تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

شکست‌هایی هست که بیش از پیروزی، ظفربخش است

همه دخترها در زمان خودشون خواستگار خوب دارن.اگر دختری ازدواج نکرده و مجرده و ناراحته از این موضوع مقصر صد در صد خودش هست.

نظرات 14 + ارسال نظر
پگاه سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:46 ب.ظ

مطمعنی؟

مطمئن

ح هستم چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:26 ق.ظ

چه تک بعدی شده نگاهت :/

ح کیه؟

سحر چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:48 ق.ظ

بخدا من هر روز این حرفت رو به دوستای مجردم میزنم. انقد ایراد میگیرن باورت نمیشه، تهش هم میگن شوهر نیست!

دمت گرم

ح هستم چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:15 ق.ظ

به غریبه که گهگداری سر میزنه میخونت البته اگه اشکالی نداشته باشه...
چه فرقی داره که کیه :/دختر باباش:)))

جذر و مد چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 08:00 ق.ظ http://1-sociological.mihanblog..com

تا حدودی باهات موافقم نه صد در صد

باز خوبه

mah چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 08:36 ق.ظ

تراویس من چند تا از دوستام که از دوران دبیرستان باهم بودیم رو میشناسم که واقعا به معنای واقعی واقعی خواستگار نداشتن .

باورش سخته

الف.واو چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:54 ق.ظ http://www.havabanoo.blogsky.com

منم هی به مامان بابام میگم دیگه..
با این رویه ای که پیش گرفتن میخوان ترشی بندازن منو:))
الان به قول خواهرم فقط مساله اینه که من سالاد شور شم بهتره یا ترشی مخلوط؟!:Ddd

هر دو خوبن

mahee چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:57 ق.ظ

خواستگار خوب کمه..باید با هم جور دربیان

نازلی چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 11:36 ق.ظ

تراویس این روزا خیلی حکم مطلق در مورد زنا صادر میکنی
چی شده

ببخشید

چوپیا چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام
از آخرین باری که اومدم اینجا چقدر پست جدید اضافه شده! گزینه لایک هم دوباره دارن پستا
من چیزیو حذف نکردم، لابد اون پستایی که میگی رفتن تو صفحات قبل...
سلامت باشی

نسترن چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 02:30 ب.ظ

تا خوب چی باشه!!هرکسی از "خوب" یه تعریفی داره...شاید اون کیسی که به نظر تو خوبه به نظر دختر مناسب نباشه...به خودت اجازه نده یه طرفه به قاضی بری و بگی مقصر دختره س!

مونا چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 02:46 ب.ظ

شاید دختره خوشگل نبوده

خوشگل و زشت نداریم.هر دختری با هر تیپی خاطرخواه خودش رو داره

loser جمعه 5 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 05:07 ب.ظ http://h-loser.blogfa.com

من خاستگار خوب نداشتم...کل خاستگارام هم به تعداد انگشتای دست نمیرسید!!!
واسه همین با یکی از همون نامرغوباش ازدواج کردم

بمیرم برات

مروارید پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 06:51 ب.ظ

میدونی خیلی از دخترا حاضر نیستن زن مردایی مث تو بشن و فقط یه زندگی تشکیل بدن
به نظر من کیفیت یه رابطه مهمتره
فقط شوهر کردن اگه ملاک باشه بله خواستگار دارن
اما به نظرت شوهر کردن همون زندگی خوب کردنه؟
حداقل از تو با این تجربه زندگی ناموفقی که داشتی انتظار نداشتم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد