تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بربال‌های زمان، غم‌ها نیز به دوردست‌ها پرواز می‌کنند.

فردا با "الف مو روشن"بیرون میرم.اینو دیگه واقعا دوست دارم.چند سالی هست که میشناسمش.دختر خوبیه.کسی چه میدونه شاید روزی ازدواج کردیم و کره هام از اون به دنیا اومدن.


-------

بعدا نوشت:اولین باره دارم با ماشین با دختر بیرون میرم.با این رانندگی افتضاحم حتما آبرو ریزی میکنم.

بعدا نوشت:"الف مو روشن" رو خیلی دوست دارم.صداش،دماغش،نگاهش،همه چیزش زیباست به چشم من،حتی یه کم چاق بودنش.حتم دارم زیر اون لباسش یه شکم خمیری کوچیک داره که میتونم ساعتها ببوسمش بدون هیچ تمایل جنسی.

بعدا نوشت:حسی که بهش دارم یه علاقه عمیق قلبی هست عاری از طغیانهای جنسی.نمیتونم تصور کنم لخت توی تختیم.اصلا نمیتونم.فقط دوست دارم حرف بزنه و نگاهش کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
Saba جمعه 7 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:01 ب.ظ http://Kojastkhaneyebad.blogsky.com

چرا وبلاگتونو رمز دار کرده بودین ؟؟
البته به من چه ها
ولی خوب...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد