تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

حیوانات دوستان من هستند، من دوستانم را نمیخورم.

یه مدتی میشه خیلی جدی دارم به این فکر میکنم که خوردن گوشت رو بزارم کنار و گیاه خوار بشم.فکر میکنم تصمیم عاقلانه ای باشه.

نظرات 12 + ارسال نظر
اعظم46 سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:28 ق.ظ

کمتر گوشت بخور نه اینکه اصلا نخوری

چشم

mahee سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:15 ق.ظ

کامل حذفش نکن

چشم

خواننده خاموش سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:25 ق.ظ

گوشت قرمز رو تا میتونی کم کنین
ولی گوشت سفید رو تا میتونی بخورین ...
ورزش و پیاده روی کنین که حافظ سلامتی تونه...

آهان.باشه.ولی گوشت سفید هم زیادش ضرر داره

خواننده خاموش سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:50 ق.ظ

ولی گوشت سفید ضررش به پای گوشت قرمز نمیرسد...
از قدیم گفتن کم بخور همیشه بخور...
اگر همین یک اصل رو همه رعایت کنن سلامتی همه تضمین میشه.
ولی متاسفانه گاهی وقتها ما آدم ها سر رو فدای شکم میکنیم.
و شکم رو یه قبرستان پر از غذا میکنیم.

ورونی سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:04 ب.ظ

ینی گیاهان دوستت نیستن ؟؟که مُجازی دوستانت رو بخوری؟


ببخش تراویس من مجبورم ازین طریق به دوستانم پیام بدم راه دیگه ندارم

بشه ها خصوصا سالا زهیا دنیا آزی سلام ایشالااا که عالی باشه حالتون،برام خیلیییی دعا کنیییین لطفاااا،جمعه ۹صبح آزمونه دعا کنین خدا بخوااااد و کمکم کنه،دارم میرم مشهد نایب الزیاره همتون هستم :-***

پگاه سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:37 ب.ظ

حتی پیتزا؟

قیسی سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 02:00 ب.ظ

دلیل جداییتون چی بود البته اگه دوست داری بگو وگرنه هم هر جور عشقته.......

میدونی درد دل - دردو کم نمیکنه

ولی دلو اروم میکنه

حیف سر کارم وگرنه دوست داشتم یه سیگاری دود کنم و تف کنم به روزگار که چقدر همه مثل همیم...

دمت گرم

Saba سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 03:09 ب.ظ http://kojastkhaneyebad.blogsky.com

به نظرم فکر خوبیه!
من یه نفر رو میشناسم گیاهخواره خیلی هم راضیه مشکلی هم نداره
ولی باید آشپزی گیاهی یاد بگیری

زهیا سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام ورونی عزیز،خیلی بفکرتیم ان شا الله که امتحانتم خوب میشه واست دعا میکنیم.

سالا. سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام سبنا عزیزم.اوه چه زود روز موعود رسید.من و همه دوستان همه انرژی مثبتمونو به سمتت میفرستیم.بعد لز ازموت در گروه منتظرتیم

خصوصی نویس سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:28 ب.ظ

خوبه؛ جزوی از ما،جامعه ی کوچیک گیاهخواران ایران، میشی. مخصوصا که تهران هم هستی و فروشگاه ها و رستوران های گیاهی کم نیستن.

التبه اگر دمدمی مزاج نباشی و فقط بخاطر یه جوگیریه کوچیک این پستو نذاشته باشی

جامعه کوچیکتون دختر هم داره؟؟

خصوصی نویس چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 07:51 ب.ظ

بله هم دختر داره هم پسر،
هم متاهل هم مجرد،
هم بچه دار هم بی بچه.

یعنی سوالت از پهنا تو حلقم؛فکر کردم یکم ادم شدی :/

حاضرم تا آخر عمرم کلم بروکلی و کاهو و پیاز بخورم ولی یه زن خوب گیرم بیاد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد