تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

وبلاگ ها دفترچه خاطراتی هستند در گذر زمان،مگذارید بر روی آنان خاک فراموشی پاشیده شود.

سلام

صبح بارونی همه شما به خیر و شادی

همه کسایی که همیشه به من لطف داشتن و برام نظر گذاشتن رو لینک کردم.اگر کسی دوست داره آدرس وبلاگش اضافه بشه به لیست بهم بگه.

قربون همتون

اگه روراس بیبی دونیا تی جایه تیره کیشمیش نخود موشکیل گوشایه

چقدر دلم میخواد برم رشت رو ببینم.من هیچ وقت توی زندگیم رشت نبودم،ولی اصالت من و چند نسل قبل من رشتی بودن.چه سرنوشت عجیبی.

دلم میخواد یه روز بارونی توی رشت راه برم و خیس بشم.

هنوز میشه بخشید همو

نمیدونم تا حالا بهتون گفتم که عاشقتون هستم یا نگفتم؟؟اگر نگفتم بدونید که خاک پای تک تک شما هستم و دست شما رو میبوسم.من مخلص شما هستم،مخلص همه هستم

عاشقتونم.

من بندهٔ آن دَمَم که ساقی گوید: «یک جام دگر بگیر» و من نتوانم.

امشب دوباره نقبی بر رویاها میزنم و بعد از ماه ها میخوام دوباره لبی تر کنم.

گور پدر آندوسکوپی و کس خواهر اون بیل بیلک که قراره تو کلونوسکوپی بره توی کونم.میخوام تو همین لحظه خوش باشم.

یکی از اثرات بد ظلم آن است که تماشاگر ستم را نیز ستمگر می‌نماید.

چند وقتی میشه که حال جسمی من خوب نیست.نفرین هایی که بهم شده دامنگیرم شده انگار.اونایی هم که از من بدشون میاد خوشحال باشن دیگه،هفته بعد نوبت آندوسکوپی دارم.پدرم توی 58 سالگی به خاطر سرطان معده و سرطان روده فوت شد.من انگار دارم زودتر از موعد مبتلا میشم.بعد از آندوسکوپی مشخص میشه چه مرگم هست.

من بمیرم جز مادرم هیچ کس ناراحت نمیشه.

زندگی دربارهٔ یافتنِ خود نیست، دربارهٔ ساختنِ خود است.

چند تا وام گرفته بود"سین چشم سبز" که من ضامنش بودم.مبلغشون زیاد نبود.ولی خوب دیگه پرداختشون نمیکنه و از حقوق من کم میشه.بنابراین آخرای برج که میشه آه در بساط ندارم.امروز از سر کار که برمی گشتم مجبور شدم مسافر بزنم.بالاخره باید یه کاری کرد.حقوقم واقعا کفاف نمیده.هم قسط میدم و هم نفقه و هم خودم خرج دارم،زندگی رو باید سپری کرد یه جوری.

از آنان مباش که پند سودشان ندهد جز با بسیار آزردن که خردمند پند به ادب گیرد و چارپا با تازیانه خوردن

اکثر قریب به اتفاق خانمها و دخترها دلشون فقط یه شوهر یا یه دوست پسر میخواد.ولی وقتی یه پسر سربه زیر و خوب باهاشون ازدواج میکنه یا دوست میشه باهاشون چنان تغییر رویه میدن که اون پسره دمش رو میزاره رو کولش و فرار میکنه.

تجربه بنده حقیر بهم اثبات کرده که توی زندگی زناشوئی و دختر بازی باید بداخلاق و مرموز و خائن و خسیس و دروغگو باشی تا خانمها دوستت داشته باشن.هیچ استثنایی هم وجود نداره.و یک دهم درصد هم قبول ندارم که همه زن ها مثل هم نیستن.

از من به خواننده های مرد نصیحت و وصیت اگر میخواین دوست دختر یا همسرتون دوستتون داشته باشه خوب نباشین.خوبی خوب نیست.بنده دیر متوجه شدم.ولی شما از من قبول بکنید.

خوبی خوب نیست،اینو هزار بار تکرار بکنید.خوبی خوب نیست.

والسلام.

کوتاه سخن اول:ساعت هفت و نیم صبح روز شنبه.دلم قلیه ماهی میخواد.من همین الان قلیه ماهی میخوام،نخورم بچه ام میفته.

کوتاه سخن دوم:دیشب مثل خرس قطبی خوابم گرفت و نیمه های شب بیدار شدم و دیدم عینکم زیر شکم افتاده و شکسته.امروز صبح همکارم بهم میگه اینا به خاطر اینه که تنها میخوابی.چه میدونه اون موقع که من متاهل هم بودم،اگر خوابم میگرفت کسی نبود یه پتو روم بکشه.

من انقدر خواب بد دیدم که می خوام دیگه هیچ وقت تو این دنیا نخوابم

ترانه ای داره مهدی یراحی به اسم"بغض تو" که من هر وقت میشنومش یاد پدرم میوفتم.

بگذار تا گذشته و حال را در آغوش خاطره، تنگ بفشریم و آینده را در آغوش گرم اشتیاق

یکی از آروزهای زندگیم اینه برم یه رستوران و چلوکباب سفارش بدم و بعد غذا سیگار بکشم و سیگارم رو توی گوجه خاموش بکنم