تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آموزش واقعی باید منجر به فردی گردد که روی دانستن پافشاری می‌کند

الان که اومدم ایران دوباره دلم واسه تنها چیزی که تنگ شده فقط یک چیز هست.

بعدازظهرها یه بار بود که من اونجا مینشستم و یه آبجو سفارش میدادم که مارکش "آمستردام" بود.اون بار یه دختر پیشخدمت خیلی خوش اخلاق و خوشگل داشت که موهاش زرد بود و اون روزهای آخری که میخواستم برگردم موهاش رو شرابی کرد و بهش هم نمیومد.

فقط دلم واسه اون بار و اخلاق حسنه اون دختر تنگ شده.

زد بازی یه دونست،از خزر تا خلیج فارس

عرض کنم که یه وبلاگی تو بلاگفا هست که همش هم چس ناله هست و یه شخصی هست نویسنده اش به اسم تراویس بیکل که خواستم عرض کنم اون من نیستم و منم اون نیستم.من خود خودم هستم و تراویس بیکل اصلی من هستم

به‌راستی زندگی ساده است، اما اصرار می‌ورزیم تا آن را سخت سازیم

امیر تتلو مثل" دن کیشوت" میمونه و طرفدارهاش مثل"سانچوپانزا"

به امید تو...

دوباره اومدم ایران.اونجا رو  هم دوست نداشتم

ما گذشتیم و شکستیم پشت سر پل های پیوند

اومدم اتریش و دیگه هیچ وقت برنمیگردم ایران.اینجا هم صاحب کار شدم و هم خونه وهم زندگی جدید.

ایران و مشکلات و همه چیز رو جا گذاشتم و اومدم.

همه وبلاگ ها رو تو این مدت میخوندم.اونایی که دوست داشتن ازدواج بکنن هنوز مجردن،اونایی که با شوهراشون مشکل داشتن هنوز مشکل دارن و تازه بعضی هاشون علیرغم مشکل بچه دار هم شدن،اونایی که تنها بودن هنوز تنها هستن،اونایی که بیکار بودن هنوز بیکارن.زندگی به خاطر من و شما نمیمونه.اگر راضی نیستید عوض کنید زندگیتون رو.زندگی خیلی کوتاهه.

نمیخوام پز خارج اومدنم رو بدم چون هیچ وقت از این گه خوری ها نمیکنم ولی چند روز پیش کنار رودخونه نشسته بودم توی یه بار و یه آبجوی تصفیه نشده رو مزه مزه میکردم و باد خنکی به صورتم میزد و دخترهای بور شلوارک پوش رو نگاه میکردم و با خودم فکر میکردم که من از کوچه های تنگ و خاکی یه شهر توی جنوب ایران رسیدم به شهر سرسبز و زیبایی توی اتریش.