تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

رفیق بد چون سگی است که آلوده به کثافت است و به هر کس بیشتر علاقه داشته باشد، بیشتر آلوده‌اش می‌کند

مسئله ای رو از باب نهایت ارادتم به خانم ها عرض میکنم.برای خودتون شخصیت قائل بشین و هیچ وقت غرورتون رو زیر پا نزارین.

یکی از تکنیک های ظریف دختربازی این هست که توی یک رابطه غرور طرف رو به شکل زیرکانه ای بگیری و این احساس رو بهش تلقین بکنی که باید وابسته بمونی تا بتونی زندگی بکنی.من در مورد ازدواج فعلا حرفی نمیزنم و در مورد روابط دوستانه دارم صحبت میکنم.

خیلی از روابط از همون اول مشخصه که اشتباه هست.پسری که از هفته های اول صحبت خونه رفتن رو پیش میکشه و علنا از هر فرصتی  واسه دستمالی استفاده میکنه مشخصه که هدفش چی هست.بماند که خیلی ها توی همون روزهای اول نشون میدن که دنبال چی هستن.

برای حریم جسم خودتون ارزش قائل بشین.در هر مرحله ای از رابطه که باشین اگر علیرغم میل باطنی شما بهتون دست بزنه طرفتون نوعی تجاوز محسوب میشه.

سعی نکنید رابطه غلط رو ادامه بدین.اصرار احمقانه بعضی  از خانمها رو به ادامه رابطه نمیفهمم.مردان ذاتا تنوع طلب هستن.اگر به این باور رسیدین که رابطه شما یک رابطه مبتنی بر رفع نیازهای جنسی هست پس این حق رو هم ندارین بعد از تموم شدن رابطه آه و افسوس بخورین و نفرین بکنید.

اگر میبینید پسری سرقرار دیر میاد،به خودش نمیرسه واسه شما،بداخلاق و شلخته و خسیس هست،مشکوک هست و دروغگو ادامه ندین.مقصر خود شما هستین.هیچ مردی بعدها عوض نمیشه،هیچ کس از اول خوب نبوده و بعدش بد نشده،هر کس بد هست از همون اول بد هست.منتهای مراتب شما نمیخواهید اینو قبول بکنید.

اکثریت قریب به اتفاق خانمها تمایل شدیدی به مردان بد دارن،رابطه با یک مرد بد مساوی هست با از دست دادن خیلی چیزها و هیچ کس هم جز خود شما مقصر نیستید.

اگر پول شما رو یه پسر بالا کشید،اگر ازتون اخاذی کرد،اگر آبرو و حیثیت شما رو برد،اگر با احساساتتون بازی شد و اگر بهتون خیانت شد تنها کسی که مقصر هست خودتون هست.شناخت یک رابطه غلط و یه آدم اشتباه خیلی ساده هست.با خودتون لجبازی نکنید،از ترس تنها موندن به هر کس و ناکسی پناه نبرید.در روزها و هفته های اول پیشنهاد رابطه جنسی رو قبول نکنید.

همه مثل هم نیستن،مردان خیلی خوب و پاکدامن و زحمتکش و نجیب در همه دنیا وجود داره فقط کافیه که چشمهاتون رو باز بکنید.

کمی از اون بلندپروازی و افکار بچگانه فاصله بگیرید مسلما مرد خوبی برای هر خانمی پیدا میشه.همه مردان قد بلند و چهارشونه و جذاب و چشم و ابرو مشکی نیستن که بوی عطرشون شما رو مست بکنه.همه مردها نباید لزوما بدنساز باشن.به قلب یک مرد و چشمها و رفتار و اخلاقش نگاه بکنید.به نجابتش و صبوری یک مرد دقت بکنید،به خویشتن داری و وارستگی و آرامش یک مرد نگله بکنید،به زحمتکش بودن و خودساخته بودن و فداکاری یک مرد نگاه بکنید.

در نهایت  باز هم میگم بدترین چیز تو زندگی اینِ که همه چیز رو تجربه بکنیم.از تجربه کردن مردان مختلف دست بکشین و به نشانه ها دقت بکنید و روابط غلط رو ادامه ندین.

قربون همتون

نظرات 16 + ارسال نظر
هفت دقیقه شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:38 ب.ظ http://7min.blogsky.com

دوس پسر من چهارشونه و قد بلند با چشم های جذاب بود اما صادق بود مسئولیت پذیر بود زحمت میکشید که دستش توی جیب خودش باشه از اون پسرایی نبود که خیانت کنه اما اما اما رفتارای مشکوک زیاد داشت مثلا هرچیزی رو که نمیخواست توضیح بده الکی دعوا درست میکرد ! اخرش سر اینکه سه بار اینستا رو مخفیانه نصب کرد رابطه بهم خورد .
سه سال و خرده ای باهاش بودم از اول هم بحث رابطه رو پیش نکشید ولی بعدش که با هم خیلی راحت شدیم خیلی اصرار داشت به رابطه و همیشه هم از طرف من رد میشد .

میگی صادق بود،بعد میگی رفتارهای مشکوک زیاد داشت.رابطه ای که سر اینستاگرام بخواد به هم بخوره بزار به هم بخوره.توی یک رابطه نیاز به گذشت و فداکاری هست.
رابطه جنسی چیزی نیست که بحثش کشیده بشه،باید به جایی برسن طرفین که نیاز قلبیشون باشه

هفت دقیقه یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:09 ق.ظ http://7min.blogsky.com

به عنوان منطقی ترین آدمی که من واقعا قبولش دارم دوس دارم نظرت رو راجع به پست آخرم که شخصیتم رو به چالش کشیده بدونم .
اینکه موافقی یا مخالف و مهم تر اینکه راهکاری به ذهنت میرسه بهم بگی و کمکم کنی

چشم

سمیرا یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:12 ق.ظ

پست خیلی شریف و بزرگوارانه ای بود، ممنونم

ارادت دارم

هفت دقیقه یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:13 ق.ظ http://7min.blogsky.com

صادق بودنش بود ولی خب مخفی کاری هم زیاد داشت !
در مورد رابطه هم باید بگم به خواسته ی من احترام نمیذاشت و دوس داشت حرف حرف خودش باشه .
و البته اخلاق بسیااااااار گندی داشت :/
مرسی از اینکه پست آخر رو خوندی و کمکم کردی

مخفی کاری که زیاد داشته
حرف هم حرف خودش بوده
اخلاقش هم گند بوده
من دیگه حرفی ندارم،تو جواب کل پست من رو دادی.همینِ که میگم شما خانمها واسه خودتون ارزش قائل نیستین و جذب مردهای بد میشین.

نل یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:36 ق.ظ

ترس از تنهایی باعث خیلی چیزها میشه متاسفانه...خصوصا توی رابطه
کاش بجای اینهمه اموزش جدول ضرب.بهمون یاد میدادن چطوری نترسیم...چطوری ارزشمند باشیم...


حرفهای خوبی بود..ممنون:)

قربونت

موقت یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:43 ق.ظ http://kafgorgi.blogsky.com/

به نظر میرسه لایق لقب "شهریار" باشی

ارادتمندم

هفت دقیقه یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:12 ق.ظ http://7min.blogsky.com

نه عزیزم یه طرفه به قاضی نرو ! من صد ها بار کات کرده بودم باهاش در این سه سال هربار هم هزاران بار زنگ میزد از هر طریقی میتونست پیام میداد تا آشتی کنیم .
یکبار هم که کلا دو ماه کامل کات بودیم ولی باز اومد جلو و اصرار کرد ولی از هیچکدوم از اخلاق های گندش کنار نکشید .
فقط اعصابمو الکی خراب کردم هر روز دعوا !

موقت(مسلم) یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:26 ب.ظ http://kafgorgi.blogsky.com/

یافتن خوشبختی در درون خود دشوار
و در بیرون از خود غیرممکن است

الی یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 05:37 ب.ظ http://elhamsculptor.blogsky.com/

حرفات جالب بود تراویس
بحث اون عدم صداقت!! اونکه متاسفانه تو اکثر آدما هست
مگه داریم آدم صادق؟؟؟
متاسفانه اکثر آقایون (نگفتم همه گفتم اکثرا که اینجا کسی خفم نکنه) دروغ میگن اونم زیاد.

الهه یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:42 ب.ظ

با سلام.الان تو جامعه امروزی ادم خوب صادق کم پیدا میشه هر کسی برای منافع خودش هر دروغی و به طرف میگه .تازه میخاد طرف هم کارش اصلا سر درنیاره وزرنگی کنه .ولی اینجور دوستیها دوام ندارن و یاد اور عدم اعتمادن .شاید تا خیلی هم خاطره بدش ذهن ادما رو به همه چیز بد بین کنه .اینو بیطرفانه گفتم .بین دختر وپسر.ممنون از پستت.

خواهش میکنم

ندا دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:08 ق.ظ http://mydailyhappenings.blogsky.com/

سلام ترااااااااا. گمت کرده بودم الان خوشحال شدم پیدات کردم
لینکت کردم که دیگه گمت نکنم.
امیدوارم دیگه فیلتر نشی و یهو هوس نکنی که دیگه ننویسی

خودم هم امیدوارم

ندا دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:10 ق.ظ http://mydailyhappenings.blogsky.com/

چه مطالب خوبی داشت این پست
کاش یه نفر اینارو به زوووووور بکنه تو کله ی همکار من بلکه یه کم گوش بده و عمل کنه. انقدر خودش رو تحقیر میکنه من بجاش شرمنده میشم

تو بکن تو کله اش

... دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:29 ب.ظ

چه قدر قشنگ حرف میزنی تراویس
شاید واقعا تغییر کردی
من ک بعید میدونم
ولی امیدوارم شاد و خوش و خوش بخت باشی.

ممنونم

میس تیچر پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:02 ق.ظ

سلااااااااااااام آآآآآآآقاای دکتر:دی

منم دوس پسری داشتندی بغااااااااایت زشت :)) مسولیت پذیر و کاری گاهی سگ اخلاق و گاهی مهربان اخلاق
خدارا شکر همدیگر را میدوستیم کارهای خاک برسری نیز نکرده ایم! روی زبانمان هم مو درآورد از بس این ننه باباهارا فشار دادنی که امر زیبای خواستگاری و نامزدی میسر گردندی تا ما به بوس و بغل خود رسیدنی :دی
او نیز اینستاشو پاک کردنی و ناخوداگاه یه مدت بعد منم به نتیجه رسیدم راست میگوید و همه پز نداشته هایشان را میدهند و برای فضولی دور هم جمع گشته اند و ازین شعرو غزل ها و این شد که من نیز پاک کردندی

این را نیز متذکر شدنی که درک و فهم و گذشت دونی بنده از دست این مرد جماعت روبه انفجار رسیدندی


تروایس این پستت عالی بودا:))))))

قربانت

جزر و مد شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:31 ق.ظ

تراویس یه جایی گفتم گاهی با حرفات بهم این تایید رو میدی که مسیرم درسته و گفتید مثال بزن، الان میخوام بگم مثلا همین حرفات، من هیچوقت وارد دوستی نشدم و دلمم نخواسته بشم، این نصیحت ها یعنی خوبه که من تحت تاثیر هم اتاقی هام تو خوابگاه قرار نگرفتم و دارم سالم زندگی میکنم، بازم بنویس، مرسی

ارادت دارم.

اناهیتا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 11:16 ق.ظ http://khaterateman1369.blogsky.com/

لاااااااااااااایک تراوی لاییییییییییییییک. مرسی که از واسمون مینویسی . تو عالی مینویسی تراویس عالللللللللللی

ارادت دارم خدمت شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد