تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

در پی آن باش که دوست داشته شوی و نه آن که ستوده شوی

هی میخوام انگشت توی هر سوراخی نکنم و سرم توی آخور خودم باشه،ولی خوب وقتی توی ترافیک هستم مجبورم پست بزارم.

نکته اول:اصطلاح باند یا band در موزیک به چند آدم گفته میشه که دور هم جمع بشن و هر کسی یه ساز بزنه و کار موسیقی بکنن نه این که دو تا پیرپسر تو سن بالا یادشون بیاد که خواننده بشن و روی ملودی های دزدی و مافیای موسیقی و پول دادن به رادیوجوان خوانندگی بکنن و آخراسمشون هم band بزارن.توی کشور ما از ناآگاهی ملت در هر زمینه ای استفاده میشه.

نکته دوم:خودکشی های چند سال اخیر ستارگان سینما و موسیقی منو به لن فکر میندازه که دلیل خودکشی این افراد چی میتونه باشه،این افراد ثروت رو دارن و از اون مهم تر قدرت.و همین طور مخاطبین صدها میلیونی در سطح دنیا.یه آدم مگه چی از زندگیش میخواد آخه؟اینا همه زنگ خطری هستن واسه افسردگی که فکر میکنم به طور بی سابقه ای داره توی دنیا گسترش پیدا میکنه.

نکته سوم:نمیدونم چرا هیچ کس منو لینک نمیکنه؟؟؟بابا من آدم بدی نیستم.

ته این پست باز میمونه تا باز هم بهش نکاتی اضافه بکنم

قربون همتون

نظرات 8 + ارسال نظر
صادق شنبه 31 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 08:20 ب.ظ

بیا لایک کردم

افسردگی هم از بی هدفی ناشی میشه . وقتی کلا هیچی برات مهم نباشه مردن آسونه

م شنبه 31 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 10:21 ب.ظ

علت اینکه کسی لینکت نمیکنه اینه که خیلی بی ادبی! من 2 سال پیش یه مدت بلاگ میخوندم ازجمله بلاگ شما! الان بعد از 2 سال واسم جالب شده بود ببینم اونایی که میخوندم چی نوشتن! دندونو پیدا نکردم یادم بود که تو بلاگ شما لینک بود! واسه همین سوال کردم. بعد نگا کن ببین چجوری جواب دادی!!!
تربیتت یه چیزیم به صفر بدهکاره. البته خودمم مقصرم که اومدم بلاگ یه آدم بددهن و بی ادب که نصفه بیشتر نوشته هاش مربوط به عقده های جنسیشه!
گود لاک!!!

ببخشید.معذرت میخواهم.دیگه حرف بد نمینویسم

گلشن یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:10 ق.ظ

من باز بگم با love song هومن اژدری یاد شما میوفتم؟ ای آدمِ بَد! :)

ارادتمند

تیلوتیلو یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:50 ق.ظ

:)

سمیرا یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:00 ب.ظ

حیف که من حوصله وبلاگ نوشتن رو ندارم و شاید هم حرف و یا جسارتشو ندارم وگرنه اولین نفر شمارو لینک میکردم

خیلی ممنونم

موقت دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:34 ب.ظ http://kafgorgi.blogsky.com/

ما که چند وقته بدون اطلاع لینک کرده ایم .

مخلصیم

میس تیچر پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:18 ق.ظ

من واقعا این حجم از بیشعوری بعضیا تو کامنت زدن برام جای سواله :))
____________

خب بلاگفا بخیله نه بیان رو میشه ادد کرد بهش نه بلاگ اسکای
بیان هم یه جور دیگه مشکل مغزی داره که باید فقط نوشته های خود بیان تو لیست سرچش بیاد. شاید یه عده مثل من تو بوک مارک مرورگرشون سیو کردن آدرس بلاگتونو

قربون تو.

اناهیتا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 10:40 ق.ظ http://khaterateman1369.blogsky.com/

لینک منی تراویس مرسی که باز برگشتی قبلا میخوندمت

قربان تو
محبت داری.ممنونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد