تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

به یاد خندهات که سقف آسمونو میشکافت توی شب

لغت"جاست فرند"واسه من همیشه بی معنی ترین کلمه دنیا بوده و اصلا قابل درک نبوده.ولی الان که سی رو رد کردم و مغزم کم کم از لای پاهام بیرون اومده و رفته سر جاش میبینم که جاست فرندی هم همچین بد نیست.تعهدی در کار نیست،گیر دادنی در کار نیست،محبتی اگه هست بی رنگ و ریاست و هدفی مبنی بر تصاحب برجستگی ها و قله کوه های بدن طرف پشتش نیست و ... .

امروز"ر رزمی کار" اومد و رفتیم طرفای سرخه حصار و مدت طولانی حرف زدیم بدون این که دستای همدیگه رو هم بگیریم.قشنگ،مهربانانه،باکلاس و خیلی خوب.

همه پسرها و اول هم خود بنده حقیر باید یاد بگیریم که همه دخترها رو به چشم بد نبینیم و دوستای خوب باشیم.و دیگه این که خواهشا عن جاست فرندی رو در نیارین که قاطی میکنم.

البته جاست فرندی بیشتر واسه ماهایی هست که دیگه خیلی جوون یا نوجوون نیستیم،وگرنه پسر نوجوونی که بیست و چهار ساعت شبانه روز و هفت روز هفته راسته که جاست فرندی واسش معنی نداره.واسه همین میگم عن جاست فرندی رو در نیازین.

قربون همتون


نظرات 7 + ارسال نظر
سحر جمعه 23 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 07:35 ب.ظ

با تاخیر تولدت مبارک. من خیلی درگیر کارم بودم اینجا نیومدم. دوم اینکه (اول رو گفتم؟) نمیدونم چرا ملت هی گیر میدن به دوس دختر زیاد داشتن و این مدل چیزا. من یه مدت خیلی این مدلی بودم. بعد نشستم و به خودم صادقانه گفتم آیا اگه من یه ملکه بسیار پولدار با امکانات نامحدود بودم، دوس پسرهای فراوان و متعدد نمیداشتم؟!!! آیا زنی هست که بدش بیاد یه عاشق جوون و هات داشته باشه؟!!! ایا زنی هست که تنوع طلب نباشه اگه خودش رو از تابوهای ذهنیش خلاص کنه؟!! و ایا اگه ما یه جور دیگه تربیت شده بودیم و حیا و شرم صفات زشتی بودن از بچگی برامون، الان همین آدما بودیم؟!!!! والا!

قربون آدم چیز فهم

رهگذر جمعه 23 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 09:55 ب.ظ

ببخشید؟!
شما جنس مذکرها یاد بگیرید دخترها رو به چشم بد نبینید؟
یعنی همین نصیحتو به خروس بکنیم و بگیم اذون نگو روش تاثیر می زاره؟

معذرت میخوام

خانوم ف شنبه 24 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 12:12 ق.ظ

عاشقتم یعنی تراویس..پست خوبی بود

خودت خوبی عزیزم

mah شنبه 24 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:37 ق.ظ

اون قسمت از پستت رو که راجع به پسرای بیست و سه چهار ساله گفتی به نظرم راجع به پسرای 30 ساله هم تا حدودی صدق میکنه . والا

چی بگم والا

ریحانه شنبه 24 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 12:52 ب.ظ

mah جان در متن پسر بیست و چهارساله نیستااا،بیست و چهارساعته است:)

آنا سنندجی یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:03 ق.ظ

عاشق این اسمهای مستعارتم

خیلی مخلصیم

س یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 03:11 ب.ظ

ر رزمی کار اخه؟!
مثلا ج مجری
خ خواننده ..
این پست خندیدم به یاد خنده ها که سقف اسمون میشکافه چه باشکوه.تشکر
+درمورد جاست فرند هیچی نمیدونم و نمیخوام بدونم و نمیدونم چی توی این لغت نهفته که شما شیفته این موضوع شدی ولی توی اینترنت مطالب جالبی ننوشته بود راجبشامنظورم اینه بیخیالش بشو حس خوبی نداشتم نگران شدم!!البته شایدم من اشتباه میکنم.اون قسمت قرار معمولی ولی خوبه موافقم .صحبت منطقی و دوستانه بدون دخالت حس شیک و با کلاس. نه همیشه البته.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد