر شما پسرا اعتماد به سقف دارید راستی با اکیپ جدید جایی رفتی خوش گذشت بیا واسه ما هم تعریف کن دوست داشتی .خوش باشی

دعوام شد با اکیپ جدید.باهاشون نیستم

مونا پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:13 ق.ظ

لقب اسطوره های رپ واقعا یه اغراق بزرگه !

خداییش اسطوره هستن.
به قول خود جی جی:موزیکام جاودانه ست و جهت میده مثل بادبان نسل رو

حامد پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:18 ق.ظ http://hamed-92.mihanblog.com

1. من معتقدم بهشت و جهنم تو همین دنیاست وجایی نیست که ما فکرش رو میکنیم و انتظارش رو میکشیم
2. اولش جاست فرنده خخخخخ
3.اگه بلد نیستی چیز زیادی از دست ندادی
4. تتلو کی هست اونوقت من خز ترم

خیلی مخلصیم

کیمی آ پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:30 ب.ظ

Crush یه اصطلاح انگلیسیه ... ینی حس عشق پیدا کردن به کسی که میدونی نمیتونی باهاش رابطه ای داشته باشی و طرفم قرار نیست از حست با خبر شه . یه جور حس گذرا ... نمیشه گفت "عشق" !
اگه فیلم befor sunrise رو دیده باشی ، یه تیکه‌ش که تو اتوبوس دارن حرف می‌زنن ، دختره تو حرفاش crush رو زیاد به کار می‌بره .
خلاصه که مال بچه های امروز نیست .. مال بلاد کفره :)

ممنون از اطلاعات خوبت کیمی آی نازنین

شهرزاد پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 05:05 ب.ظ

منم خیلی وقتا گیج میشم ولی یه چیزی بهم ثابت شده که دنیا دار مکافاته ... یعنی هرکاری که بکنی نتیجشو میبینی حتی شده سالها بگذره ...
این نسل جدیدم بچه نیستنا گودزیلان...
امیدوارم حال دلتون همیشه خوب باشه و زندگیتون پر از شادی و آرامش

قربانت شهرزاد عزیز

س جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:13 ق.ظ

سخن سوم: من از بچه های نسل جدیدم ولی از این حرفای سوسول بازی بلد نیستم بیشتر خانومانه رفتار میکنم:)

سخن پنجم:واااای واقعا چی ازاین تولد بهتر؟تبرییییک پس بریم که یه تولد به یاد ماندنی در پیش داریم ولی اون اهنگ دو موج سیاه مینیوس وان روهم من خیلی دوس دارما ذقیقا امسال چند روز قبل تولدم فرزاد فرزین قطعه باورم کن رو داد بیرون:))بهترین هدیه بود.تهران مازراتی هم عشق است.
رادیو جوان خیلی سایت خوبیه منم دوسش دارم.

چی بگم والا

ملی جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام. لینکتون کردم! من میخونمتون ، تقریبن همیشه!

قربونت.فدات

ملی جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:13 ب.ظ http://melijoon.blogsky.com/

یادم رف لینکه وبلاگمو بزارم

قربونت

روزهای خوب جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 05:44 ب.ظ

اهنگای تتلو رو خیلی دوست دارم ولی خودشو نه
من هنوز فرصت نکردم البوم جدید زدبازی رو دانلود کنم

تولدت پیشااااپیش مباااارک

به اسم زد بازی نیست که

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد