تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اگه روراس بیبی دونیا تی جایه تیره کیشمیش نخود موشکیل گوشایه

چقدر دلم میخواد برم رشت رو ببینم.من هیچ وقت توی زندگیم رشت نبودم،ولی اصالت من و چند نسل قبل من رشتی بودن.چه سرنوشت عجیبی.

دلم میخواد یه روز بارونی توی رشت راه برم و خیس بشم.

نظرات 18 + ارسال نظر
اعظم 46 جمعه 28 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:56 ق.ظ

خب برو کسی جلوت رو گرفته
راستی مگه نگفتی سین چشم سبز شمالی بوده؟

روز های خوب جمعه 28 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:08 ب.ظ

مگه سین چشم سبز واسه رشت نبود؟
جواب آزمایش چی شد؟؟؟؟؟

آزمایش چند روز دیگه

میشناسیم جمعه 28 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 06:36 ب.ظ

دوستان سین چشم سبز مازندرانی بود نه شمالی
خب بیا رشت قول میدم تو رو ب ارزوت برسونم هم رشت رو ببینی هم من رو !
هرچند میدونم لیاقت این حجم مهربونی رو نداری ...

میام عزیزم با یه دسته گل رز قرمز.
من لیاقت دارم،من باید خوشبخت بشم

میشناسیم جمعه 28 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 07:41 ب.ظ

شناختیم؟!

نه والا

میشناسیم جمعه 28 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 08:51 ب.ظ

الان که فکر میکنی شاید سرطان داشته باشی یکم ادم باش
میدونم برات سخته!

چشم

مگی شنبه 29 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 05:35 ق.ظ

چقدر باحاله که همه رشت رو شمال میدونن و تمام
رشت تا ساری(هر دو شمال ایرانن) 6ساعت راهه فکر می کنم درحالیکه رشت تا تهران 4ساعت راهه همش:دی
دوستان همه ی شمال رشت نیست و رشت همه ی شمال نیست *_*

+ امیدوارم سعادت داشته باشی و شهر نیاکانت رو ببینی پسر
+ تازه فهمیدی رشتی بودی؟! اگر نه چرا تا حالا رو نکرده بودی برادر من:|

چی بگم والا

mah شنبه 29 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:31 ق.ظ

واقعا تراویس چرا سفر نمیری؟فقط کار کار کار. یعنی متنفرم از ادمایی که فقط دارن پوا در میارن ولی خرج نمکنن یکم مثل کا تهرانیا باش . والااااااااااااا

مقروض هستم.قسط و بدهی زیادی دارم.پولی نمیمونه که بخوام باهاش برم سفر

mah شنبه 29 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:08 ب.ظ

تو مقروضم نبودی نمیرفتی . یادمه یه وقتایی پول خوبی تو بانک داشتی باز نمیرفتی فقط بلد بودی با سین چشم سبز بری شمال.

من ساخته شدم فقط واسه کار کردن و لذت نبردن از زندگی

میشناسیم شنبه 29 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:16 ب.ظ

پس دسته گل من رو با کدوم پول میخری؟
بازم دروغ گفتی؟؟

تو رخ بنما ببینم کی هستی،دسته گل که قابل شما رو نداره

میشناسیم شنبه 29 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 06:01 ب.ظ

من فریسانم دیگه . چطورنمی شناسی؟
زود با دسته گل بیا
منتظرم

فریسان؟؟؟
پریسان میشناسم.ولی فریسان یاد ندارم.در هر صورت همین که دختری خودش کافیه.میخوای پریسان باش یا که فریسان
راستی دسته گلت رز باشه یا مریم یا مختلف؟؟

Lili pot شنبه 29 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 06:03 ب.ظ

تو بری رشت .رشتی ها به کجا فرار کنند؟بلا به دور همین تهران گل کاشتی کافیه

مگه چی کار کردم؟؟پسر به این خوبی و زحمت کشی

میشناسیم شنبه 29 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 06:36 ب.ظ

بیا رشت دیگه ای بابا

صبر کن بابا.فعلا که هوا خرابه.

میشناسیم یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:12 ق.ظ

چقدر این بنده خدا (میشناسم تقلبی) عقده پریسان داره! :)))
من اگه پریسان بودم حتما خودم میگفتم!

پس کی هستی؟

میشناسیم یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:13 ق.ظ

مگه نمیخوای تو روز بارونی قدم بزنی
بیا دبگه الان خوبه

الان نمیتونم.دوست دارم بیام ولی خیلی کار دارم

میشناسم یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 02:23 ق.ظ

شاید وقتی تو بیای من نباشم!
حیفففف

یعنی کجا میری؟

میشناسیم یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 02:09 ب.ظ

مسافرتتتتت

خوش بگذره بهت.
ولی آخرش هم نفهمیدم تو کی هستی

میشناسیم یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 06:22 ب.ظ

باشه میدونم جلوی اینا داری فیلم میای ولی چرا ب خواننده هات دروغ میگی؟
خودت و من میدونیم ک من رو میشناسی واقعا خجالت بکش

واقعا نمیشناسم

loser دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:10 ق.ظ

اقای تراویس لطفا اگر "میشناسیم" را شناختی بیا اینجا هم بگو...من که کنجکاو شدم...یعنی کی میتونه باشه؟؟؟

والا نمیشناسمش.نمیدونم کیه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد