تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

از آنان مباش که پند سودشان ندهد جز با بسیار آزردن که خردمند پند به ادب گیرد و چارپا با تازیانه خوردن

اکثر قریب به اتفاق خانمها و دخترها دلشون فقط یه شوهر یا یه دوست پسر میخواد.ولی وقتی یه پسر سربه زیر و خوب باهاشون ازدواج میکنه یا دوست میشه باهاشون چنان تغییر رویه میدن که اون پسره دمش رو میزاره رو کولش و فرار میکنه.

تجربه بنده حقیر بهم اثبات کرده که توی زندگی زناشوئی و دختر بازی باید بداخلاق و مرموز و خائن و خسیس و دروغگو باشی تا خانمها دوستت داشته باشن.هیچ استثنایی هم وجود نداره.و یک دهم درصد هم قبول ندارم که همه زن ها مثل هم نیستن.

از من به خواننده های مرد نصیحت و وصیت اگر میخواین دوست دختر یا همسرتون دوستتون داشته باشه خوب نباشین.خوبی خوب نیست.بنده دیر متوجه شدم.ولی شما از من قبول بکنید.

خوبی خوب نیست،اینو هزار بار تکرار بکنید.خوبی خوب نیست.

والسلام.

نظرات 16 + ارسال نظر
Kimia دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:49 ب.ظ

الان ینی شما خیلی خوب بودی که این اتفاقات برات پیش اومد؟

مگه شک داری؟

مریم دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:21 ب.ظ

:/
:l

Asdfghjkl دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:42 ب.ظ

نه که تو خیلی شوهر خوب و سر به زیری بودی و خائن نبودی! همون موقع که با زنت بودی با چند نفر دیگه هم بودی و تو همین وبلاگ هم نوشتی، هنوزم ازش طلاق نگرفتی هر روز میگی عاشق این شدم عاشق اون شدم با اینم با اونم. آدمی مثل تو بهتره برای بقیه نسخه نپیچه. گند زدی به زندگی خودت و اون زن بیچاره حالا داری مظلوم نمایی میکنی.

لحظه سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:44 ق.ظ http://life-me.blogsky.com

آقایونم از دخترهای ساده و صادق که فقط قصدشون تشکیل زندگی خوششون نمیاد!!! این بد اخلاق و مرموز بودن برای دخترها هم باید باشه انگار...

بیضا سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 07:12 ق.ظ http://mydailydiar.blogsky.com

همه مثل هم نیستن تراویس

اتفاقا همه مثل هم هستن

مریم.ص سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 08:26 ق.ظ

خوانندگان شما به عنوان این پست دقت نکردند. اگر دقت می کردند، چیزی نمی گفتند.

چی بگم والا.فقط بلدن منو زیر سوال ببرن

تیلوتیلو سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 08:42 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

من مطمئنم این قانون نه تنها برای آقایون که برای خانوم ها هم صادق هست :)))))))

بیشتر برای خانمها صادق هست

مونا سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:32 ق.ظ

من با اینکه یه دخترم ولی حرفت رو تایید میکنم ، برای این کارم هم دلیل دارم ! کافیه یه سر بزنید به سایت نی نی سایت ! همه ی زنا درگیر اینن واای شوهرم خیانت کرد وااای شوهرم بداخلاقه وااای شوهرم محبت نمیکنه وااای شوهرم بده مادرشوهرم فلانه . اینجوری همش درگیر شوهر و زندگیشونن و وقت ندارن شوهر همدیگرو بدزدن !!

loser سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:21 ب.ظ http://h-loser.blogsky.com

ربطی به زن و مرد نداره...همیشه بدها دوست داشتنی ترند
مردها عاشق زن سرکش و یاغی میشن و زنها هم عاشق کسایی که پسشون میزنند...زیاد برای کسی خوب باشی دلشو میزنی....
البته زیادی بد بودنم نتیجه نداره و ممکنه طرفت از دستت فرار کنه...باید طوری رفتار کرد که طرف مقابل بدونه یه روی سگ هم داری و هرآن ممکنه اون روتو ببینه
راستی من شک ندارم شما خیلی خوب بودی و اون زمانا که خیانت میکردی یا دروغ میگفتی و آب شنگولی میخوردی شیطون گولت میزد :)))

مرسی.نظر لطف شماست.ولی ببخشید که از خوب بودن خیری ندیدم

... خودت من رو میشناسی سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:56 ب.ظ

میتونی تایید نکنی
خواننده هات رو درک میکنم که چون نمیشناسنت حرفات رو باور کنن
من اما چون میشناسمت فقط میگم تو روو خدا انقدر زر نزن و ذهنا رو خراب نکن
تو اصلا ادم خوبی نیستی
سین چشم سبز هرکاری هم که کرد دستش درد نکنه با مردی مثل تو باید همینجور رفتار کرد و حتی بدتر
بویی از شرافت و انسانیت نبردی تو.

خیلی ممنون
و در پاسخ اسمت باید بگم نمیشناسمت

میشناسیم سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:58 ب.ظ

باز خوشحالم چندنفر اینجا شناختنت...

خدا رو شکر من عوضی رو شناختن

گیسو سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 07:51 ب.ظ http://Monolog-ha.blogsky.com

شما هفته ای هفت بار عاشق میشی.
مدل شما خیلی درسته که به جمع بندی درباره کلی ادم رسیدید؟
نه مردها نه زن ها رو نمیشه اینقدر کلی برچسب زد. نه همه مردها شبیه شما هستن نه همه زن ها شبیه اونهایی که شما شناختید

بعید میدونم حرف شما درست باشه

مگی چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:18 ق.ظ

مخالفم!
1. من هرگز وارد رابطه با انسان بد خلق نمیشم.
2. بشمم اشتباه بوده و هفت جدش رو نمی بخشم و برمیگردم سر زندگیم.
3. جمع نبندیم، جمع نبندیم، جمع نبندیم.
4. ضمنا بنده هم خوبی بیش از حد و محبت افراطی رو قبول ندارم.

مورد چهارم که گفتی مهر تاییدی بر حرفهای من بود

گیسو چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:10 ق.ظ http://Monolog-ha.blogsky.com

من صدتا مرد اطرافم می شناسم که شبیه شما نیستن. شبیه همم نیستن. میتونم بگم همه مردا فلان مدلن؟

مهمان چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:48 ب.ظ

این حرف رو نزنین! مشکل من اوایل ازدواج با همسرم این بود که سعی می کرد بد باشه! یعنی فکر می کرد هر چی اون بگه و منم فقط چشم . که من آدمش نبودم.
بعد که بالاخره بعد یه سال خسته شدم و خانوادم هم پشتم بودن، شروع کرد به خوب بودن و الان 2 ساله که داریم راحت زندگی می کنیم. همدیگر رو دوست داریم و هر دو تلاش می کنیم هم رو اذیت نکنیم
مهم اینه که هر دو نفر بخوان زندگی کنن! همین!

ترانه جمعه 28 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 02:25 ب.ظ

به نظر من الان اقایون هم خانوم های مغرور بیشتر میپسندن خانومی که مغرور باشه حال طرف مقابل براش مهم نباشه بداخلاقی کنه و حتی دست نیافتنی باشه خواهان بیشتری داره و موفق تره متاسفانه

مناسفانه.ولی من نمیپسندم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد