تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

جوانمردی آنست که بار خود بر خلق ننهی و آنچه داری بذل کنی

چندین ماه هست که دیگه نه سیگار میکشم و نه مشروب میخورم و نه دختربازی میکنم و نه اصلا تمایلی به هیچ کدوم از این کارها دارم.سرم تو لاک خودم هست.میام سرکار و تا دیروقت میمونم و میرم خونه میخوابم.بعضی شبها هم با خانواده ام میرم بیرون.خیلی عوض شدم.خودم هم باورم نمیشه.البته راضی هستم از این وضعیت
نظرات 9 + ارسال نظر
هفت دقیقه پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 08:01 ب.ظ http://7min.blogsky.com

عذر میخوام ؛ کدوم خانواده ؟! به طور کلی منظورت رو از خانواده شرح بده !

الی پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:10 ب.ظ

الکی نگوووو

نه والا.جدی میگم

مونا جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:15 ق.ظ

واقعا ترا؟ با مادرتون یا سین چشم سبز؟

سمیرا جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 08:29 ق.ظ

خداروشکر

... جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:09 ب.ظ

آفرین خیلی خوبه که بچه مثبت شدی امیدوارم همین جوری ادامه بدی.

ممنونم

موقت(مسلم) جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:02 ب.ظ http://kafgorgi.blogsky.com/

سیگار که ترکش اعتباری نداره ، یه تفریح لذت بخش یا هیجانی رو به صورت حرفه ای و مرتب داشته باش ، بجز فیلم دیدن و پارک رفتن با خانواده
جسارت نباشه البته ، مخلصیم

دیگه از داشتن هیجان و تغییرات ناگهانی و زندگی بی برنامه خسته شدم.یه زندگی آروم و روتین میخوام

اعظم46 شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام تراویس این نوشته ها به به آفرین از فاز نوجوانی در آمدی مرد شدی برنامه دار ی با خانوا ده بیرون می ری خدا کنه این حالت مستدام باشه

با همسر شمالت آشتی کردی ؟

خوبه دوباره شروع به نوشتن کردی

خیلی ممنون

... دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:22 ب.ظ

خانواده؟!
با داداشت ک حوصلش رو نداشتی هم اوکی شدی؟!

جزر و مد شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:38 ق.ظ

خوشحالم که به سلامتیتون اهمیت دادین
این تغییر رو میشه از نوشته هاتون هم فهمید
فکر کنم همون قضیه ی بسیار سفر باید کرد و ...

ممنون از محبت شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد