تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دل من دیر زمانی‌ست که می‌پندارد دوستی نیز گلی‌ست مثل نیلوفر و ناز

هفته هاست که با کس جدیدی آشنا نشدم و صبح تا شب فقط سرکار هستم و به سختی کار میکنم.

مبلغی به عنوان  مهریه به سین پیشتهاد دادم که اگر عاقل باشه میپذیره و میگیره و میره پی زندگیش.

تا وقتی که به یک ثباتی نرسیدم وارد رابطه جدیدی نمیشم.

می خوردن و شاد بودن آیین من است

باید بگم بهتون که توی این هوای سرد برفی و پاییزی عاشق همتون هستم.

حرم مطهر رضوی قلب ایران است...

یکی از همکارهای خانم که باهاش حتی سلام و علیکم هم نداشتم امروز بهم گفت تو حرم امام رضا خیلی به یاد تو بودم و برات دو رکعت نماز خوندم.


عجب هوای برفی هست.


شکست‌هایی هست که بیش از پیروزی، ظفربخش است

همه دخترها در زمان خودشون خواستگار خوب دارن.اگر دختری ازدواج نکرده و مجرده و ناراحته از این موضوع مقصر صد در صد خودش هست.

اندوسکوپی و کلونسکوپی کردم.هیچ مشکلی نداشتم جز زخم اثنی عشر

حیوانات دوستان من هستند، من دوستانم را نمیخورم.

یه مدتی میشه خیلی جدی دارم به این فکر میکنم که خوردن گوشت رو بزارم کنار و گیاه خوار بشم.فکر میکنم تصمیم عاقلانه ای باشه.

من هر عنی که هستم بیشتر از ده ماه میشه که اخلاقا و عرفا و شرعا مجرد هستم و فقط اسمش توی شناسنامه ام هست و هر کاری هم کردم و هر تلاشی هم کردم که طلاقش بدم و مهریه اش رو هم کامل ولی قسطی میخواستم بدم که خودش نیومد دادگاه و معلوم نیست کجا داره زندگی میکنه.و هیچ وقت هم هیچ کسی رو اذیت نکردم.و در طول زندگی متاهلی هم  دو بار به همسرم خیانت کردم که از بابتش ناراحت نیستم چون هیچ وقت کنارم نبود.ولی هیچ وقت نه دست روش بلند کردم و نه بهش حرف بد زدم و نه بهش تهمت زدم.

الان هم که مجردم اگر با هر کس وارد رابطه ای شدم بهش دروغ نگفتم.و قصدم هم بیشتر وقتها از رابطه آشنایی به قصد ازدواج بوده چون اصلا اعتقادی به رابطه دوستی و اینا ندارم.

صبح تا شب هم شرافتمندانه کار میکنم و درسته که به هیچ وجهی مذهبی نیستم ولی افتخار میکنم که هیچ وقت از راه نامشروع پولی به دست نیاوردم و الان هم نفقه اون خانم رو بنا به مبلغی که دادگاه مشخص کرده واریز میکنم به حسابش هرماه و قسطهاش رو هم میدم.

لطفا اینقدر نسبت به من بدبین نباشید و از من هیولا نسازید که اگر از همه دنیا بدتر نیستم ولی از خیلی از شمایی که کامنت میزارین و به من توهین میکنید بهترم.

و امیدوارم روزی برسه که مشکلاتم تموم بشه و بتونم دوباره ازدواج بکنم با دختری که بامحبت و با احساس باشه و کنار هم زندگیمون رو بسازیم و خوشبخت باشیم.

اغلب افراد به همان اندازه احساس خوشبختی می‌کنند که تصمیم گرفته‌اند خوشبخت باشند.

نمیدونم چرا حال دلم خوب نمیشه.خیلی عجیبه واسم،پس کدوم فصل قراره حال منو خوب بکنه؟؟چی کار کنم که حال دلم خوب بشه؟؟