تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من دلم گرم هیچکی نمیشه

توی خاطرات عاشقانه ام با مضمون شکست و سرخوردگی فقط اینو کم دارم که با آهنگ برف از بابک جهانبخش توی  خیابون اونم نصفه شب و زیر برف گریه کنم.

نظرات 8 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:02 ب.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

اصلا بوی پاییز میاد سبک موسیقی ها عوض میشه و اینو تو ماشین با برادرم حس میکنم

به به

Fatemeh جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:03 ب.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

البته بگم هیچ جوره با صدای بابک جهانبخش کنار نمیام، صداشو دوست ندارم ولی آهنگ برفشو گوش دادم قبلا

دلت میاد عزیزم؟؟؟؟

مگی جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 05:15 ب.ظ

باز چه ساکت، چه کم، حرف میباره...

ایول بهت

پریسان جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:59 ب.ظ

این اهنگ برفش اونقدر مسخره ست ک من یه بار تا نصفه گوش دادم دیگه بیشتر نتونستم
کلا صداش خیلی زننده س برام
ولی خب حالا که این برات یه ارزو شده
من امیدوارم توی یه روز برفی با یه دختری دوست شی و عاشقش شی و ولت کنه که بتونی زیر برف با این آهنگ گریه کنی...

تو کلا بد سلیقه هستی

پریسان جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 07:02 ب.ظ

در مورد عنوان
امیدوارم بشه
ولی بعید میدونم
بعید میدونم کسی بتونه تو رو دوست داشته باشه!!!
فعلا ک توی این 30 سال نشده البته بجز چیزایی ک خودت میگی و ما ندیدیم!!!!

پریسان جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:52 ب.ظ

اره خب عزیرم
واسه همین تو رو میخونم دیگه!

بهـراد یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:33 ب.ظ http://www.behrad-21.persianblog.ir

امتحانش کن ؛
شاید بعد دیوونه شدی!

باشه

ثنا یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 09:12 ق.ظ

عزیزم

عزیز منم تویی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد