تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هنوز میشه بخشید همو

نمیدونم تا حالا بهتون گفتم که عاشقتون هستم یا نگفتم؟؟اگر نگفتم بدونید که خاک پای تک تک شما هستم و دست شما رو میبوسم.من مخلص شما هستم،مخلص همه هستم

عاشقتونم.

نظرات 5 + ارسال نظر
دنیا پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:39 ب.ظ

شرابشان خوش گوار

مستیتان،پایدار

مرسی عزیزم

دنیا پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:58 ب.ظ

شرابتان، خوشگوار
مستیتان، پایدار

سمیرا پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:33 ب.ظ

تراویس جان برات بهترینارو آرزو میکنم پسر خوب

مرسی گلم
اسمت رو دوست دارم.منو یاد یه بی وفا میندازه

سحر پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام عزیزم. مرسی از لطفت. تو یکی از خوبای روزگاری تراویس

قربانت برم

مانیا یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام
یه چند وقت بود نیومده بودم اینجا
البته بی وفا نیستم به خاطر درسام بود
همین جوری خواستم بگم منم هستم

خوب کاری کردی که اومدی.درسهاتو خوب بخون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد