تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

یکی از اثرات بد ظلم آن است که تماشاگر ستم را نیز ستمگر می‌نماید.

چند وقتی میشه که حال جسمی من خوب نیست.نفرین هایی که بهم شده دامنگیرم شده انگار.اونایی هم که از من بدشون میاد خوشحال باشن دیگه،هفته بعد نوبت آندوسکوپی دارم.پدرم توی 58 سالگی به خاطر سرطان معده و سرطان روده فوت شد.من انگار دارم زودتر از موعد مبتلا میشم.بعد از آندوسکوپی مشخص میشه چه مرگم هست.

من بمیرم جز مادرم هیچ کس ناراحت نمیشه.

نظرات 14 + ارسال نظر
میشناسیم پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 02:05 ق.ظ

اخه چقدر تو قدرت بینظیر برای مظلوم نمایی داری
من ازت متنفرم ولی راضی ب مرگت نیستم
اتفاقا از ته قلبم ارزو میکنم سلامت باشی ولی زندگیت خوب نباشه هرگز

خیلی ممنون

سحر پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:37 ق.ظ

تراویس عزیزم، تو تنها اشتباهت این بود که معیارهات برای همسر آیندت بشدت غلط بودن، خشت اول رو کج گذاشتی. من همیشه بهت گفته م. اما الانم ممعیارهات دست کمی از اون موقع نداره. نمیدونم اینهمه تجربه رو کجا گذاشتی که ذره ای تغییرت ندادن! به هرحال،تو که خوب ومهربون و صمیمی و خوش قلبی (حتی اگه به همه دنیا بگی خوبی خوب نیست) پس بیا و یه باردرست انتخاب کن. انقد دنبال زنهای قرو فری یا چش سبز و ...نباش. دنبال یکی باش که مثل خودت باشه، مهربون و خوش قلب وفهمیده.اونوقت تمام این نامعادله هایی که ازشون مینالی تبدیل میشن به معادله های دارای جواب

چی بگم والا.تو پیدا کردی اونجوری خبرم کن

تیلوتیلو پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:14 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

این افکار تو را به همین مسیر میکشاند
خدا پدرتون رو رحمت کنه... اصلا قرار نیست ما قد گذشتگانمون عمر کنیم...

یعنی بیشتر قراره عمر کنیم؟

نازنین پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:20 ق.ظ

سلام ترا
نگران نباش، شایدم فقط فشار عصبیی چیزی باعثش شده باشه!آدم بدجنسا که به این راحتی و زودی نباید بمیرن. باید تا خیلی پیر شدن زندگیشون طول بکشه و اینا هی کارای بد بکنن هی به عذاب اخروی شون اضافه شه! اینجوری بخای بمیری پایان بندی خوبی نیس.
#شوخی

:))

چه دوستای مهربونی من دارم و نمیدونستم.
چه چهره منفوری داشتم و خبر نداشتم

نازلی پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:23 ق.ظ

با یک اندسکوپی ببین تا کجاها رفتی !

تا کجاها؟؟

مهمان پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:32 ق.ظ

شدیدا با سحر موافقم!

مرسی

. پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:05 ق.ظ

آخه اونایی هم که دوست دارن و باهات مهربونن رو با بد اخلاقی پس میزنی

هیچ کس با من مهربون نیست و دوستم نداره

اعظم 46 پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام هرکس مریض شد که فوری نمی میره (چه پسر کم ظرفیتی )
این همه با انواع حروف الفبا وقت گذرونی آخرش شد هیچ

شما بهتره فکرت رو منمرکز کنی روی همسر حلال وسالمت تا به آرامش برسی واز این بیماری های روان -تنی راحت شی
خودت راه صلح رو بهتر ازما بلدی

من خیلی جون عزیزم.هر چی میگم مرگ واسم اهمیتی گه خوریه که دارم میکنم

راحل پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:05 ب.ظ

تو رو خدا مثبت فک کن و سمت افکاری که حالتو بد میکنن نرو

ایشالا زندگیت عالی شه و دیدتم مثبت و قشنگتر...

مرسی

. پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:52 ب.ظ

پس نگو من راستگو هستم
خواستی بهت ثابت میکنم
البته تجربه نشون داده تو فراموشکاری

ثابت بکن عزیزم

کتی پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 04:56 ب.ظ http://http:/

دوست عزیزم.... این همه فشار و استرسی که به تو وارد شده این چند وقت.... معلومه که یه جوری خودش رو نشون میده.... انشالله خیلی زووود سلامتی ات رو دوباره به دست بیاری....
من فکر می کنم تمام خواننده های وبلاگت و از جمله اش خود من خیللییی زیاااد دوستت دارند....اگه عزیز نبودی براشون و با وجود مجازی بودن ، جزوی از زندگیشون حساب نمیشدی هر روز نمیخوندنت.....
مراقب خودت باش دوست عزیزم.....

چقدر تو خوب و مهربونی عزیزم کتی خوبم

الی پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:22 ب.ظ http://elhamsculptor.blogsky.com

یه اندوسکوپیه سادست
امیدوارم زودتر خوب شی تراویس

مرسی عزیزم

سمیرا پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:36 ب.ظ

تراویس جان پایدار باشی، دعا میکنم سلامت باشی

جذر و مد جمعه 28 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:11 ق.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

با اینکه از فحشی که دادی ناراحت شدم اما اصلا دوست ندارم مریض باشی و بری اندوسکوپی، آرزوی سلامتی برات دارم

کدوم فحش؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد