تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

عشق سرنوشت راستین ماست. ما به‌تنهایی معنای زندگی را در نمی‌یابیم، بلکه در کنار دیگری است که آن را می‌یابیم.

خیلی سال پیش  زمانی که دانشجو بودم.با ترس و لرز با دوست دخترم رفتیم و توی یه پارک نشستیم.من واسه تسویه حساب و گرفتن اون امضاهای بیشمار اومده بودم،و در واقع بار آخری بود که قرار بود توی اون شهر باشم.و آخرین بار بود که اون دختر رو میدیدم.دستای همدیگه رو گرفته بودیم و ناراحت بودیم.وقت خداحافظی منو بوسید و گفت:"خوشبخت شو،لیاقتش رو داری".

هزار سال از اون روز میگذره و من هنوزم به دنبال خوشبختی هستم.

نظرات 10 + ارسال نظر
خاله ریزه چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:13 ق.ظ http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

خودت باید بخوای تا طعم خوشبختی رو بچشی.. باور کن زندگی خیلی ساده تر از ایناست که بخواییم در جستجوی خوشبختی باشیم.. بدون شعار دادن عرض کردم. از همین حالا حسش کن.

من نمیتونم مثل تو فکر کنم

sin چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:12 ق.ظ http://lifewithoutme.blogsky.com

دوست دخترت چقدر راحت ازت گذشت

زندگی همینه.باید بگذریم از خیلی چیزها و خیلی کس ها

. چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:00 ق.ظ

لیاقتشو داری؟

چی بگم والا

پریسان چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:29 ق.ظ

البته قبل از همه چیززززز باید همه ادمها بشینن فکر کنن ببینن لیاقت خوشبختی رو دارن ؟!
گاهیرادمها زنده بودن هم برای سرشون زیادیه!!!

فاطمه چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:51 ب.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

غم انگیز

واقعا

کتی چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 04:29 ب.ظ http://catecolvits.blogsky.com

سلام تراویس بسیار عزیز
به نظر من هم لیاقت خوشبختی رو داری..... حیف که برای خوشبخت شدن فقط کوشیدن به تنهایی کافی نیست.....دنیا هم باید با ادم راه بیاد انگار......

دقیقا درست میگی

س پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 04:59 ق.ظ

شاید این پاییز
یک نفر
یک جوری ادم را بخواهد که خواستنش به این زودی ها تمام نشود !!!
امیدوارم به همین زودی خوشبختی رو با نهایت وجودت حس کنی:) پاییزت مبارک

مروارید پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 10:43 ق.ظ

نمیدونم شاید ناراحت شی از این حرفم
ولی خوشبختی واقعا لیاقت میخواد
همون جور که از قدیم گفتن خلایق هر چی لایق
حالا به نظر خودت وجدانا و منصفانه لیاقت خوشبختی رو داشتی و نشدی؟
به نظرت یه کم زیاد اشتباه نداشتی برای کامل خوشبخت بودن؟
به نظر من که داشتی

نازنین پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:35 ب.ظ

درکت میکنم.
امیدوارم یه روزی برسه که واقعن احساس خوشبختی بکنی.

ممنونم ازت

وحید چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 12:30 ب.ظ

دنبال خوشبختی نباش اگه نه از دست در میره دنبالش نباش
خوشبختی یه حسه همین الانم خوشبختی چون بدبخت نیستی به عقیده من شما با این قلمتون خوشبختید و اینکه خوشبختی ساخته ذهن انسانه وجود خارجی نداره تو ذهنت این اتفاق میوفته

دمت گرم وحید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد