تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من هر عنی که هستم بیشتر از ده ماه میشه که اخلاقا و عرفا و شرعا مجرد هستم و فقط اسمش توی شناسنامه ام هست و هر کاری هم کردم و هر تلاشی هم کردم که طلاقش بدم و مهریه اش رو هم کامل ولی قسطی میخواستم بدم که خودش نیومد دادگاه و معلوم نیست کجا داره زندگی میکنه.و هیچ وقت هم هیچ کسی رو اذیت نکردم.و در طول زندگی متاهلی هم  دو بار به همسرم خیانت کردم که از بابتش ناراحت نیستم چون هیچ وقت کنارم نبود.ولی هیچ وقت نه دست روش بلند کردم و نه بهش حرف بد زدم و نه بهش تهمت زدم.

الان هم که مجردم اگر با هر کس وارد رابطه ای شدم بهش دروغ نگفتم.و قصدم هم بیشتر وقتها از رابطه آشنایی به قصد ازدواج بوده چون اصلا اعتقادی به رابطه دوستی و اینا ندارم.

صبح تا شب هم شرافتمندانه کار میکنم و درسته که به هیچ وجهی مذهبی نیستم ولی افتخار میکنم که هیچ وقت از راه نامشروع پولی به دست نیاوردم و الان هم نفقه اون خانم رو بنا به مبلغی که دادگاه مشخص کرده واریز میکنم به حسابش هرماه و قسطهاش رو هم میدم.

لطفا اینقدر نسبت به من بدبین نباشید و از من هیولا نسازید که اگر از همه دنیا بدتر نیستم ولی از خیلی از شمایی که کامنت میزارین و به من توهین میکنید بهترم.

و امیدوارم روزی برسه که مشکلاتم تموم بشه و بتونم دوباره ازدواج بکنم با دختری که بامحبت و با احساس باشه و کنار هم زندگیمون رو بسازیم و خوشبخت باشیم.

نظرات 21 + ارسال نظر
جذر و مد دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:37 ب.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

اصلا نمیکنم، میگن مبخوایقضاوتتمبخوایو درک کنی باید با کفش اون راه رفته باشی...

احسنت بر تو

اعظم46 سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:27 ق.ظ

خدا کنه با همونی که می خوای برسی

خدا کنه

میشناسیم سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:26 ق.ظ

تا انسان نشی نمیتونی
و من میدونم تو هرگز لیاقت انسان بودن رو نداری

بیا برو تو کونم.

عاطفه سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 08:05 ق.ظ

لازم نیست سین چشم سبز بیاد تو طلاقش بدی برو دادخواست بده بگو مهریه هم ندارم بدم برا قسط بندیش کنین معسرم به همین راحتی و راحتتر طلاقش بده قانون خیلی هوای مردا رو داره

نمیشه به این راحتی

تیلوتیلو سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 08:30 ق.ظ

منم برات آرزوهای خوب خوب میکنم
نمیدونم اینایی که دیگران را قضاوت میکنن خودشون چطوری زندگی میکنن؟

چی بگم والا.عادت کردن دیگه

mahee سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:14 ق.ظ

قطعا از خیلی هامون بهتری و صداقتت زیادتره

فدای تو

mah سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:55 ق.ظ

امیدورم پروسه جداییت تموم بشه ریلکس شی تراویس . برو خوش بگذرون .........

قربونت مهربون

خواننده خاموش سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:34 ق.ظ

در یک صورت مرد نمیتونه زنش رو طلاق بده اونم اینکه حق طلاق دست زن باشه وگرنه بقیه موارد بعید میدونم که مردا نتونن زن هاشون طلاق بدن...

در ضمن نفقه به این خانم تعلق نمیگیره قانون نفقه رو به زنی که تمکین نمیکنه نمیده! شما میتونین یک دادخواست به دادگاه بدین که ایشون تمکین
نمیکنه نه تنها نفقه اش حذف میشه بلکه این امکان فراهم میشه که طلاقش بدین... ده ماه چیز کمی نیست !! بهتون پیشنهاد میکنم با یک وکیل
صحبت کنین یا اینکه یه کتاب قانون بخرین که توش این موارد رو توضیح داده یا بازم نمیتونین تو نت سرچ کنین این قانون ها رو براتون توضیح داده.

ما هم امیدواریم که به مراد دلتون برسین.

قربونت

. سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:41 ق.ظ

دروغگو بودنت رو که ثابت کردم
از نظر هر کسی کار خودش یدون نقصه

فرانک سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 11:47 ق.ظ

تراویس نفقه میده چون خانمش هم تمکین داشته هم تقاضای طلاق از طرف تراویس بوده

ّشهرزاد سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:17 ب.ظ

هیچ کس جای شما نیست و نمیتونه در مورد شما قضاوت کنه و نظر بده ... قطعا ادم تو هر بازه زمانی از زندگیش تصمیمی میگیره متناسب با اون شرایط و زمانه و از نظر خودش کار درستی رو انجام میده ... هر وقت بقیه تک تک لحظه ها رو جای شما زندگی کردن میتونن نظر بدن در مورد شما ... پس الکی خودتونو بخاطر حرفای بی ارزش یه سری ادم بی ارزشتر عذاب ندین ... زندگیتون اروم لبتون خندون دلتون شاد و تنتون سالم ...

حرفای بی ارزش یه سری آدم بی ارزش تر رو خوب اومدی.دمت گرم

عاطفه سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:31 ب.ظ

خواننده خاموش دقبقا درست گفته ما خودمون حقوق‌دانانیم مانعی برا طلاق نداری

یه مرد سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:45 ب.ظ

این چیزایی که میخونه ادم و میبینه خیلی عجیبه و سخت.....

یکی زنه شوهرش طلاقش نمیده یکی مرده نمیتونه طلاق بده....

خدا گره از کار همه باز کنه.

والا به این نتیجه رسیدم: آسوده کسی که خر ندارد از کاه و جوش

خبر ندارد والاااااااااااااااااااااااااااااا

مرد و زنم نداره هردو.......

اذر سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 04:18 ب.ظ http://azar1394.blogfa.com

ادمها خاکسترین هم خوبیهایی دارن و هم غیر خوبیهایی

ف سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:59 ب.ظ

حرفات تناقص زیاد داره. اینو به عنوان خواننده ای می گم که همه ی ارشیوت رو همیشه خونده نه برای قضاوت کردن.

به تو هیچ ربطی نداره.زنم نشو

چلچله شمالی چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:42 ق.ظ

قطعا همینطوره که می گی
ولی من نمیشه فکر می کردم ان درسته نه عن

ف چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 08:02 ب.ظ

پس معلومه که قبول داری تناقص حرفهات رو. گفتم که من برای قضاوت کردن اون حرف رو نزدم. صرفا برای بازگوییه چیزی که بهش پی برده بودم و سطر به سطر میخوندمش اینو ابراز کردم.

در هر حال امیدوارم موفق باشی و اخلاقت رو بهتر کنی.

اخلاقم خوبه.تناقض هم دارم.اومدم خواستگاریت باهام ازدواج نکن.من عنم

ثنا پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 07:57 ب.ظ

امیدوارم به آرامش برسی تروایس
و همسر و شریک زندگیت رو واسه ادامه زندگی ت و تقسیم کردن خوشی ها و لذت ها و خندیدن ها و اشک ها و ناراحتی هات پیدا کنی.
امیدوارم آرامش و خوشبختی رو که دوست داری بهش برسی.
امیدوارم سفر زندگیت رو خوب درک کنی.

قربونت

مروارید پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 06:59 ب.ظ

عصبانی نباش
عصبانیت یکی از گام های نرسیدنه
لازم نیست توضیح بدی که خوبی یا بد
چون به کسی ربطی نداره
خوب باشی یا بد به خودت برمیگرده انرژیت
پس عصبانی نباش و اینقدر خودتو و زندگی رو واسه مردم توضیح نده اگه دلت نمیخواد هر کسی هر نظری میخواد بده

میس تیچر چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 08:24 ب.ظ

اوه دقیقا تا اینجا خونده بودمت بعدش چرا غیب شدی

زندگی
زندگی
زندگی

واگویه جمعه 15 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 11:20 ب.ظ

به خودتون بد و بیراه و حرفهای نامربوط نزن و نسبت نده

ببخشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد