تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دل شکسته ام،نگو که نه

نمیدونم اینو قبلا گفتم یا نه ولی تغییرات زیادی اخلاق من کرده توی این چند ماه اخیر.یکی از اونا اینه که واسه هیچ کدوم یکی از اشتباهاتم پشیمون نیستم.اشتباهات من تصمیمات خودم بودم،نمیتونم قشنگ منظورم رو برسونم ولی خود من هستن اون اشتباهات.

نظرات 3 + ارسال نظر
mahee شنبه 24 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:16 ق.ظ http://gahnegar.blogsky.com

تولدت فرخنده..شاد باشی، پر روزی، سلامت و در ارامش

قربونت

شهرزاد شنبه 24 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 05:16 ب.ظ

قطعا اگه اشتباهات گذشته نباشن ماها اینی که الان هستیم نمیشدیم ... همین اشتباهات و تجربه ها هستن که ادم رو میسازن ... بقول معروف هرکی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه ... خوبه که میپذیرین اشتباهاتتونو و مثل خیلیا انکارش نمیکنین ... در پناه حق

قربونت شهرزاد

س یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 02:32 ب.ظ

عه این اهنگه رو خ دوس داشتما
تو ...تو اشتباه منی
راهی که نمیشه برگشت
راهی که نمیشه برگشت
راهی نمونده همه راه ها بسته اس
نگو که نه!

دقیقا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد